Από τότε που παρουσιάστηκε επίσημα στη Γενεύη πριν από τρία χρόνια, το Volkswagen T-Roc Concept έχει γίνει θέμα συζήτησης πολλές φορές. Για να συμβαδίσει με την μόδα των SUVs, ο γερμανικός κολοσσός αυτοκινητοβιομηχανίας θα δώσει στους πελάτες αυτό που επιθυμούν, και μετά τo λανσάρισμα του Tiguan Allspace και του Atlas, έχει έρθει η ώρα για ένα μικρότερο VW SUV. Σκοπός; Nα «χτυπήσει» ή να ξεπεράσει το Νissan Juke.
Έχουν συμφωνήσει να λανσαριστεί και στη Γηραιά Ήπειρο το 2019.
Μετά από αίτημα 650 συνεργατών της εταιρείας, υπάρχει συμφωνία να λανσαριστεί και στη Γηραιά Ήπειρο το 2019. Ο επικεφαλής της VW Herbert Diess δήλωσε την περασμένη εβδομάδα: « Χθες αποφασίσαμε για ένα επιπλέον SUV για το 2019» και επιβεβαίωσε επίσης ότι το μικρό αυτό SUV θα αρχίσει να πωλείται και στη Βόρεια και Νότια Αμερική.
Τα σχόλια αυτά του Diess έρχονται περίπου ένα χρόνο μετά τις δηλώσεις του πρώην πρόεδρου των αντιπροσωπειών της VW, Alan Brown που δήλωνε ότι το T-Roc είναι εξαιρετικά δημοφιλές, και θα ήταν κρίμα αν δεν πάρει τον όγκο της παραγωγής που του αξίζει. Πιο συγκεκριμένα ο ίδιος δήλωσε: «Ο καθένας από εμάς αγαπά το Τ-Roc, όλοι. Η μόνη ανησυχία είναι αν πρόκειται να κάνει την διαφορά που του αξίζει».
Λεπτομέρειες όπως που η Volkswagen θα συναρμολογήσει το T-Roc είναι ακόμα άγνωστες αλλά υπάρχουν τρία πιθανά σενάρια, στο Σατανούγκα, στο Μεξικό ή στην Πορτογαλία.
Καλα ξυπνητουρια γερμανουληδες... Εχει αρκετο ανταγωνισμο να αντιμετωπισει αλλα ο χειροτερος εχθρος του ειναι η απιστευτη αναξιοπιστια και το dieselgate το οποιο εδειξε σε ολο τον κοσμο το πραγματικο προσωπο του καρκινογκρουπ: οτι βαζει πιο πανω το κερδος της απο την υγεια των ανθρωπων!
Ρε ανωνυμε αφου τις περισσοτερες μερες του χρονου εχεις το γερμανικο σου σαραβαλο κλεισμενο στο συνεργειο! Ποτε απολαμβανεις την οδικη του συμπεριφορα? χαχαχα Ξυπνα ρε κακομοιρη που εχεις κανει πλουσια ολα τα μαστορια! Περιμενω ποτε θα πεις για την διασημη παγκοσμιως γερμανικη ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ που στη θυμιζω σε καθε μου απαντηση προς εσενα κι εσυ κανεις τουμπεκι ψιλοκομμενο! Εκει ΤΤΤΖΖΖΖΙΙΙΙΖΖΖΖ τσουζει εεε?? χαχαχα
Και οπως ειναι ακριβως να βγει,πραγμα οχι απλα απιθανο αλλα για vw που βγαζει ψυγεια με ροδες ολα ιδια μεταξυ τους αδιανοητο γιατι στο τελος θα δουμε tiguan με δυο λιγοτερες πορτες,ουτε στο ελαχιστο δεν φτανει το juke ποσο μαλλον το c-hr που βρισκεται σε δικη του κατηγορια και ειναι απο αλλο πλανητη!
Ας μην κανουμε λογο για ποιοτητα ασφαλεια και αξιοπιστια που θελει χρονια και ψωμια να την πλησιασει η γνωστη εταιρεια τον γερμανων με ροπη και αγαπη στην απατη....toyota δεν θα γινει ΠΟΤΕ!!
