Ποιο Mazda θα αγόραζες αν ξεκινούσε να πουλάει η μάρκα τα μοντέλα της και πάλι στην Ελλάδα σήμερα; Ξέρεις ποια μοντέλα έχει στη γκάμα της; Και τελικά τι είναι αυτό που λείπει πιο πολύ;
Ποιο Mazda θα αγόραζες αν ξεκινούσε να πουλάει η μάρκα τα μοντέλα της και πάλι στην Ελλάδα σήμερα; Ξέρεις ποια μοντέλα έχει στη γκάμα της; Και τελικά τι είναι αυτό που λείπει πιο πολύ;
Πως μπορεί να λείπει η Mazda από την Ελλάδα, και μάλιστα τόσο καιρό; Η Mazda είναι η τέταρτη Ιαπωνική μάρκα σε μέγεθος, και για πολλούς η μάρκα με το περισσότερο ενδιαφέρον, σίγουρα σχεδιαστικά αλλά και τεχνολογικά.
Η Mazda έχει λανσάρει μόλις τη νέα γενιά της σειράς 3, του μικρομεσαίου της μοντέλου σε χάτσμπακ και σεντάν, και είναι και τα δύο από τα ομορφότερα μοντέλα στις κατηγορίες που συμμετέχουν. Η Mazda εξάλλου έχει χαρακτηριστεί ως η «Alfa Romeo της Ιαπωνίας» για την έμφαση που δίνει στη σχεδίαση και στο «πάθος» που βάζει στα μοντέλα της. Έτσι και η νέα της γκάμα είναι στηριγμένη γύρω από τη σχεδίαση που ξεχωρίζει.
Η Mazda είναι από τους πρωτοπόρους της σχολής των μακριών καπό. Σταμάτησε την μόδα που έκανε τα αυτοκίνητα να μοιάζουν όλο και περισσότερο ενός όγκου, με την καμπίνα να φτάνει σχεδόν μέχρι τους εμπρός τροχούς, και σε μία γενιά μόνη, από το μεσαίο 6 μέχρι το μικρό 2, η Mazda έδωσε ένα μακρύ καπό εμπρός, γυρίζοντας τη μόδα πίσω στο χρόνο όταν τα αυτοκίνητα ήταν και πάλι όμορφα.
Το νέο 3 έχει ένα πολύ μακρύ μεταξόνιο που το κάνει πολύ άνετο αλλά και του δίνει πολύ όμορφες αναλογίες. Τα μοτέρ είναι 1,5, 2,0 και 2,5 λίτρα, με εμφανώς μόνο το πρώτο να έχει ελληνικό ενδιαφέρον, αλλά και ένα 1,8 ντίζελ που αξίζει τον κόπο. Επιπλέον η Mazda ετοιμάζει στους επόμενους μήνες να λανσάρει και το νέο μοτέρ της που καίει βενζίνη σα να έκαιγε ντίζελ, που αναμένεται να μειώσει την κατανάλωση μέχρι και 20%.
Όμως δεν φαίνεται πως αυτά τα μοτέρ θα τα δούμε στην Ελλάδα σύντομα. Ούτε καν το δέλεαρ του ΜΧ-5 δεν φαίνεται να συγκινεί τους εισαγωγείς προς το παρόν και έτσι τα μοντέλα της Mazda, χώρια τα εξαιρετικά της SUV, παραμένουν εκτός αγοράς, παρότι κάποιοι ιδιώτες τα εισάγουν μόνοι τους.
Εσάς σας λείπει η Mazda; Είναι από τις μάρκες που λάμπουν δια της απουσίας τους; Είναι μία μάρκα που θα αγοράζατε ή είχατε αγοράσει στο παρελθόν; Και τελικά ποιο μοντέλο της θα κοιτούσατε με ενδιαφέρον αυτή τη στιγμή; Τι λέτε;
Μια εταιρεία η οποία συνδυάζει τρεις παράγοντες σχεδόν στο άριστο 1 αξιοπιστία 2 εμφάνιση 3 τιμή. Κρίμα που έφυγε από τη Ελλάδα. Κοιτώντας λιγο τιμές στο εξωτερικό ανεβασμένες αρκετά για το μαζντα 3 αλλά περιμένω να δω τιμή με το μικρότερο κινητήρα. Πρώτη φορά στέλνω μήνυμα από τη πανέμορφη Θεσσαλονίκη.
Είναι πραγματικά απορίας άξιον το γεγονός της απουσίας της Mazda από την ελληνική αγορά.
Αυτή την στιγμή, η Mazda είναι ο απόλυτος πρωτοπόρος στην εξέλιξη βενζινοκινητήρων, ενώ πολλά μοντέλα (-3, -6, -CX3, -CX5) αποτελούν ίσως το καλύτερο value στην κατηγορία τους (ναι, συγκρινόμενα και με τα "premium"...). Το δε ΜΧ-5 είναι εκτός συναγωνισμού.
Παρ' όλα αυτά, η ελληνική αγορά (εισαγωγείς και αγοραστές) επιλέγει να αδιαφορεί.
Η Mazda έχει λείψει γενικώς από την χώρα!!
Μακάρι να δούμε κάποιον επιχειρηματία που θα επαναφέρει την εταιρία στην Ελλάδα μας.
Θέλουμε όμως και ένα μοντέλο με περιστροφικο κινητήρα (wankel).Rotary power....
Έχω mazda και νιώθω προδομένος γιατί μετά από 3 χρόνια χωρίς αντιπροσωπεία υπάρχουν προβλήματα. Παραδείγματος χάριν περιμένω ένα χρόνο για επείγουσα ανάκληση (αντικατάσταση κάτω ψαλιδιών εμπρόσθιας ανάρτησης)
Ομορφα αυτοκινητα αξιοπιστα οταν ηταν οριτζιναλ MAZDA αλλα εδω και χρονια ειναι FORD με οτι συνεπαγεται αυτο για την αξιοπιστια τους . Επομενως και να ερθουν απλα αγοραζεις FORD σε αλλο περιτυλιγμα , όπως το Jeep που ειναι Fiat. Δεν θα αγορασεις το γιαπωνεζικο που ηξεραν καποιοι παλαιοτεροι
Ενα απο τα πολλα αυτοκινητα που περασαν απο τα χερια μου ηταν το mazda rx8...Πραγματικα ενα αυτοκινητο που μου χαρισε πολλα χαμογελα...Συνειδητα το αποχωριστικα λογω οικογενειακων υποχρεωσεων....Με λυπεί ιδιαίτερα το γεγονος απουσιας νεων αυτοκινητων της εταιρειας απο την εγχωρια αγορα.
Είμαι κάτοχος Mazda και όταν είχα ρωτήσει στο service που πάω τι γίνεται με αυτήν την ιστορία της αντιπροσώπευσης στην Ελλάδα, μου είπαν ότι το μεγάλο εμπόδιο ώστε να ανοίξει η Mazda Hellas είναι τα capital controls.
Γουστάρω mazda και νομίζω δύσκολα θα βρεις άνθρωπο να σου πει ότι δε του αρέσει η Mazda ΑΛΛΑ ο λόγος για τον οποίο δεν έχει έρθει ακόμα Ελλάδα είναι γιατί το προφίλ και ο προσανατολισμός που έχει επιλέξει η εταιρεία κάνουν την αγορά της Ελλάδας με όλες τις παθογένειες που έχει να είναι περισσότερο miss market για τη Mazda και για αυτό δεν έχει ασχοληθεί κανένας. Για παράδειγμα δείτε το νέο Mazda 3 το οποίο έχω αγαπήσει. Έρχεται σε 2 εκδόσεις στην Ευρώπη ή μια είναι Diesel 116 άλογα και η άλλη δίλιτρη ατμοσφαιρική στα 122 άλογα... Diesel δε νομίζω να αγοράσει κανένας λογικά σκεπτόμενος οπότε μένει το δίλιτρο ατμοσφαιρικό το οποίο δε παίζει γι αυτή τη χώρα με τη καμία λόγο φόρων και κατανάλωσης. Κάπως έτσι πάει και για όλα τα μοντέλα της. Οπότε όλα τα "μας λείπει", "πότε θα έρθει", "πότε θα κάνει ξαστεργιά" είναι να' χαμε να λέγαμε να' χαμε να πούμε.
Η σειρά 6 είναι ό,τι πιο όμορφο και αξιόπιστο (βάσει στατιστικών) χωρίς δει.
Το μόνο απαγορευτικό, εντός εισαγωγικών η λέξη, τα 2.000 κυβικά που παράγεται το εν λόγω αυτοκίνητο.
Και σε ποιόν δεν λείπει; Απ την άλλη το 3 δεν έχει χώρους και το 6 είναι εντελώς απαγορευτικό! Δίπλα στην Βουλγαρία το τελευταίο πωλείται στα... 20000 €!!!
"έχει χαρακτηριστεί ως "η Alfa Romeo της Ιαπωνίας"..." Αυτό ακριβώς! Είναι μια εναλλακτική για τους φίλους της Alfa που πλέον αδυνατούν να αγοράσουν τη Giulia λόγω του ότι ανέβηκε κατηγορία τιμολογιακά, ενώ χαμηλότερα δεν έχει πια ανταγωνιστικά μοντέλα (τουλάχιστον προς το παρόν). Μακάρι να επιστρέψει η φίρμα στην Ελλάδα!
Βεβαίως και η Mazda λειπει απο την ελληνική αγορά εξαιρετικά και απροβληματιστοι κινητηρες πάντα θα είναι ζητούμενο ένα Mazda.....με ενδιαφέρων όλος ο κόσμος της αυτοκίνησης περιμενει να δει τον νέο κινητήρα...
Επειδή οδεύουμε στον 3ο χρόνο που μιλάμε για τη MAZDA και την επιστροφή της στην Ελλάδα, υπάρχει κάτι ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ; Ή κάνουμε τα 40 στο μακαρίτη;
Μια εταιρεία η οποία συνδυάζει τρεις παράγοντες σχεδόν στο άριστο 1 αξιοπιστία 2 εμφάνιση 3 τιμή. Κρίμα που έφυγε από τη Ελλάδα. Κοιτώντας λιγο τιμές στο εξωτερικό ανεβασμένες αρκετά για το μαζντα 3 αλλά περιμένω να δω τιμή με το μικρότερο κινητήρα. Πρώτη φορά στέλνω μήνυμα από τη πανέμορφη Θεσσαλονίκη.
Είχα, έχω και θα ξανά αγόραζα Mazda. Φυσικά και μου λείπει. Το μοντέλο που θα ήθελα να αγοράσω είναι το νέο Mazda 6.
Είναι πραγματικά απορίας άξιον το γεγονός της απουσίας της Mazda από την ελληνική αγορά. Αυτή την στιγμή, η Mazda είναι ο απόλυτος πρωτοπόρος στην εξέλιξη βενζινοκινητήρων, ενώ πολλά μοντέλα (-3, -6, -CX3, -CX5) αποτελούν ίσως το καλύτερο value στην κατηγορία τους (ναι, συγκρινόμενα και με τα "premium"...). Το δε ΜΧ-5 είναι εκτός συναγωνισμού. Παρ' όλα αυτά, η ελληνική αγορά (εισαγωγείς και αγοραστές) επιλέγει να αδιαφορεί.
Η Mazda έχει λείψει γενικώς από την χώρα!! Μακάρι να δούμε κάποιον επιχειρηματία που θα επαναφέρει την εταιρία στην Ελλάδα μας. Θέλουμε όμως και ένα μοντέλο με περιστροφικο κινητήρα (wankel).Rotary power....
Έχω mazda και νιώθω προδομένος γιατί μετά από 3 χρόνια χωρίς αντιπροσωπεία υπάρχουν προβλήματα. Παραδείγματος χάριν περιμένω ένα χρόνο για επείγουσα ανάκληση (αντικατάσταση κάτω ψαλιδιών εμπρόσθιας ανάρτησης)
εχω το mazda 6 15 χρονια και ειμαι παρα πολυ ευχαριστημενος,350,000 χιλιομετρα με το ιδιο δισκο πλατο!!
Μου λείπει η Μάζντα. Φτιάχνει όμορφα και αειθαλή αυτοκίνητα.
Ομορφα αυτοκινητα αξιοπιστα οταν ηταν οριτζιναλ MAZDA αλλα εδω και χρονια ειναι FORD με οτι συνεπαγεται αυτο για την αξιοπιστια τους . Επομενως και να ερθουν απλα αγοραζεις FORD σε αλλο περιτυλιγμα , όπως το Jeep που ειναι Fiat. Δεν θα αγορασεις το γιαπωνεζικο που ηξεραν καποιοι παλαιοτεροι
Ενα απο τα πολλα αυτοκινητα που περασαν απο τα χερια μου ηταν το mazda rx8...Πραγματικα ενα αυτοκινητο που μου χαρισε πολλα χαμογελα...Συνειδητα το αποχωριστικα λογω οικογενειακων υποχρεωσεων....Με λυπεί ιδιαίτερα το γεγονος απουσιας νεων αυτοκινητων της εταιρειας απο την εγχωρια αγορα.
Είμαι κάτοχος Mazda και όταν είχα ρωτήσει στο service που πάω τι γίνεται με αυτήν την ιστορία της αντιπροσώπευσης στην Ελλάδα, μου είπαν ότι το μεγάλο εμπόδιο ώστε να ανοίξει η Mazda Hellas είναι τα capital controls.
Γουστάρω mazda και νομίζω δύσκολα θα βρεις άνθρωπο να σου πει ότι δε του αρέσει η Mazda ΑΛΛΑ ο λόγος για τον οποίο δεν έχει έρθει ακόμα Ελλάδα είναι γιατί το προφίλ και ο προσανατολισμός που έχει επιλέξει η εταιρεία κάνουν την αγορά της Ελλάδας με όλες τις παθογένειες που έχει να είναι περισσότερο miss market για τη Mazda και για αυτό δεν έχει ασχοληθεί κανένας. Για παράδειγμα δείτε το νέο Mazda 3 το οποίο έχω αγαπήσει. Έρχεται σε 2 εκδόσεις στην Ευρώπη ή μια είναι Diesel 116 άλογα και η άλλη δίλιτρη ατμοσφαιρική στα 122 άλογα... Diesel δε νομίζω να αγοράσει κανένας λογικά σκεπτόμενος οπότε μένει το δίλιτρο ατμοσφαιρικό το οποίο δε παίζει γι αυτή τη χώρα με τη καμία λόγο φόρων και κατανάλωσης. Κάπως έτσι πάει και για όλα τα μοντέλα της. Οπότε όλα τα "μας λείπει", "πότε θα έρθει", "πότε θα κάνει ξαστεργιά" είναι να' χαμε να λέγαμε να' χαμε να πούμε.
Η σειρά 6 είναι ό,τι πιο όμορφο και αξιόπιστο (βάσει στατιστικών) χωρίς δει. Το μόνο απαγορευτικό, εντός εισαγωγικών η λέξη, τα 2.000 κυβικά που παράγεται το εν λόγω αυτοκίνητο.
Και σε ποιόν δεν λείπει; Απ την άλλη το 3 δεν έχει χώρους και το 6 είναι εντελώς απαγορευτικό! Δίπλα στην Βουλγαρία το τελευταίο πωλείται στα... 20000 €!!!
Φερτε τη MAZDA μας πισω ρε ξεφτιλες...εχουν μεγαλωσει γενιες κ γενιες τοσα χρονια... πηξαμε με τα hyundai τα citroen κ ενα σωρο αλλα αδιαφορα.....
"έχει χαρακτηριστεί ως "η Alfa Romeo της Ιαπωνίας"..." Αυτό ακριβώς! Είναι μια εναλλακτική για τους φίλους της Alfa που πλέον αδυνατούν να αγοράσουν τη Giulia λόγω του ότι ανέβηκε κατηγορία τιμολογιακά, ενώ χαμηλότερα δεν έχει πια ανταγωνιστικά μοντέλα (τουλάχιστον προς το παρόν). Μακάρι να επιστρέψει η φίρμα στην Ελλάδα!
Mazda Rx7 FD
Βεβαίως και η Mazda λειπει απο την ελληνική αγορά εξαιρετικά και απροβληματιστοι κινητηρες πάντα θα είναι ζητούμενο ένα Mazda.....με ενδιαφέρων όλος ο κόσμος της αυτοκίνησης περιμενει να δει τον νέο κινητήρα...
Κρίμα που έλειψε τόσα χρόνια από την χώρα μας. Ναι θα ήθελα να επιστρέψει για να δω από κοντά το ΜΧ 3
Το νέο Mazda 3 sedan στην τετρακίνηση έκδοση...
Έχω Mazda CX7 και θα ήθελα πολύ ένα CX5.
...λείπει η mazda... όπως το mx-5 και τα πάντα όλα...