ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θυμίζει ηλεκτρικό σε λειτουργία και καίει λιγότερο από diesel

 Σχολιάστε 
107.648 Επισκέψεις στο άρθρο (1/1/2023)
Το Nissan Qashqai e-Power καίει 6,1 λτ./100 χλμ. όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας, ενώ τα νούμερα είναι ακόμα πιο χαμηλά εντός πόλης, κοντά στα 5 λίτρα.

Το Nissan Qashqai e-Power καίει 6,1 λτ./100 χλμ. όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας, ενώ τα νούμερα είναι ακόμα πιο χαμηλά εντός πόλης, κοντά στα 5 λίτρα.

Καλή η θεωρία όμως  ας περάσουμε στην πράξη, εκεί όπου αρχικά το υβριδικό Qashqai θυμίζει ηλεκτρικό μοντέλο. Η απόκριση είναι άμεση χωρίς lag, σαν σε ηλεκτρικό μοντέλο, με πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας. Βέβαια, συγκριτικά με ένα αμιγώς ηλεκτρικό, δεν έχει την ακαριαία επιτάχυνση που σε κολλάει στο κάθισμα. Η ξαφνική άνοδος των στροφών του κινητήρα συνοδεύεται από ανάλογη αύξηση της ταχύτητας, έτσι όλα γίνονται με πιο γραμμικό τρόπο και παράλληλα έχει εξαλειφθεί η αίσθηση «αποσύνδεσης» που συνήθως σχετίζεται με τα υβριδικά ή με κιβώτιο συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέση (CVT) αυτοκίνητα.


Αυτό έχει επιτευχτεί μέσω της χρήσης κιβωτίου μιας σχέσης και της τεχνολογίας Linear Tune, η οποία παρακολουθεί τον βενζινοκινητήρα και αυξάνει σταδιακά την ταχύτητα περιστροφής( δηλαδή τις σ.α.λ.) για να καλύψει τις ενεργειακές απαιτήσεις του ηλεκτροκινητήρα.

Επίσης, σε αντίθεση με τα αθόρυβα ηλεκτρικά, στο «σανίδωμα» γίνεται αισθητή η λειτουργία του βενζινοκινητήρα, καθώς έχει να τροφοδοτήσει τόσο την μπαταρία όσο και το ηλεκτρικό μοτέρ, ενώ με στρωτό γκάζι τα επίπεδα θορύβου θυμίζουν αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Σε σχέση όμως με τους κινητήρες εσωτερικής καύσης… δεν ακούγεται καν!

Σε κάθε περίπτωση, ο σκοπός του συστήματος, όπως και όλων των υβριδικών είναι η μείωση της κατανάλωσης, κάτι που πετυχαίνει με απόλυτη επιτυχία. 5,3 λτ./100 χλμ. ανακοινώνει η Nissan, 6,1 έδειξαν οι μετρήσεις μας, ενώ τα νούμερα είναι ακόμα πιο χαμηλά εντός πόλης, όπου με χρήση ECO και μέγιστο επίπεδο ανάκτησης, το ρίχνεις και γύρω στα 5 λίτρα.

Εξίσου εντυπωσιακές και οι επιδόσεις, με τη ροπή των 330 Nm να χαρίζει εξαιρετικές ρεπρίζ. Συγκεκριμένα, 3,8 δλ. για το 60-100 χλμ./ώρα και 5,0 δλ. αντίστοιχα για το 80-120.

Τέλος, όπως έχουμε δει και στο LEAF, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το σύστημα e-Pedal για να επιβραδύνετε το αυτοκίνητο χωρίς τη χρήση του μεσαίου πεντάλ, ενώ παράλληλα φορτίζεται και η μπαταρία.

Σελίδα 1Δοκιμή: Υβριδικό Nissan Qashqai e-POWER με 190 PS
Σελίδα 2Κινητήρας: Κινείται μόνο με ρεύμα και έχει μεταβλητή συμπίεση
Σελίδα 3Θυμίζει ηλεκτρικό σε λειτουργία και καίει λιγότερο από diesel
Σελίδα 4 Στο δρόμο: Είναι ένα άνετο και ασφαλές οικογενειακό
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
Citroen