Μοντέρνο, high-tech και γεροδεμένο το εσωτερικό του Nissan LEAF.
Ελκυστικό εξωτερικά, hi-tech εσωτερικά
36.955 Επισκέψεις στο άρθρο (17/9/2020)
Παρατηρώντας το LEAF στο πάρκινγκ θυμηθήκαμε την αιχμηρή σχεδίαση του με το σφηνοειδές εμπρός μέρος, τις αρκετές γωνίες, αλλά και τις μπλε χαρακτηριστικές λεπτομέρειες. Η μάσκα «V-Μotion» φυσικά δεσπόζει μπροστά, «κρύβοντας» ταυτόχρονα τις πρίζες φόρτισης (μία για ταχεία και μία για απλή φόρτιση), ενώ πίσω κυριαρχούν τα φώτα σε σχήμα μπούμερανγκ και ο ψευδοδιαχύτης, ενώ φυσικά λάμπει δια της απουσίας της κάποια εξάτμιση. Παράλληλα με μήκος στα 4.490 χλστ. διαθέτει και πληθωρική παρουσία που ξεχωρίζει.
Μπαίνοντας μέσα στην καμπίνα, αντικρίζεις ένα σύγχρονο και high-tech διάκοσμο, χωρίς ωστόσο να ξεχωρίζει ποιοτικά μιας και το ταμπλό φέρει σκληρά και αρκετά διαφορετικής υφής, μεταξύ τους, πλαστικά.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο πίνακας οργάνων με μεγάλο αναλογικό ταχύμετρο στα δεξιά και μία ψηφιακή οθόνη 7 ιντσών στα αριστερά, όπου απεικονίζονται όλες οι πληροφορίες του ηλεκτρικού συστήματος (φόρτιση, αυτονομία, κατανάλωση ρεύματος κτλ), αλλά και διάφορα ακόμη χρήσιμα στοιχεία. Τέλος στην κεντρική κονσόλα υπάρχει η μεγάλη οθόνη αφής 8`` του κορυφαίας συνδεσιμότητας συστήματος πολυμέσων και του συστήματος πλοήγησης, το οποίο, πέρα από τα συνήθη, παρέχει σε πραγματικό χρόνο και πληροφορίες για τα πλησιέστερα σημεία φόρτισης.
Κόστος 1,7 ευρώ ανά 100 χλμ.
Το Nissan LEAF αποδίδει 150 άλογα με 320 Nm ροπής, η οποία έρχεται ουσιαστικά από το μηδέν. Στην πράξη, το ιαπωνικό μοντέλο επιταχύνει άμεσα και… καθηλωτικά, όσο πιέζεις βαθιά το πεντάλ, με τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις να εντυπωσιάζουν θυμίζοντας σπορ κατασκευές.
Η μέση κατανάλωση ενέργειας κυμάνθηκε στα 17,6 kWh/100 χλμ., η οποία μεταφράζεται σε λιγότερο από 1,7 ευρώ/100 χλμ. και κυρίως σε πραγματική αυτονομία 230 χλμ.. Μέσα στην πόλη το σκηνικό αλλάζει μιας και με την λειτουργία ECO και τη συνεχή ανάκτηση ενέργειας, η κατανάλωση ενέργειας εύκολα πέφτει ακόμη και στις 13,6 kWh/100 χλμ..