Το Kia EV3 θα βγαίνει σε δύο εκδόσεις μπαταριών, την standard με 58,3 kWh και αυτονομία 410 χλμ., και την Long Range με αυτονομία 560 χλμ..
Το νέο Kia EV3 βασίζεται στην πλατφόρμα E-GMP της Hyundai-Kia και χρησιμοποιεί την τεχνολογία μπαταριών 4ης γενιάς της μάρκας. Η έκδοση EV3 Standard προσφέρεται αποκλειστικά με μπαταρία 58,3 kWh, ενώ η έκδοση EV3 LongRange εφοδιάζεται με μπαταρία 81,4 kWh. Και οι δύο διαθέτουν έναν ηλεκτροκινητήρα 150 kW/ 283 Nm, ο οποίος επιταχύνει το μοντέλο από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,4 δευτερόλεπτα, ενώ μελλοντικά θα υπάρξει και 4κίνητη έκδοση.
Η αυτονομία των δύο εκδόσεων θα είναι κοντά στα 410 και 560 χλμ. αντίστοιχα, ενώ και οι δύο θα φορτίζουν από το 10 στο 80% σε περίπου μισή ώρα καθώς η Standard θα παίρνει ρεύμα DC στα 102 kW, ενώ η Long Range στα 128 kW. Δεν θα έχουμε δηλαδή τεχνολογία στα 800V όπως στα μεγαλύτερα μοντέλα, κάτι που θεωρούμε λογική κίνηση προκειμένου να κρατηθεί χαμηλά η τιμή του μοντέλου. Τέλος, ο on-board charger είναι 11άρης, ενώ από το 2026 θα υπάρχει δυνατότητα AC φόρτισης έως 22 kW. Για την τεχνολογία φόρτισης θα μπορούσαμε να πούμε βέβαια και άλλα (V2G, V2H κτλ. για τους πιο μυημένους στην ηλεκτροκίνηση), αφού όμως είμαστε στην Ελλάδα και δεν υπάρχουν αυτές οι δυνατότητες θα το προσπεράσουμε…
Η γνώμη μας
Το νέο Kia EV3 έχει καλές προδιαγραφές για να κάνει αίσθηση στην κατηγορία που έχει ενδιαφέρον όταν μιλάμε για ηλεκτρικά, δηλαδή τιμή, εμφάνιση, ποιότητα και τεχνολογία φόρτισης. Μένει να δούμε μετά το καλοκαίρι πως τα πάει και στο δρόμο.