Giannis καταλαβαινεις τι λες??? Πως συγκρινεις 2 εντελως ανομοια πραγματα? Δικαιολογειται η εσκεμμενη και ΑΝΗΘΙΚΗ πολιτικη του καρκινογκρουπ που εκανε κακο στην υγεια των ανθρωπων ΕΙΣ ΓΝΩΣΗ τους με ενα ελαττωματικο εξαρτημα της Toyota που εγινε εν αγνοια της????? Συγκρινεις 12 περιστατικα τα οποια ναι μεν φαινονται αμεσα, με εκατομμυρια περιστατικα υγειας ανα τον κοσμο τα οποια με το υπουλο λογισμικο δεν μπορει κανεις να τα πιστωσει στη VW αλλα θα πουνε οτι φταιει γενικα και αοριστα η μολυνση του περιβαλλοντος συν την ανυπαρκτη οικολογικη συνειδηση των γερμανων???????????? Αυτο που λες οτι εδωσε δις (!) η Toyota για να αποκρυψει το προβλημα ειναι αβασιμο και χαζο γιατι πιο λιγα θα της πηγαινε μια ανακληση απο το να δωσει και αλλα τοσα για να το αποκρυψει!
« Ήταν μόνο χθες όταν αποφασίσαμε για ένα επιπλέον SUV για το 2019» και επιβεβαίωσε επίσης ότι το μικρό SUV θα αρχίσει να πωλείται στη Βόρεια και Νότια Αμερική.... Ωραία τα γράφει το άρθρο. Δεν ξεχνάμε όμως πως στις ΗΠΑ οι κάτοχοι επέστρεφαν τα αυτοκίνητα γυμνά, μόνο με το μοτέρ πίσω στις αντιπροσωπίες, διεκδικώντας αποζημιώσεις και αντικατάσταση αυτοκινήτου μετά το μέγα σκάνδαλο των δις. Άραγε θα δούμε και με αυτό το μοντέλο τέτοιες εικόνες;
Ποτε ενα concept του κλεφτοgroup βγηκε ετσι απο τις φωτογραφιες στο δρομο και το λετε διαφοροι απορω! Αφου θα βγει κουτι και αυτο! Εδω μεχρι και το Tiguan απο νεανικο εγινε ραμολι στο τελευταιο του facelift γιατι αυτο θα βγει ετσι δε μπορω να καταλαβω! Κατα τα αλλα το 2019 θα εχει ανανεωθει το Juke οποτε παλι καταϊδρωμενο θα ερθει το group με τον κουβα του!
Τι σχεση εχει λοιπον το concept με τη φωτο που δωσανε στη δημοσιοτητα απο το group? Ουδεμια! Ενα Tiguan μικρο, τετραγωνο, χωρις καθολου γουστο. Δε περιμεναμε και τιποτε αλλο ετσι & αλλιως! @Grepogoal φανταζομαι σε πληρωνουν καλα για να γραφεις ολα αυτα που γραφεις αλλιως μονο λοβοτομημενος θα τα εγραφε ολα αυτα και θα τα πιστευε! Πριν γραψεις κατι και γινεις ρεζιλι δες το πρωτα και μετα γραψε το!
Βρε Japan με μεγάλη ευκολία δεν βγάζεις κατι αβάσιμο και χαζό; Το πρόστιμο που πλήρωσε η Toyota ανήλθε σε 1,2 δισεκατομμύρια δολλάρια. (απλά ρίξε μια ματια στα business ethics) και αφορά την ηθελημένη καθυστέρηση στην παραδοχή του λάθους και στην ανάκληση των ελαττωματικών της οχημάτων. Η Τογιοτα προφανώς είχε σκοπό να φτιάξει το πρόβλημα κατα τη διάρκει των τακτικών σερβις χωρις να υπαρξει ο θόρυβος της ανάκλησης. Εν πάση περιπτώση εγω δεν θεωρώ καμία εταιρεία αυτοκινήτων ως ηθική. ΚΑΜΙΑ. Ειναι ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ και οχι ιδέες. Αυτό που πρέπει να κανουμε επιτελους ειναι να βγαλουμε τις παροπίδες και να αφησουμε στην ακρη τον οπαδισμό. φιλικά
ok το καρκινογκρουπ βαζει πιο πανω το κερδος της απο την υγεια των ανθρωπων!
Μην ξεχνάμε και τα κολλημένα γκάζια της Toyota με αποτέλεσμα τουλάχιστον 12 θανάτους. Η εταιρεία αναγκάστηκε να προβεί σε ανάκληση 10 εκ αυτοκινήτων αφού πρώτα πλήρωσε και κάτι δισεκατομμυριακια επειδή αρχικά προσπάθησε να ΑΠΟΚΡΥΨΕΙ το πρόβλημα!!! Εδώ η εταιρεία έβαλε το κέρδος όχι πάνω από την υγεία αλλά από τις ζωές των ανθρώπων...
Το να επιμένουν συγκεκριμένοι σχολιαστές να μπαίνουν αποκλειστικά για να « θάψουν » άρθρα που απευθύνονται σε γερμανικά μοντέλα ή σε συγκεκριμένη εταιρεία ή αντίστοιχα άλλοι σχολιαστές να κάνουν το ίδιο για ιαπωνικά κοκ. δεν προάγει το διάλογο και την εξαγωγή συμπερασμάτων για ένα μοντέλο αλλά δείχνει έλλειψη αυτοκινητιστικής παιδείας και σοβαρότητας. Όποιο και αν ήταν το σφάλμα οποιασδήποτε εταιρείας δεν της απαγορεύει κανείς να προβεί σε βελτιώσεις.
Molis 8a bgei sthn paragwgh 8a einai kai to prwto stis pwlhseis sthn kathgoria tou kai to kalutero. 8a apokthsei kai auth h kathgoria to shmeio anaforas ths opws einai to golf sta mesaia hatchback, to polo sta mikra, to tiguan sta suv ktlp...
ωραιο φαίνεται ,αν και πιστεύω ότι θα υποστει αλλαγές.Το ανατρεπτικό σχεδιαστικο "πνεύμα" του Juke δεν το έχει, αλλά σίγουρα θα συγκριθούν μεταξύ τους. Ως VW επιτέλους έχει φρεσκάδα.
Δεν ειναι μονο η vw,αυτο ειναι το προβλημα.Ειναι(πιθανως) η renault,ειναι η mitsubishi και μαλιστα απο το 1991(εκει δε λεμε τιποτα),γενικα ισως να ειναι και αλλες εταιριες.Τα προστιμα του group ανερχονται σε πολλα δις ευρω και το ονομα τους κλονιστηκε,αρα το να λεει καποιος οτι δεν τους πιστωνεται τιποτα,ειναι το λιγοτερο αβασιμο.Οσο για την οικολογικη συνειδηση,ειδικα στην Ελλαδα,δεν μπορουμε να πουμε τιποτα στους γερμανους.Σχεδιαζουν μεχρι το 2050,τη συντριπτικη πλειοψηφια των ενεργειακων τους αναγκων να την καλυπτουν μονο μεσω ανανεωσιμων πηγων,αρα φιλακια.Η συγχρονη τεχνολογια μπορει να περιορισει μερος των ρυπων,αλλα οχι να τους εξαφανισει.Οποιος νομιζει οτι η βιομηχανικη αναπτυξη ερχεται χωρις κοστος, κοιμαται τον υπνο του δικαιου.Εκτος αν νομιζουμε οτι η ιαπωνικη βιομηχανια χρησιμοποιει ακομη πετρινα σφυρια,καλεμια κτλ για να παραξει τα προιοντα της.
Για άλλη μια φορά σχόλια με σημαία την αναξιοπιστία και το dieselgate.Κάτι το οποίο βέβαια έσκασε και στη Renault και βέβαια αργότερα θα σκάσει και για την Toyota απλά εσείς οι έξυπνοι κοιμάστε τον ύπνο του δικαίου.Σαν τους Ολυμπιακούς που λένε ότι δεν τους βοηθάει η διαιτησία στο πρωτάθλημα έχετε καταντήσει.
Προβλήματα με στραβωμένες δισκόπλακες και δίσκο που παρέδωσαν πνέύμα μετά από 40000 χλμ τα αντιμετώπισα ΜΟΝΟ σε ιαπωνικό.Για να μην πω για τα πλαστικά που είχαν ξεχαρβαλώσει λες και το αυτοκίνητο ήταν του γύφτου.
Και ναι και με γερμανικά είχα θέματα και μάλιστα έκραζα ασύστολα.Για αυτό και έφυγαν νωρίς και στη θέση τους ήρθαν άλλα τα οποία δεν έκαναν κιχ για περισσότερα από 100000 χλμ και μαντέψτε!!!Πάλι γερμανικά του γκρουπ ήταν!
Τώρα εσείς μπορείτε επίσης να βγάζετε την ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ του Juke σαν πανέμορφο αλλά αντιγραφή είναι και μάλιστα κακάσχημη.
Τέλος τα προβλήματα με το group έχουν μειωθεί σημαντικά και αυτό το βλέπω συνέχεια σε αντίθεση με εσάς που λέτε την εξυπνάδα σας απλά για να θάψετε.
Καλα ξυπνητουρια γερμανουληδες... Εχει αρκετο ανταγωνισμο να αντιμετωπισει αλλα ο χειροτερος εχθρος του ειναι η απιστευτη αναξιοπιστια και το dieselgate το οποιο εδειξε σε ολο τον κοσμο το πραγματικο προσωπο του καρκινογκρουπ: οτι βαζει πιο πανω το κερδος της απο την υγεια των ανθρωπων!
Ρε ανωνυμε αφου τις περισσοτερες μερες του χρονου εχεις το γερμανικο σου σαραβαλο κλεισμενο στο συνεργειο! Ποτε απολαμβανεις την οδικη του συμπεριφορα? χαχαχα Ξυπνα ρε κακομοιρη που εχεις κανει πλουσια ολα τα μαστορια! Περιμενω ποτε θα πεις για την διασημη παγκοσμιως γερμανικη ΑΝΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ που στη θυμιζω σε καθε μου απαντηση προς εσενα κι εσυ κανεις τουμπεκι ψιλοκομμενο! Εκει ΤΤΤΖΖΖΖΙΙΙΙΖΖΖΖ τσουζει εεε?? χαχαχα
Και οπως ειναι ακριβως να βγει,πραγμα οχι απλα απιθανο αλλα για vw που βγαζει ψυγεια με ροδες ολα ιδια μεταξυ τους αδιανοητο γιατι στο τελος θα δουμε tiguan με δυο λιγοτερες πορτες,ουτε στο ελαχιστο δεν φτανει το juke ποσο μαλλον το c-hr που βρισκεται σε δικη του κατηγορια και ειναι απο αλλο πλανητη! Ας μην κανουμε λογο για ποιοτητα ασφαλεια και αξιοπιστια που θελει χρονια και ψωμια να την πλησιασει η γνωστη εταιρεια τον γερμανων με ροπη και αγαπη στην απατη....toyota δεν θα γινει ΠΟΤΕ!!
Giannis καταλαβαινεις τι λες??? Πως συγκρινεις 2 εντελως ανομοια πραγματα? Δικαιολογειται η εσκεμμενη και ΑΝΗΘΙΚΗ πολιτικη του καρκινογκρουπ που εκανε κακο στην υγεια των ανθρωπων ΕΙΣ ΓΝΩΣΗ τους με ενα ελαττωματικο εξαρτημα της Toyota που εγινε εν αγνοια της????? Συγκρινεις 12 περιστατικα τα οποια ναι μεν φαινονται αμεσα, με εκατομμυρια περιστατικα υγειας ανα τον κοσμο τα οποια με το υπουλο λογισμικο δεν μπορει κανεις να τα πιστωσει στη VW αλλα θα πουνε οτι φταιει γενικα και αοριστα η μολυνση του περιβαλλοντος συν την ανυπαρκτη οικολογικη συνειδηση των γερμανων???????????? Αυτο που λες οτι εδωσε δις (!) η Toyota για να αποκρυψει το προβλημα ειναι αβασιμο και χαζο γιατι πιο λιγα θα της πηγαινε μια ανακληση απο το να δωσει και αλλα τοσα για να το αποκρυψει!
