2 Φωτογραφίες »
Το υβριδικό σύστημα έχει προσθέσει περίπου 200 κιλά έξτρα στο αμάξωμα του Qashqai, με τους μηχανικούς να τα διαχειρίζονται με ένα πιο σφιχτό set-up στο σύστημα ανάρτησης (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) και νέα ελατήρια.
2 Φωτογραφίες »
Συνολικά η εμπειρία στο δρόμο είναι ακόμα πιο άνετη, λόγω αυτόματου κιβωτίου και χαμηλότερου θορύβου που εισέρχεται στην καμπίνα.
Ως αποτέλεσμα, το Qashqai e-Power συγκριτικά με τις συμβατικές εκδόσεις είναι σχεδόν το ίδιο ισοπεδωτικό στις έντονες ανωμαλίες, με το μοντέλο της δοκιμής μας μάλιστα να έχει τροχούς 19 ιντσών. Σε κάθε περίπτωση, ως γενική εικόνα όπως και στις υπόλοιπες εκδόσεις, τίποτα δεν έχει αλλάξει στον premium τρόπο με τον οποίο κυλά και κινείται. Εξαιρετικά χαμηλός θόρυβος, πειστική πρόσφυση, ουδέτερη συμπεριφορά, αλλά και ευκολία χρήσης. Μάλιστα θα λέγαμε πως συνολικά η εμπειρία της άνεσης είναι ακόμα πιο τονισμένη, λόγω αυτόματου κιβωτίου και χαμηλότερου θορύβου, που με τιμή 67 ντεσιμπέλ στα 120 χλμ./ώρα είναι από τους κορυφαίους στην κατηγορία.
Ανεβάζοντας ρυθμό, αντιλαμβάνεσαι πως το e-Power δεν έχει απολέσει τα όποια δυναμικά του χαρακτηριστικά: Το τιμόνι παραμένει γεμάτο σε αίσθηση και η συμπεριφορά εξακολουθεί να είναι προβλέψιμη, με διακριτική παρέμβαση από το ESP. Έτσι οι κλίσεις στις στροφές δεν είναι έντονες και η αίσθηση που λαμβάνεις σε πιο πιεστικές καταστάσεις είναι σαφώς πιο ευχάριστη, επιλέγοντας το σπορ οδηγικό προφίλ. Το τελευταίο οξύνει την απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, αν και πάλι το fun to drive περνάει σε δεύτερη μοίρα, με τη Nissan να επιλέγει για το Qashqai ένα πιο οικογενειακό και άνετο προφίλ, όπως επιθυμεί άλλωστε η πλειονότητα των αγοραστών της κλάσης.
Τέλος ως SUV το Qashqai δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα να αφήσει την βολή της ασφάλτου για να μεταφερθεί σε εκτός δρόμου εδάφη. Τα 180 χλστ. απόστασης εξασφαλίζουν την ασφάλεια της «κοιλιάς» του και την δυνατότητα να προσπελάσετε πιο κακοτράχαλα σημεία χωρίς δυσκολίες.
Ενώ λοιπόν η Μεγάλη Ψηφιακή Έκθεση “Καίνε τα μισά” τού Autotriti, συνεχίζει, κάθε μήνα να παρουσιάζει λύσεις και νέα σχετικά θέματα (και να δέχεται 1 εκατομμύριο επισκέπτες), ήρθε η ώρα να «βγεί και προς τα έξω». Με ένα Mega TEST κατανάλωσης σε μιά από τις δημοφιλείς κατηγορίες μοντέλων όπως αυτή των οικογενειακών C-SUV! Δείτε τα τι και τα πως με 1 κλίκ εδώ.
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Υβριδικό Nissan Qashqai e-POWER με 190 PS |
Σελίδα 2 | Κινητήρας: Κινείται μόνο με ρεύμα και έχει μεταβλητή συμπίεση |
Σελίδα 3 | Θυμίζει ηλεκτρικό σε λειτουργία και καίει λιγότερο από diesel |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο: Είναι ένα άνετο και ασφαλές οικογενειακό |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά |