ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσύ πιστεύεις θα έπαιρνες δίπλωμα σήμερα έτσι όπως οδηγείς;

(31/10/2024)
Εσύ πιστεύεις θα έπαιρνες δίπλωμα σήμερα έτσι όπως οδηγείς;

Εσύ πιστεύεις θα έπαιρνες δίπλωμα σήμερα έτσι όπως οδηγείς;

- Μπορεί να ξέρεις να οδηγείς, όμως η προσοχή στη λεπτομέρεια χάνεται όσο του παίρνεις τον αέρα & εξοικειώνεσαι
- Ένα χέρι στο τιμόνι, ξεκίνημα χωρίς έλεγχο, στροφή χωρίς φλας θα σε «κόψουν»
- Οι περισσότεροι οδηγοί έχουν ξεχάσει τα μισά σήματα, ή τα θυμούνται «στο περίπου»
- Δεν έχει σημασία αν είσαι «οδηγάρα», γιατί αν πέρναγες εξετάσεις θα `χες κοπεί στα πρώτα 5 λεπτά

Μπορεί να ξέρεις να οδηγείς, όμως η προσοχή στη λεπτομέρεια χάνεται όσο του παίρνεις τον αέρα & εξοικειώνεσαι

Τι θα γινόταν αν καθόταν δίπλα σου ένας εξεταστής και ξαναέδινες εξετάσεις όσο οδηγείς όπως οδηγείς κανονικά; Είναι η οδήγησή σου τόσο καλή και ακόμη πιο πολύ, τόσο προσεκτική ώστε να «περνούσες»; Και με τα σήματα, τις προτεραιότητες και τα θεωρητικά; Τα θυμάσαι όλα;
 
Η επανάληψη είναι η μητέρα της μάθησης, λένε, και θα έλεγε κανείς πως ένας έμπειρος οδηγός, με τόση επανάληψη, τόση οδήγηση, με τόση εμπειρία σε όλες τις πιθανές συνθήκες, θα ήταν όσο καλύτερος μπορεί να γίνει. Αν όμως το βασικό κριτήριο του καλού οδηγού είναι το κατά πόσο μπορεί να «περάσει» μια τυπική εξέταση οδήγησης από αυτές που δίνουν οι νέοι οδηγοί, τότε πόσο καλά θα τα πήγαινες; Γιατί μαζί με την εμπειρία, έρχεται και η εξοικείωση.

Ένα χέρι στο τιμόνι, ξεκίνημα χωρίς έλεγχο, στροφή χωρίς φλας θα σε «κόψουν»

Γιατί όταν είσαι «άνετος» στο τιμόνι, αρχίζουν και οι κακές συνήθειες. Μπορείς να οδηγήσεις και με το ένα χέρι στο τιμόνι, και το κάνεις. Όμως ο εξεταστής δεν θα το «σηκώσει» αφού δείχνει έλλειψη προσοχής. Κοιτάς τους καθρέπτες, βγάζεις φλας πριν ξεπαρκάρεις; Ακόμη και αν δεν έρχεται κανείς; Περιττό θα πεις, όμως ο εξεταστής δεν ασχολείται με το τι θεωρείς εσύ περιττό, και περιμένει να είσαι το ίδιο σχολαστικός είτε έχει είτε δεν έχει κίνηση. Το ίδιο ισχύει με τα φλας και όλες τις άλλες κακές συνήθειες που αποκτάμε όσο μπορούμε να κάνουμε περισσότερα πιο γρήγορα και αρχίζουμε να θεωρούμε πολλές διαδικασίες της οδήγησης περιττές. Ο εξεταστής όμως θα σε «κόψει».

Οι περισσότεροι οδηγοί έχουν ξεχάσει τα μισά σήματα, ή τα θυμούνται «στο περίπου»

Βάλε τώρα και τα θεωρητικά. Τα σήματα που βλέπεις κάθε μέρα τα θυμάσαι, όμως τα πιο σπάνια, στην καλύτερη περίπτωση τα αναγνωρίζεις «στο περίπου». Ακόμη χειρότερα οι κανόνες του ΚΟΚ, για το πού παρκάρεις, πόσο μακριά από διασταυρώσεις, πότε ανάβεις ποια φώτα, πότε κάνεις όπισθεν και πότε παραχωρείς προτεραιότητα, και σίγουρα το πως καταλαβαίνεις τις εντολές του τροχονόμου, είναι πολύ πιθανό πως θα έχουν γίνει ανάμνηση παλιά. Και έχεις μόνο δύο αποτυχίες για να κοπείς.

Δεν έχει σημασία αν είσαι «οδηγάρα», γιατί αν πέρναγες εξετάσεις θα `χες κοπεί στα πρώτα 5 λεπτά

Μπορεί στο δρόμο να είσαι προσεκτικός, ιδιαίτερα ικανός, μπορεί το ένστικτο και η κοινή σου λογική να σου επιτρέπει να συμβαδίζεις σε μεγάλο ποσοστό με τον ΚΟΚ. Μπορεί να είσαι ασφαλής αλλά και άνετος, μπορεί να έχεις και άλλα προσόντα που ο μέσος οδηγός δεν διαθέτει, για γρήγορη οδήγηση και οδήγηση στο όριο. Όμως όλα αυτά δεν έχουν σχέση με τις δοκιμασίες που περνάς κατά τη διάρκεια μιας εξέτασης για δίπλωμα οδήγησης, και είναι πολύ πιθανό, αν οδηγήσεις δίπλα στον εξεταστή όπως οδηγείς κανονικά, να κοπείς στα πρώτα πέντε λεπτά.
 
Τι λες; Εσύ πιστεύεις πως θα «περνούσες» αν έδινες εξετάσεις και οδηγούσες όπως οδηγείς κανονικά; Με λίγη προσοχή; Με πολλή προσοχή; Και με τα σήματα; Τα θεωρητικά; Τι λες; θα τα κατάφερνες;

FORD
LEAO & LINGLONG