- Ίδια επίδοση με το προηγούμενο (75 χλμ./ώρα)
- Δουλεύει σωστά το ESP, που σε κρατάει στην πορεία χωρίς να «πνίγει» την κίνηση
- Προαιρετικά εξοπλίζεται με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC Pro από το Touareg
- Η επίδοση έγινε με τροχούς 18 ιντσών που δεν είναι στάνταρ
Ίδια επίδοση με το προηγούμενο (75 χλμ./ώρα)
Βασισμένο στο βελτιωμένο, αλλά ουσιαστικά ίδιο πλαίσιο με το προηγούμενο, το νέο VW Tiguan κατάφερε την ακριβώς ίδια επίδοση στο Elk Test. Τότε (το 2018) ήταν μια κορυφαία επίδοση, σήμερα είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Δουλεύει σωστά το ESP, που σε κρατάει στην πορεία χωρίς να «πνίγει» την κίνηση
Εξαιρετική η λειτουργία του ESP, το ηλεκτρονικό σύστημα που σε κρατάει στο δρόμο αν το παρακάνεις. Επεμβαίνει όποτε χρειάζεται και φρενάρει τους κατάλληλους τροχούς τόσο όσο χρειάζεται για να «πνίγει» την κίνηση του Tiguan.
Απόλυτα ελεγχόμενη συμπεριφορά, εξαιρετική λειτουργία του ESP, αλλά και αυτοκυριαρχία ανάρτησης στις εναλλαγές φορτίου. Το VW Tiguan εμπνέει απόλυτη ασφάλεια.
Προαιρετικά εξοπλίζεται με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση DCC Pro από το Touareg
Έχοντας «δανειστεί» από το μεγαλύτερο και διπλάσιας τιμής Touareg τις ηλεκτρονικά ελεγχόμενες αναρτήσεις DCC Pro (κάθε αμορτισέρ εφοδιάζεται με δύο βαλβίδες, ώστε τα στάδια επαναφοράς και συμπίεσης να ελέγχονται ξεχωριστά), το Tiguan συνδυάζει μαεστρικά το κράτημα με την άνεση.
Η επίδοση έγινε με τροχούς 18 ιντσών που δεν είναι στάνταρ
Το μοντέλο της δοκιμής φορούσε τους έξτρα τροχούς των 18 ιντσών που προσφέρει η VW. Oι δημοφιλείς εκδόσεις όμως έρχονται με τροχούς 17 ιντσών.
Παρακάτω θα διαβάσετε τα πάντα για τη συμπεριφορά του νέου VW Tiguan στην κορυφαία δοκιμασία ενεργητικής ασφάλειας και κρατήματος, το Elk Test.
Σελίδα 2 | Ιδανική ισορροπία σε άνεση & κράτημα για το νέο VW Tiguan |