Κινητήρας* Honda CR-V e:HEV 184 PS Κυβισμός (κ.εκ.) 1.993 Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16 Τροφοδοσία Aμεσος ψεκασμός + αυτοφορτιζόμενο υβριδικό Ισχύς Κινητήρα (ίπποι/σ.α.λ.) 148/6.000 Ροπή Κινητήρα (Nm/σ.α.λ.) 189/4.500 Συνδυαστική Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 184/- Συνδυαστική Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 335/- Κιβώτιο-Μετάδοση Τύπος κιβωτίου Αυτόματο / e-CVT Κίνηση Μπροστά Eπιδόσεις 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,7 60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,4 80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 7,6 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 187 Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Μέση εργοστασιακή* 6,6 Μέση δοκιμής (πραγματική) 7,3 Εκπομπές CO2* 151 Ρεζερβουάρ (λτ.) 57 *εργοστασιακές τιμές Εξοπλισμός - τιμή Honda CR-V e:HEV 184 PS ESP * Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος * Αερόσακοι 11 Ηλ. παράθυρα Ε/Π */* Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ. */* Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδ. */* Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού */* Κλιματισμός * (2 ζωνών) Ηχοσύστημα/Οθόνη */έγχρωμη αφής 9'' με κάμερα όπισθεν Cruise control * (adaptive) Ζάντες αλουμινίου *18'' Προβολείς ομίχλης - Φώτα ημέρας/Προβολείς LED/LED Εγγύηση μηχανικών μερών 5 χρόνια Έκδοση Elegance Τιμή από (ευρώ) 57.400 Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι Honda CR-V e:HEV 184 PS Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον Πίσω ανάρτηση Πολλαπλών συνδέσμων Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι 320 χλστ. Πίσω φρένα Δίσκοι 310 χλστ. 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 36,2 Υποβοήθηση Ηλεκτρική Μετατρόχιο Εμπρός/Πίσω (χλστ.) 1.612/1.638 Στροφές τιμονιού 2,2 Κύκλος στροφής (μ.) 11,4 Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 68,6/70,5 Διάσταση ελαστικών δοκιμής 235/60 R18 Μάρκα/Μοντέλο ελαστικών δοκιμής Dunlop Sport Maxx 050 Διαστάσεις-Χώροι* Honda CR-V e:HEV 184 PS Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.881 Κεφάλι οδηγού 142 Κεφάλι πίσω 92 Πλάτος εμπρός 1.475 Πλάτος πίσω 1.410 Πόδια πίσω 220 Χώρος αποσκευών (λτ.) 587 ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος (χλστ.)* 4.706x1.866x1.684 Μεταξόνιο (χλστ.) 2.700 *Οι μετρήσεις χώρων έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών< Προηγούμενη σελίδαΣελίδα 1Πρώτη δοκιμή: Νέο Honda CR-VΣελίδα 2Σχεδίαση: Πιο σύγχρονο και φινετσάτο Σελίδα 3Εσωτερικό: Ξεχωρίζει η ποιότητα και η στιβαρότητά τουΣελίδα 4Κινητήρας: Πολύ καλές επιδόσεις και ακόμα καλύτερη οικονομίαΣελίδα 5Στο δρόμο: Ανετο εκτός και εκτός δρόμου με ευχάριστη αίσθησηΣελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά