Στην υβριδική λειτουργία, όπου οι δυο κινητήρες δουλεύουν ταυτόχρονα, το Astra είναι γραμμικό κι εντυπωσιακό από στάση, εναλλάσσεται μεταξύ των δυο φύσεων του έντεχνα και η κατανάλωση γυροφέρνει στα 6,0 λτ./100 χλμ..
Κινητήρας: Επιδόσεις παραδοσιακού GSE με κατανάλωση «χώμα»
Το υβριδικό σύνολο του Astra της δοκιμής όπως είπαμε αποδίδει μέγιστη ισχύ 224 ίππων με 360 Nm ροπής (όση και στη «μικρή» έκδοση με τα 180 άλογα) και μέχρι την ταχύτητα των 135 χλμ./ώρα μπορεί να δουλέψει μόνο με ρεύμα, έχοντας πραγματική αυτονομία κοντά στα 50 χλμ.. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως στην καθημερινότητα μπορείς να μην καις σταγόνα βενζίνης, αν φυσικά φορτίζεις τακτικά από πρίζα. Αν θελήσεις πιο σπορ επιδόσεις, οι δύο πηγές δουλεύουν μαζί με τη μέση κατανάλωση πάντως να μην ξεπερνά τα 6,1 λτ./100 χλμ..
Σε κάθε περίπτωση αρκετά πολιτισμένη είναι η εναλλαγή μεταξύ των πηγών ενέργειας και των ταχυτήτων, χωρίς την παραμικρή υστέρηση ή την αντίληψη μηχανικών θορύβων. Μόνο όταν πιέσεις τον βενζινοκινητήρα στο sport mode, όπου είναι διαθέσιμη όλη συνδυαστική ισχύς, θα αντιληφθείς μερικά παραπάνω ντεσιμπέλ από τον βενζινοκινητήρα. Ταυτόχρονα όμως θα νιώθεις και τις πικάντικες επιδόσεις με το 60-100 να έρχεται σε 3,6 δλ. και το 80-120 σε 4,3 δλ..
Τέλος, το υβριδικό σύστημα σου δίνει τη δυνατότητα να επιλέξεις να διατηρείς τη στάθμη της μπαταρίας ή ακόμα και να την φορτίζεις λειτουργώντας μόνο τον βενζινοκινητήρα. Σε αυτή την περίπτωση πάντως να είστε έτοιμοι να δείτε την κατανάλωση να σκαρφαλώνει κοντά στα 10 λτ./100 χλμ..
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Opel Astra GSE, μπαίνει στη πρίζα και βγάζει 225 άλογα |
Σελίδα 2 | Κινητήρας: Επιδόσεις παραδοσιακού GSE με κατανάλωση «χώμα» |
Σελίδα 3 | Στο δρόμο: Έχει σπορτίφ προσανατολισμό, αλλά σε πιο πολιτισμένη εκδοχή |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας - Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |