Η ηλεκτρική I-Pace δε θα είναι ένα από τα αυτοκίνητα πάνω στα οποία θα εργαστεί το τμήμα SVO της JLR.
Η είδηση αυτή έγινε γνωστή από τον διευθύνοντα σύμβουλο του εν λόγω τμήματος της JLR, ο οποίος παραχώρησε συνέντευξη σε βρετανικό Μέσο, δίνοντας το πλαίσιο πάνω στο οποίο θα κινηθεί το ισχυρό τμήμα του ομίλου αναφορικά με τα επερχόμενα ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Συγκεκριμένα ο Michael van der Sande μίλησε στο βρετανικό Auto Express, υπογραμμίζοντας πως μέσα στα επόμενα χρόνια θα έχουν λανσάρει το πρώτο τους ηλεκτρικό μοντέλο. Αυτό όμως δε θα είναι η ηλεκτρική I-Pace παρά το γεγονός πως συμμετέχει στην σειρά αγώνων eTrophy που υποστηρίζει τη Formula E.
«Θα αναπτύξουμε ηλεκτροκίνητες εκδόσεις των αυτοκινήτων μας, είτε πρόκειται για πλήρως ηλεκτρικά είτε plug-in υβριδικά. Η I-Pace δεν βρίσκεται σε αυτόν τον δρόμο, αλλά υπάρχουν διάφορα άλλα πράγματα πάνω στα οποία εργαζόμαστε, όμως δεν μπορούμε να μιλήσουμε περεταίρω για αυτά. Να γνωρίζετε πως ενδιαφερόμαστε πολύ για την ηλεκτροκίνηση για αυτό και συμμετέχουμε στο eTrophy».
Το γεγονός πως το τμήμα SVO δε θα εργαστεί πάνω στην I-Pace, ίσως να οφείλεται στο γεγονός πως το SUV πατάει στη δική του ηλεκτρική πλατφόρμα που δεν θα χρησιμοποιηθεί για κανένα άλλο προϊόν της JLR. Ωστόσο η νέα ηλεκτρική Jaguar XJ, που θα παρουσιαστεί αργότερα φέτος, θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που θα χρησιμοποιήσει τη νέα αρχιτεκτονική MLA της JLR που πρόκειται να μεταφερθεί σε ολόκληρη τη γκάμα προϊόντων Jaguar και Land Rover τα ερχόμενα χρόνια.
Η λογική λέει πως το ειδικό τμήμα θα δουλέψει πάνω σε αυτή την πλατφόρμα για να μπορέσει στη συνέχεια να προσφέρει τις υπηρεσίες της σε πολλά μοντέλα. Θυμίζουμε πως ο όμιλος έχει στο πλάνο του να παρουσιάσει το αμιγώς ηλεκτρικό SUV Jaguar J-Pace, αλλά και ακόμα ένα μοντέλο με τη σήμα της Land Rover.