Το μεγάλο SUV της Audi αποδίδει 408 ίππους, είναι 4κίνητο (quattro), η χωρητικότητα της μπαταρίας του είναι 95 kWh και εντυπωσιάζει με τις εξαιρετικές του επιδόσεις. To e-tron προσφέρει αυτονομία με μια φόρτιση 411 χλμ. (κατά WLTP) ή λίγο πάνω από τα 300 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες, ενώ μια φόρτιση από ταχυφορτιστή 150 kW μπορεί σε μισή ώρα να ανακτήσει το 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας.
Τελικά βλέπω να επικρατεί μια αποτυχία στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τα περιοδικά να πασχίζουν να μας πείσουν για το αντίθετο.Αλλά και ποιος να αγοράσει ΗΛΕΚΤΡΙΚΌ όταν την επομένη δεν θα μπορεί χωρίς υπερβολές να το πουλήσει ούτε στο ένα τρίτο της τιμής. Εγώ ; DIESEL φυσικά...και υπεεεερευχαριστημενος
Να σε δω εσενα ντιζελοκινητε που θα πουλησεις το δικο σου οταν ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ σας διωξει απο τα αστικα κεντρα,σε βλεπω να το οδηγας μονο στο χωριο σου.Εχετε μεινει στη δεκαετεια του 1950 οπου ολα κινιοντουσαν με πετρελαιο ο κοσμος παει μπροστα ξυπνατε.Οπως ελεγε και ο Κουρκουλος στην ταινια (ορατοτης μηδεν) ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΜΩΡΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟΟΟΟΟΟΟΟ..........
Τελικά βλέπω να επικρατεί μια αποτυχία στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τα περιοδικά να πασχίζουν να μας πείσουν για το αντίθετο.Αλλά και ποιος να αγοράσει ΗΛΕΚΤΡΙΚΌ όταν την επομένη δεν θα μπορεί χωρίς υπερβολές να το πουλήσει ούτε στο ένα τρίτο της τιμής. Εγώ ; DIESEL φυσικά...και υπεεεερευχαριστημενος
Να σε δω εσενα ντιζελοκινητε που θα πουλησεις το δικο σου οταν ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ σας διωξει απο τα αστικα κεντρα,σε βλεπω να το οδηγας μονο στο χωριο σου.Εχετε μεινει στη δεκαετεια του 1950 οπου ολα κινιοντουσαν με πετρελαιο ο κοσμος παει μπροστα ξυπνατε.Οπως ελεγε και ο Κουρκουλος στην ταινια (ορατοτης μηδεν) ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΜΩΡΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟΟΟΟΟΟΟΟ..........