Το compact sedan αμάξωμα του Tipo θα έχει μήκος 4,5 μέτρα, 1,78 μέτρα πλάτος και 1,48 μέτρα ύψος.
Επίσημες photo του Tipo
9.278 Επισκέψεις στο άρθρο (13/10/2015)
Μιας και η Τουρκία θα είναι η χώρα στην οποία θα κατασκευάζεται το νέο μοντέλο της Fiat, έτσι λοιπόν η Fiat Τουρκίας έδωσε στον Τύπο τις πρώτες επίσημες φωτογραφίες και τα πρώτα επίσημα στοιχεία για το νέο της μοντέλο.
Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες δεν υπάρχει κάποια αλλαγή στο αμάξωμα του Tipo συγκριτικά με εκείνες του μοντέλου προ-παραγωγής. Το compact sedan αμάξωμα του Tipo θα έχει μήκος 4,5 μέτρα, 1,78 μέτρα πλάτος και 1,48 μέτρα ύψος, με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 2,64 μέτρα. Διαστάσεις που θα προσφέρουν καλούς καλούς χώρους επιβατών και αποσκευών, όπου ο τελευταίος αγγίζει τα 510 λίτρα.Tα νέα στοιχεία αναφέρουν ότι το Fiat Tipo στις αγορές της Τουρκίας θα προσφέρεται με δυο κινητήρες πετρελαίου κι έναν βενζίνης. Στον τομέα των diesel θα υπάρχει ένας 1,3 λίτρων με 95 άλογα και ένας 1,6 λίτρων με 120 ίππους. Σε ότι αφορά τους βενζινοκινητήρες τώρα, φαίνεται πως στη γείτονα χώρα το Tipo θα έχει μόνο των 1,4 λίτρων κινητήρα βενζίνης με απόδοση 95 ίππων. Όλοι οι κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι τόσο με χειροκίνητο, όσο και με αυτόματο κιβώτιο, ενώ η κατανάλωση για τους diesel κινητήρες θα είναι από 4 λτ./100 χλμ.
Τι Aegea, τι TipoΠλούσιος όμως θα είναι και ο εξοπλισμός του Tipo, όπου θα περιλαμβάνει αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες βροχής, αυτόματα φώτα, καθώς και το σύστημα infotainment Uconnect με οθόνη αφής.
Πλούσιος θα είναι ο εξοπλισμός του Tipo, όπου θα περιλαμβάνεται και το σύστημα infotainment Uconnect με οθόνη αφής.
πολύ καλυτερο από τα β κατηγοριας φτηνα της παζω και σιτροεν και από τα Ντατσια, και μεχρι τα 15 χιλιαρικα το απόλυτο για τον ελληνα τη σημερον ημερα..αν φτιαχνεται σε άλλη χωρα εκτος Τουρκιας..τοτε θα το αγοραζα...και με ντιζελ κινητήρες της Φιατ ..αθανατη..αξιοπιστοι....
Η αναβίωση του 500 από την ανάποδη: Το όνομα του πιο "ψαγμένου" μαζικού μικρομεσαίου της εποχής του σε ένα όχημα "λαϊκής κατανάλωσης". Ας είναι. Ακόμα και έτσι, με τέτοια σχεδίαση ξεχνάς ότι δεν είχες τα χρήματα για κανονικό μικρομεσαίο ή μεσαίο.
πολύ καλυτερο από τα β κατηγοριας φτηνα της παζω και σιτροεν και από τα Ντατσια, και μεχρι τα 15 χιλιαρικα το απόλυτο για τον ελληνα τη σημερον ημερα..αν φτιαχνεται σε άλλη χωρα εκτος Τουρκιας..τοτε θα το αγοραζα...και με ντιζελ κινητήρες της Φιατ ..αθανατη..αξιοπιστοι....
Και μόνο που φτιάχνεται Τουρκία βγάζω συμπέρασμα για την ποιότητα του. Ας το πάρουν οι Τούρκοι.....
Η αναβίωση του 500 από την ανάποδη: Το όνομα του πιο "ψαγμένου" μαζικού μικρομεσαίου της εποχής του σε ένα όχημα "λαϊκής κατανάλωσης". Ας είναι. Ακόμα και έτσι, με τέτοια σχεδίαση ξεχνάς ότι δεν είχες τα χρήματα για κανονικό μικρομεσαίο ή μεσαίο.
Τα μεμέτια καλά κάνουν και φτιάχνουν και πουλάνε,εμείς εδώ τι φτιάχνουμε και εξάγουμε,τα αγγούρια και καρπούζια Φιλιατρών;
K πολλά toyota στην Τουρκία φτιάχνεται . το εργοστάσιο στην πόλη tofas είναι αξιολογημενο απ τα καλύτερα παγκοσμιως