ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κινητήρας: Έχει 9 λιγότερα άλογα αλλά έχει λίγο καλύτερες επιδόσεις το Jazz Crosstar
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κινητήρας: Έχει 9 λιγότερα άλογα αλλά έχει λίγο καλύτερες επιδόσεις το Jazz Crosstar

11.199 Επισκέψεις στο άρθρο (6/1/2024)

Πηγή ισχύος του Jazz Crosstar είναι το υβριδικό σύστημα e:HEV που αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα 1,5 λτ. με ισχύ 107 ίππων (σ.σ. 9 άλογα περισσότερα από το προ ανανέωσης μοντέλο) και ροπή 131 Nm. Σχετικά με το pre-facelift, ο ηλεκτροκινητήρας έχει κερδίσει 14 άλογα, ανεβάζοντας τη συνολική ισχύ του συστήματος κίνησης στα 122 άλογα και τη συνολική ροπή στα 253 Nm. Ισχυρότερος κατά 9 ίππους είναι και ο δεύτερος ηλεκτροκινητήρας, που λειτουργεί ως γεννήτρια φτάνοντας το μέγιστο των 106 ίππων. Με όπλο επίσης το επίσης αναβαθμισμένο CVT κιβώτιο, το Jazz Crosstar εμφανίζει καλές επιδόσεις σε επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4 δλ. και στο προσπέρασμα 60-100 σε 5,1 και 80-120 σε 7,3 δλ. Το πεδίο στο οποίο το Jazz Crosstar ξεδιπλώνει τις περισσότερες αρετές του είναι αυτό της κατανάλωσης, αφού στις μετρήσεις που κάναμε σε πραγματικές συνθήκες, το SUVάκι της Honda καίει 4,4 λτ./100 χλμ. μέσα στην πόλη, με τη μέση κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες να μην ξεφεύγει πάνω από τα 5,6 λτ./100 χλμ..


Υβριδικό είναι και το HR-V με το κινητήριο σύνολό του να αποτελείται από έναν τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων που παίζει τον ρόλο του range extender και δύο ηλεκτροκινητήρες, με την συνδυαστική απόδοση του συνόλου ορίζεται στους 131 ίππους με 253 Nm ροπής. Για τη μετάδοση, χρησιμοποιείται ένα κιβώτιο μιας σχέσης, ωστόσο παρά την περισσότερη ισχύ, το HR-V είναι στην πράξη λιγότερο σβέλτο από το Jazz Crosstar σε επιτάχνυση (9,7 δλ για το 0-100 χλμ.) και προσπέρασμα (60-100 σε 5,4 και 80-120 σε 7,5 δλ.). Και το HR-V, παρότι είναι μεγαλύτερο σε μέγεθος και πιο βαρύ, δίνει τα διαπιστευτήριά του στο κομμάτι της οικονομίας καυσίμου, αφού μπορεί και κινείται μέσα στην πόλη με μόλις 3,5 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτές συνθήκες, ο οδηγός πρέπει να πατάει βαθιά το πόδι στο γκάζι για να δει τιμές πάνω από τα 5,5 λτ./100 χλμ. Επίσης, παρά τα 200 επιπλέον κιλά του, το HR-V καταφέρνει να φρενάρει σε μόλις 36,4 μέτρα από τα 100 χλμ./ώρα, περίπου 2,5 μέτρα καλύτερα από το Jazz Crosstar.

Η απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας και η ελεύθερη κίνηση στον Δακτύλιο είναι φυσικά δυο ακόμη καλοδεχούμενα χαρακτηριστικά τόσο του HR-V όσο και το Jazz Crosstar.

Σελίδα 1Είναι hybrid SUV και δεν «καίνε»: Honda Jazz Crosstar ή HR-V;
Σελίδα 2Σχεδίαση: SUV πόλης το Jazz Crosstar, οικογενειακό SUV το HR-V
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Hi-tech και ευρύχωρα στην καμπίνα
Σελίδα 4Κινητήρας: Έχει 9 λιγότερα άλογα αλλά έχει λίγο καλύτερες επιδόσεις το Jazz Crosstar
Σελίδα 5Στο δρόμο: Ιδανικό για την πόλη το Jazz Crosstar, πατάει εύκολα χώμα το HR-V
Σελίδα 6Η γνώμη μας
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL