ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Το νέο Skoda Kamiq είναι ντυμένο σχεδόν εξ`ολοκλήρου με ένα αρκετά πλούσιο και αρχοντικό υλικό στο εσωτερικό του.

Είναι η Skoda πιο έξυπνη από τη VW;

13.332 Επισκέψεις στο άρθρο (15/6/2019)

Το νέο Skoda Kamiq εντυπωσιάζει με την ποιότητα των υλικών στο εσωτερικό του, κάτι που εύλογα προκαλεί απορίες σχετικά με την επιλογή σκληρών πλαστικών στα αντίστοιχα μοντέλα της VW. Μήπως τελικά η Skoda είναι πιο έξυπνη;

H πρόσφατη γνωριμία μας με το Skoda Kamiq μας δημιούργησε ερωτηματικά σχετικά με την ισορροπία δυνάμεων στο εσωτερικό του ομίλου VW. Αφορμή αποτελεί το εσωτερικό του Kamiq το οποίο είναι ντυμένο σχεδόν εξΆολοκλήρου με ένα αρκετά πλούσιο και αρχοντικό υλικό. Υλικό το οποίο δεν απαντάται ούτε στο VW T-Roc ούτε εσχάτως στο T-Cross.

«Οι δικές μας έρευνες έχουν δείξει ότι το κοινό σε αυτό το κομμάτι της αγοράς βάζει σε πρώτο πλάνο την τεχνολογία και τη συνδεσιμότητα και όχι τα υλικά» ήταν η απάντηση των experts στην παρουσίαση της VW στο εξωτερικό. «Ήταν δική μας επιλογή να ρίξουμε αυτά τα χρήματα σε ένα σημείο που θα φαίνονται» ήταν η αντίστοιχη απάντηση του αρχισχεδιαστή της Skoda στην πριβέ παρουσίαση του Kamiq.

Πώς γίνεται όμως να έχει τη δυνατότητα η Skoda να ντύσει το B-SUV της με υλικό που δεν το έχει καν η VW; Δεν το φοβούνται αυτό στη Γερμανία; Η λογική εδώ λέει ότι η VW πηγαίνει σε αυτήν την κατηγορία με τον εφησυχασμό που της δίνει η παγιωμένη αίσθηση υψηλής ποιότητας που συνοδεύει όλα τα μοντέλα της και με την ισχύ του σήματός της.

Από την άλλη πλευρά της η Skoda φαίνεται ότι πατάει πάνω στην καλή πορεία που διαγράφει τα τελευταία χρόνια και καταθέτει απαιτήσεις οι οποίες περνάνε και εγκρίνονται.

Τώρα, αν η επιλογή της Skoda να ρίξει λεφτά σε κάποιον τομέα «που φαίνεται» σημαίνει ότι έχει εξωθηθεί σε κάποιον συμβιβασμό σε κάποιο σημείο που… δε φαίνεται δε μπορεί να το πει κανείς με σιγουριά. Για παράδειγμα το ότι το Scala χτίζεται πάνω στο δάπεδο Α0 (το οποίο στηρίζει τα μικρά μοντέλα του ομίλου) ενώ πρόκειται για κλασσικό μικρομεσαίο οικογενειακό, μεγαλύτερο π.χ. από το σημερινό Golf μπορεί να σχετίζεται με αποφάσεις σε άλλους τομείς; Υπάρχει δηλαδή ένα «δούναι και λαβείν» τύπου: θα σου δώσω τα μαλακά υλικά που θες για το Kamiq, αλλά το μικρομεσαίο σου θα χτιστεί πάνω σε ένα υποδεέστερο δάπεδο;  

Αυτό δε μειώνει σε τίποτα πάντως την αίσθηση ότι η Skoda δείχνει περισσότερη φροντίδα στο εσωτερικό του μικρού crossover της. Ούτε επίσης η απάντηση της VW ότι «ο κόσμος ενδιαφέρεται για τη συνδεσιμότητα» είναι ιδιαίτερα πειστική, αφού όλοι ξέρουμε τις προσδοκίες περί ποιότητας που συνοδεύει κάθε μοντέλο της VW.

Το αν η Skoda διατηρεί ένα διαφορετικό στάτους μέσα στον όμιλο θα φανεί αργότερα, αν θα μπορεί π.χ. να επιλέξει έναν δικό της κινητήρα ή να διαμορφώσει αλλιώς της παραγωγής ενός μοντέλου της κλπ. Μέχρι τότε, σε κάποια μικρά πράγματα δείχνει λίγο πιο έξυπνη.
 
Εσείς συμφωνείτε; Πώς βρίσκετε τη διαχείριση της ισορροπίας όπως την κάνει πράξη το Βόλφσμπουργκ; Και πόσο σημαντικό θεωρείτε τελικά το υλικό στο ταμπλό, σε συνάρτηση με τα χρήματα που δίνετε για την αγορά ενός αυτοκινήτου;

Hyundai
PORCHE NEXEN