« Ήταν μόνο χθες όταν αποφασίσαμε για ένα επιπλέον SUV για το 2019» και επιβεβαίωσε επίσης ότι το μικρό SUV θα αρχίσει να πωλείται στη Βόρεια και Νότια Αμερική.... Ωραία τα γράφει το άρθρο. Δεν ξεχνάμε όμως πως στις ΗΠΑ οι κάτοχοι επέστρεφαν τα αυτοκίνητα γυμνά, μόνο με το μοτέρ πίσω στις αντιπροσωπίες, διεκδικώντας αποζημιώσεις και αντικατάσταση αυτοκινήτου μετά το μέγα σκάνδαλο των δις. Άραγε θα δούμε και με αυτό το μοντέλο τέτοιες εικόνες;
Ποτε ενα concept του κλεφτοgroup βγηκε ετσι απο τις φωτογραφιες στο δρομο και το λετε διαφοροι απορω! Αφου θα βγει κουτι και αυτο! Εδω μεχρι και το Tiguan απο νεανικο εγινε ραμολι στο τελευταιο του facelift γιατι αυτο θα βγει ετσι δε μπορω να καταλαβω! Κατα τα αλλα το 2019 θα εχει ανανεωθει το Juke οποτε παλι καταϊδρωμενο θα ερθει το group με τον κουβα του!
Τι σχεση εχει λοιπον το concept με τη φωτο που δωσανε στη δημοσιοτητα απο το group? Ουδεμια! Ενα Tiguan μικρο, τετραγωνο, χωρις καθολου γουστο. Δε περιμεναμε και τιποτε αλλο ετσι & αλλιως! @Grepogoal φανταζομαι σε πληρωνουν καλα για να γραφεις ολα αυτα που γραφεις αλλιως μονο λοβοτομημενος θα τα εγραφε ολα αυτα και θα τα πιστευε! Πριν γραψεις κατι και γινεις ρεζιλι δες το πρωτα και μετα γραψε το!
Βρε Japan με μεγάλη ευκολία δεν βγάζεις κατι αβάσιμο και χαζό; Το πρόστιμο που πλήρωσε η Toyota ανήλθε σε 1,2 δισεκατομμύρια δολλάρια. (απλά ρίξε μια ματια στα business ethics) και αφορά την ηθελημένη καθυστέρηση στην παραδοχή του λάθους και στην ανάκληση των ελαττωματικών της οχημάτων. Η Τογιοτα προφανώς είχε σκοπό να φτιάξει το πρόβλημα κατα τη διάρκει των τακτικών σερβις χωρις να υπαρξει ο θόρυβος της ανάκλησης. Εν πάση περιπτώση εγω δεν θεωρώ καμία εταιρεία αυτοκινήτων ως ηθική. ΚΑΜΙΑ. Ειναι ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ και οχι ιδέες. Αυτό που πρέπει να κανουμε επιτελους ειναι να βγαλουμε τις παροπίδες και να αφησουμε στην ακρη τον οπαδισμό. φιλικά
ok το καρκινογκρουπ βαζει πιο πανω το κερδος της απο την υγεια των ανθρωπων! Μην ξεχνάμε και τα κολλημένα γκάζια της Toyota με αποτέλεσμα τουλάχιστον 12 θανάτους. Η εταιρεία αναγκάστηκε να προβεί σε ανάκληση 10 εκ αυτοκινήτων αφού πρώτα πλήρωσε και κάτι δισεκατομμυριακια επειδή αρχικά προσπάθησε να ΑΠΟΚΡΥΨΕΙ το πρόβλημα!!! Εδώ η εταιρεία έβαλε το κέρδος όχι πάνω από την υγεία αλλά από τις ζωές των ανθρώπων...
Το να επιμένουν συγκεκριμένοι σχολιαστές να μπαίνουν αποκλειστικά για να « θάψουν » άρθρα που απευθύνονται σε γερμανικά μοντέλα ή σε συγκεκριμένη εταιρεία ή αντίστοιχα άλλοι σχολιαστές να κάνουν το ίδιο για ιαπωνικά κοκ. δεν προάγει το διάλογο και την εξαγωγή συμπερασμάτων για ένα μοντέλο αλλά δείχνει έλλειψη αυτοκινητιστικής παιδείας και σοβαρότητας. Όποιο και αν ήταν το σφάλμα οποιασδήποτε εταιρείας δεν της απαγορεύει κανείς να προβεί σε βελτιώσεις.
Sobara peite mou an sugkrinetai emfanhsiaka to pisw kai plaino meros autou pou einai panemorfo me to kagkouriko chr. Eleos pia me ta taper!!!
Molis 8a bgei sthn paragwgh 8a einai kai to prwto stis pwlhseis sthn kathgoria tou kai to kalutero. 8a apokthsei kai auth h kathgoria to shmeio anaforas ths opws einai to golf sta mesaia hatchback, to polo sta mikra, to tiguan sta suv ktlp...
Εξασφαλισμένη επιτυχία!!! @ΤΖΑΜΠΑΝ εσύ κάνε παρέα με τις κουδουνίστρες σου και άσε μας να απολαμβάνουμε οδική συμπεριφορά.
@Tasos το ch-r ειναι μπανανοφλουδα,για να γινει της προκοπης πρεπει να τους βαλεις τα extraδακια του
ωραιο φαίνεται ,αν και πιστεύω ότι θα υποστει αλλαγές.Το ανατρεπτικό σχεδιαστικο "πνεύμα" του Juke δεν το έχει, αλλά σίγουρα θα συγκριθούν μεταξύ τους. Ως VW επιτέλους έχει φρεσκάδα.
Αν βγει όπως είναι στις φωτό θα σαρώσει.Πολύ όμορφο και θα κάνει το C-hr να μοιάζει με..μπανανόφλουδα!
@Grepogoal - Ολόσωστος
Δεν ειναι μονο η vw,αυτο ειναι το προβλημα.Ειναι(πιθανως) η renault,ειναι η mitsubishi και μαλιστα απο το 1991(εκει δε λεμε τιποτα),γενικα ισως να ειναι και αλλες εταιριες.Τα προστιμα του group ανερχονται σε πολλα δις ευρω και το ονομα τους κλονιστηκε,αρα το να λεει καποιος οτι δεν τους πιστωνεται τιποτα,ειναι το λιγοτερο αβασιμο.Οσο για την οικολογικη συνειδηση,ειδικα στην Ελλαδα,δεν μπορουμε να πουμε τιποτα στους γερμανους.Σχεδιαζουν μεχρι το 2050,τη συντριπτικη πλειοψηφια των ενεργειακων τους αναγκων να την καλυπτουν μονο μεσω ανανεωσιμων πηγων,αρα φιλακια.Η συγχρονη τεχνολογια μπορει να περιορισει μερος των ρυπων,αλλα οχι να τους εξαφανισει.Οποιος νομιζει οτι η βιομηχανικη αναπτυξη ερχεται χωρις κοστος, κοιμαται τον υπνο του δικαιου.Εκτος αν νομιζουμε οτι η ιαπωνικη βιομηχανια χρησιμοποιει ακομη πετρινα σφυρια,καλεμια κτλ για να παραξει τα προιοντα της.
Για άλλη μια φορά σχόλια με σημαία την αναξιοπιστία και το dieselgate.Κάτι το οποίο βέβαια έσκασε και στη Renault και βέβαια αργότερα θα σκάσει και για την Toyota απλά εσείς οι έξυπνοι κοιμάστε τον ύπνο του δικαίου.Σαν τους Ολυμπιακούς που λένε ότι δεν τους βοηθάει η διαιτησία στο πρωτάθλημα έχετε καταντήσει. Προβλήματα με στραβωμένες δισκόπλακες και δίσκο που παρέδωσαν πνέύμα μετά από 40000 χλμ τα αντιμετώπισα ΜΟΝΟ σε ιαπωνικό.Για να μην πω για τα πλαστικά που είχαν ξεχαρβαλώσει λες και το αυτοκίνητο ήταν του γύφτου. Και ναι και με γερμανικά είχα θέματα και μάλιστα έκραζα ασύστολα.Για αυτό και έφυγαν νωρίς και στη θέση τους ήρθαν άλλα τα οποία δεν έκαναν κιχ για περισσότερα από 100000 χλμ και μαντέψτε!!!Πάλι γερμανικά του γκρουπ ήταν! Τώρα εσείς μπορείτε επίσης να βγάζετε την ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ του Juke σαν πανέμορφο αλλά αντιγραφή είναι και μάλιστα κακάσχημη. Τέλος τα προβλήματα με το group έχουν μειωθεί σημαντικά και αυτό το βλέπω συνέχεια σε αντίθεση με εσάς που λέτε την εξυπνάδα σας απλά για να θάψετε.
Πολυ μπροστα σε σχεση με το απαισιο Juke και το αστειο chr! Αυτοκινητο κυρους και οχι τενεκεδενια κουδουνιστρα...