Το ηλεκτρικό της BMW είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις (i3 και i3S) με την δεύτερη να αποδίδει 184 ίππους έναντι 170 της πρώτης. Σύμφωνα με την μέτρηση κατά WLTP το i3 έχει αυτονομία της τάξης των 285-310 χιλιομέτρων (270-285 το i3S). Aνάλογα με την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος, μια φόρτιση έως το 80% της χωρητικότητας της μπαταρίας, απαιτεί από 45 λεπτά (σε ταχυφορτιστή DC 50 kW), έως και 15 ώρες (οικιακή πρίζα 2.4 kW / 10 A / 240 V).
Τελικά βλέπω να επικρατεί μια αποτυχία στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τα περιοδικά να πασχίζουν να μας πείσουν για το αντίθετο.Αλλά και ποιος να αγοράσει ΗΛΕΚΤΡΙΚΌ όταν την επομένη δεν θα μπορεί χωρίς υπερβολές να το πουλήσει ούτε στο ένα τρίτο της τιμής. Εγώ ; DIESEL φυσικά...και υπεεεερευχαριστημενος
Να σε δω εσενα ντιζελοκινητε που θα πουλησεις το δικο σου οταν ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ σας διωξει απο τα αστικα κεντρα,σε βλεπω να το οδηγας μονο στο χωριο σου.Εχετε μεινει στη δεκαετεια του 1950 οπου ολα κινιοντουσαν με πετρελαιο ο κοσμος παει μπροστα ξυπνατε.Οπως ελεγε και ο Κουρκουλος στην ταινια (ορατοτης μηδεν) ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΜΩΡΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟΟΟΟΟΟΟΟ..........
Τελικά βλέπω να επικρατεί μια αποτυχία στην αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και τα περιοδικά να πασχίζουν να μας πείσουν για το αντίθετο.Αλλά και ποιος να αγοράσει ΗΛΕΚΤΡΙΚΌ όταν την επομένη δεν θα μπορεί χωρίς υπερβολές να το πουλήσει ούτε στο ένα τρίτο της τιμής. Εγώ ; DIESEL φυσικά...και υπεεεερευχαριστημενος
Να σε δω εσενα ντιζελοκινητε που θα πουλησεις το δικο σου οταν ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ σας διωξει απο τα αστικα κεντρα,σε βλεπω να το οδηγας μονο στο χωριο σου.Εχετε μεινει στη δεκαετεια του 1950 οπου ολα κινιοντουσαν με πετρελαιο ο κοσμος παει μπροστα ξυπνατε.Οπως ελεγε και ο Κουρκουλος στην ταινια (ορατοτης μηδεν) ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ ΜΩΡΕ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟΟΟΟΟΟΟΟ..........