To Jazz Crosstar κάνει εύκολη την οδήγηση μέσα στην πόλη χάρη στην υπερυψωμένη θέση οδήγησης και τις μεγάλες γυάλινες επιφανείς που χαρίζουν άριστη ορατότητα στο δρόμο, ενώ αποδεικνύεται πολύ πρακτικό χάρη στις compact διαστάσεις του, στο τιμόνι που «κόβει» με κύκλο 10 μέτρα και στο αυτόματο κιβώτιο. Στον αυτοκινητόδρομο, λόγω του ύψους του, το Jazz Crosstar παράγει λίγους παραπάνω αεροδυναμικούς θορύβους στο ταξίδι, ενώ στις στροφές, το αυτοκίνητο θα στρίψει αποτελεσματικά χάρη στο μεγαλύτερο μεταξόνιο και τα φαρδύτερα μετατρόχια συγκριτικά με το απλό Jazz. Όσον αφορά στις κακοτεχνίες του ελληνικού οδοστρώματος, το υβριδικό SUVάκι θα τις αλώσει με άνεση.
Ο οδηγός κάθεται ακόμη πιο ψηλά στο HR-V και η περιφερειακή ορατότητα του SUV είναι επίσης εξαιρετική. Το τιμόνι είναι ακριβές και ιδανικό για όποιον θέλει να κινηθεί σβέλτα και να εκμεταλλευτεί το άκαμπτο πλαίσιο του αυτοκινήτου και την σφιχτή ανάρτηση του οικογενειακού SUV που περιλαμβάνει γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω. Χάρη στα φαρδια του μετατρόχια, το HR-V θα στρίψει και θα πατήσει πειστικά σε κάθε συνθήκη, όμως ανεβάζοντας το τέμπο θα θέλαμε λιγότερους αεροδυναμικούς θορύβους στην καμπίνα, ώστε να το αυτοκίνητο να μπορεί να «χτυπήσει» ακόμη και premium κατασκευές ανώτερης κατηγορίας. Στην πόλη, το HR-V θα «σιδερώσει» με μεγάλη ευκολία τις ανωμαλίες του οδοστρώματος, ενώ τα 18,8 εκατοστά της απόστασής του από το έδαφος, του δίνουν πλεονέκτημα ακόμη και σε εκτός δρόμου αναζητήσεις.