Το νέο 500 Hybrid είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά, στο κλασσικό τρίθυρο αμάξωμα, αλλά και στην cabrio εκδοχή του, με αρχική τιμή για την έκδοση Pop τα 13.800 ευρώ (16.600 το cabrio).
Υπεύθυνο για την κίνηση του 500 Hybrid, είναι ένα σύνολο που συνδυάζει το 1.000άρι μοτέρ της οικογένειας FireFly με ένα ηλεκτρικό κύκλωμα 12 Volt. Αναλυτικότερα το τρικύλινδρο μοτέρ φέρει δύο βαλβίδες ανά κύλινδρο, με τη σχέση συμπίεσης να φτάνει το 12:1, γεγονός που συμβάλλει στη βελτίωση της αποδοτικότητας. Η ισχύς του είναι 70 ίπποι στις 6.000 σ.α.λ. και 92 Nm στις 3.500 σ.α.λ., ενώ δίπλα στο μοτέρ υπάρχει η μονάδα μίζας-γεννήτριας συν μια μπαταρία λιθίου στα 11 αμπερώρια.
Έξτρα ισχύ και ανάκτηση ενέργειας
Η βοήθεια που δίνει το ηλεκτρικό σκέλος της εξίσωσης είναι σχεδόν 5 ίπποι και στόχος του είναι αφΆ ενός να κάνει ανάκτηση ενέργειας, να ενεργοποιεί ξανά το μοτέρ στη Stop & Start διαδικασία και φυσικά να δίνει την έξτρα αυτή ισχύ κατά την επιτάχυνση.
Με τη μπαταρία λιθίου να μπορεί να δίνει ισχύει σε όλα τα περιφερειακά ώστε να έχει τον έλεγχο ο οδηγός, το θερμικό μοτέρ μπορεί να σβήσει ακόμα και κάτω από τα 30 χλμ./ώρα και να μπαίνει σε μια λειτουργία coasting όταν βάζεις νεκρά στο κιβώτιο και οι συνθήκες το επιτρέπουν. Το δε κιβώτιο είναι αξιοσημείωτο ότι είναι εξάρι, κάτι όχι συνηθισμένο για την κλάση, ενώ αξίζει να αναφερθεί πως το μηχανικό σύνολο εδρεύει πλέον 45 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς λόγω του χαμηλότερου κέντρου βάρους. Η Fiat υπόσχεται μείωση κατανάλωσης και ρύπων με την πρώτη να ανακοινώνεται 3,9 λτ./100 χλμ. και τους ρύπους να περιορίζονται στα 88 γρ./100 χλμ., κάτι που σημαίνει και μηδενικά τέλη.