Δοκιμή: Opel Astra GSE, μπαίνει στη πρίζα και βγάζει 225 άλογα
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Opel Astra GSE, μπαίνει στη πρίζα και βγάζει 225 άλογα

24.235 Επισκέψεις στο άρθρο (28/12/2023)

- GSe ήταν τα μοντέλα με σπορ DNA, πλέον είναι τα γρήγορα και εξηλεκτρισμένα
- Το ισχυρότερο Astra με 225 άλογα
- Με πιο σπορτίφ προδιαγραφές σε ανάρτηση και τιμόνι
- Αισθητικές αλλαγές σε σχεδίαση και καμπίνα

GSe ήταν τα μοντέλα με αγωνιστικό DNA, πλέον είναι τα γρήγορα και εξηλεκτρισμένα

Το Opel Astra είναι το πρώτο μοντέλο που αναβίωσε τις εκδόσεις GS για την Opel στη Stellantis εποχή της. Για όσους δεν γνωρίζουν, στο παρελθόν, τα γράμματα GS συνόδευαν τα αυτοκίνητα επιδόσεων της φίρμας και το όνομα GSE (Grand Sport Einspritzung ) ήταν συνυφασμένο με θορυβώδη σύνολα που καταπίνουν βενζίνη και στρίβουν στο όριο. Σήμερα ωστόσο, η νέα τάξη πραγμάτων θέλει χαμηλή κατανάλωση και το ρεύμα στο παιχνίδι. Όπερ και εγέννετο η επιλογή ενός plug-in hybrid συνόλου για να βασιστεί η GSe (Grand Sport Electric) έκδoση του Astra.

Το ισχυρότερο Astra με 225 άλογα

Κάτω από το καπό του Astra GSe θα συναντήσουμε έναν υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,6 λίτρων 181 ίππων που συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, μια μπαταρία 12,4 kWh και ένα αυτόματο κιβώτιο οκτώ ταχυτήτων που στέλνει την ισχύ στους μπροστινούς τροχούς. Η συνδυαστική ισχύς ορίζεται στους 225 ίππους και τα 360 Nm ροπής, νούμερα που του χαρίζουν τον τίτλο του ισχυρότερου Astra αυτή τη στιγμή.


Προσεγμένη η ποιότητα στην καμπίνα με τις δύο ψηφιακές οθόνες να ξεχωρίζουν. Τα μπάκετ καθίσματα προφέρουν πολύ καλή στήριξη και είναι αρκετά ανατομικά ώστε στο ταξίδι να μένεις ξεκούραστος.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Προσεγμένη η ποιότητα στην καμπίνα με τις δύο ψηφιακές οθόνες να ξεχωρίζουν. Τα μπάκετ καθίσματα προφέρουν πολύ καλή στήριξη και είναι αρκετά ανατομικά ώστε στο ταξίδι να μένεις ξεκούραστος.

Με πιο σπορτίφ προδιαγραφές σε ανάρτηση και τιμόνι

Ωστόσο, οι μηχανικοί της Opel δε σταμάτησαν στη δημιουργία ενός ισχυρού συνόλου, προέβησαν σε αλλαγές ώστε να αποκτήσει και σπορτίφ οδική συμπεριφορά. Αρχικά στην ανάρτηση, όπου έβαλαν στο Astra αμορτισέρ Koni τεχνολογίας FSD, δηλαδή με ρυθμιζόμενη απόσβεση. Τα συγκεκριμένα αμορτισέρ έχουν μια ειδική βαλβίδα που επιτρέπει στο αμορτισέρ να μεταβάλλει το πόσο μαλακά ή σκληρά είναι ανάλογα με την ταχύτητα του τροχού. Παράλληλα τα ελατήρια της ανάρτησης έχουν μικρύνει ένα εκατοστό και είναι σύμφωνα με τη φίρμα 11% πιο σκληρά από τις υπόλοιπες εκδόσεις. Τέλος για τον καλύτερο έλεγχο η μάρκα ανακοινώνει και 9% ταχύτερη απόκριση από το τιμόνι.

Αισθητικές αλλαγές σε σχεδίαση και καμπίνα

Τι άλλο νέο φέρνει η έκδοση GSe; Κάποιες αλλαγές στην εσωτερική και εξωτερική εμφάνιση, οι οποίες είναι αρκετά ήπιες σε σχέση με αυτές που θα περίμενες από ένα μοντέλο επιδόσεων. Η πιο «χτυπητή» είναι οι νέας σχεδίασης ζάντες 18 ιντσών, ενώ από εκεί και πέρα θα συναντήσουμε κάποια γυαλιστερά ένθετα σε μάσκα και οροφή. Στο εσωτερικό το μοναδικό που διαφοροποιείται είναι τα τύπου μπάκετ καθίσματα και οι χρήση Alcantara επενδύσεων.

Προφανώς και όλες οι παραπάνω αναβαθμίσεις ώθησαν και την τιμή προς τα πάνω, η οποία διαμορφώνεται στα 51.600 ευρώ, η οποία πάντως είναι πιο δελεαστική από τα 47.500 της PHEV έκδοσης με τα 180 άλογα.

Σελίδα 2Κινητήρας: Επιδόσεις παραδοσιακού GSE με κατανάλωση «χώμα»
Σελίδα 3Στο δρόμο: Έχει σπορτίφ προσανατολισμό, αλλά σε πιο πολιτισμένη εκδοχή
Σελίδα 4Η γνώμη μας - Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
test center
Audi