ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Τα ηλεκτρικά δεν φρενάρουν με τα φρένα!

 Σχολιάστε 
21.156 Επισκέψεις στο άρθρο (13/11/2024)
Τα ηλεκτρικά δεν φρενάρουν με τα φρένα!
2 Φωτογραφίες »

Ακούγεται οξύμωρο, αλλά το σύστημα πέδησης σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο χρησιμοποιείται μόνο στα φρεναρίσματα ανάγκης. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις τα ηλεκτρικά οχήματα επιβραδύνουν με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας (αυτό μετατρέπει την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική και την στέλνει πίσω στις μπαταρίες), για αυτό και ενδεικτικά, τακάκια ίσως χρειαστεί να αλλάξετε στα 150.000 χλμ.!!

Τι πρέπει να ξέρετε όμως για το σύστημα ανάκτησης ενέργειας και πως πρέπει να φρενάρετε;

Η απάντηση διαφέρει από ηλεκτρικό σε ηλεκτρικό όχημα, όμως κρατήστε αυτό ως βασική αρχή: με τα ηλεκτρικά πρέπει να προβλέπεις την κίνηση μπροστά και ουσιαστικά να επιβραδύνεις αφήνοντας το γκάζι. Από εκεί και πέρα υπάρχουν διαφορές:

Το Nissan LEAF μπορεί να οδηγηθεί ακόμη και με 1 πεντάλ.
2 Φωτογραφίες »

Το Nissan LEAF μπορεί να οδηγηθεί ακόμη και με 1 πεντάλ.


Σε κάποια μοντέλα όταν αφήνεις το γκάζι το μοντέλο φρενάρει έντονα (π.χ. Nissan LEAF). Σε άλλα θα πρέπει να πατάς πιο συχνά το φρένο  ακόμη και αν έχεις επιλέξει «Β» στο κιβώτιο (π.x. VW ID.3). Στα αρκετά μπορείς να ορίσεις εσύ το πόσο θέλεις να φρενάρεις το αυτοκίνητο όταν αφήνεις γκάζι, ενώ κάποια (π.χ. Kia – Hyundai) μπορούν να φρενάρουν ακόμη και με το χέρι, πατώντας τα paddles πίσω από το τιμόνι!

Σελίδα 1Πόσο σίγουρος είσαι ότι μπορείς να οδηγήσεις έτσι απλά ηλεκτρικό;
Σελίδα 2Τα ηλεκτρικά καλύτερα να τα φορτίζεις το βράδυ
Σελίδα 3Τα ηλεκτρικά δεν φρενάρουν με τα φρένα!
Σελίδα 4Έχουν «τρελό» γκάζι, αλλά οι μεγάλες ταχύτητες «ρουφάνε» τη μπαταρία
Σελίδα 5Να τα φορτίζετε στο 80%
Autotriti.gr
VW