Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Κάτω από το καπό, ο κινητήρας 1.5 λτ. VTi Tech έχει δεχθεί τουρμπίνα, αλουμινένια πιστόνια, και νέους εκκεντροφόρους επικεφαλής, ενώ ο εγκέφαλός του επαναπρογραμματίστηκε.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κάτω από το καπό, ο κινητήρας 1.5 λτ. VTi Tech έχει δεχθεί τουρμπίνα, αλουμινένια πιστόνια, και νέους εκκεντροφόρους επικεφαλής, ενώ ο εγκέφαλός του επαναπρογραμματίστηκε.

Ένα αγωνιστικό MG

3.438 Επισκέψεις στο άρθρο (30/6/2014)

Σε περίπτωση που υπάρξει ζήτηση για ένα MG Trophy, η εταιρεία έφτιαξε ένα αγωνιστικό πρωτότυπο MG3, το Trophy Championship concept, το οποίο διαθέτει ένα 1.500άρι turbo σύνολο απόδοσης 207 ίππων.

Η MG παρουσίασε το νέο MG3 Trophy Championship concept, ένα αγωνιστικό πρωτότυπο όχημα που στηρίζεται στο MG3 παραγωγής. Διαθέτει αεροδυναμικό body kit με νέο εμπρός splitter και προσαρμοζόμενη πίσω αεροτομή. Εξοπλίζεται, επιπλέον, με ρυθμιζόμενη σπορ ανάρτηση, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και 17άρες ζάντες αλουμινίου.Εικόνες του εσωτερικού δεν δόθηκαν στη δημοσιότητα, αν και προσθήκες όπως το roll cage είναι προφανείς. Για τον περιορισμό του βάρους, αφαιρέθηκε το υλικό ηχομόνωσης. Κάτω από το καπό, ο κινητήρας 1.5 λτ. VTi Tech έχει δεχθεί τουρμπίνα, αλουμινένια πιστόνια, και νέους εκκεντροφόρους επικεφαλής, ενώ ο εγκέφαλός του επαναπρογραμματίστηκε. Έτσι, η ισχύς του αυξήθηκε κατά 101 ίππους, φτάνοντας τους 207, ενώ η μέγιστη ροπή του είναι της τάξης των 260 Nm (+124 Nm).

Το MG3 Trophy Championship εξοπλίζεται με ρυθμιζόμενη σπορ ανάρτηση, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και 17άρες ζάντες αλουμινίου.

Το MG3 Trophy Championship εξοπλίζεται με ρυθμιζόμενη σπορ ανάρτηση, διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και 17άρες ζάντες αλουμινίου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ford
NEXEN NFERA PRIMUS