Fiat Panda, Hyundai i10 και Toyota Aygo κρατούν τα σκήπτρα των πωλήσεων στη μίνι κατηγορία και μαζί τα κλειδιά της πόλης, την κίνηση στην οποία κάνουν παιχνιδάκι.
Επιλέξαμε να βάλουμε στο ρίνγκ τους πρωταθλητές των πωλήσεων στα μίνι, όπως προκύπτουν από τα στοιχεία για το χρονικό διάστημα Ιανουαρίου – Αυγούστου 2017. Πρώτο -με διαφορά- είναι το Fiat Panda (2.297 μονάδες και ποσοστό 21,11%), ακολουθούμενο από το δαιμόνιο Toyota Aygo (1.177 μονάδες και ποσοστό 10,82%) και το Hyundai i10 (1.127 μονάδες ή ποσοστό 10,36%). Και επειδή Panda και i10, είναι διαθέσιμα μόνο ως πεντάθυρα διαλέξαμε και την αντίστοιχη έκδοση του Aygo.
Σχεδίαση: Μοντέρνα και παιχνιδιάρικα
H κατηγορία θέλει funky και μοντέρνο design μιας και στοχεύει κυρίως προς το νεανικό κοινό. Τα 3 μίνι μοντέλα της αντιπαράθεσης δεν ξεφεύγουν από τον κανόνα, με το Aygo να κερδίζει τις εντυπώσεις ειδικά στην έκδοση x-Cite με «Bi-Tone» μαύρη οροφή και μοναδικά διακριτικά, όπως οι Glossy Black ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών με κόκκινο διακοσμητικό έμβλημα στο κέντρο και οι καθρέφτες σε έντονο μαύρο χρώμα. Τον δικό του ξεχωριστό και ιδιαίτερο, trendy χαρακτήρα έχει και το Fiat Panda με την χαρακτηριστική ψηλόλιγνη φιγούρα να έχει τετραγωνισμένο μοτίβο και ανάλογες λεπτομέρειες. Τέλος, ούτε το i10 περνάει απαρατήρητο, ειδικά στην ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου, που χαρακτηρίζεται από τα ιδιαίτερα φώτα (αυτά της ημέρας εδράζουν στην πολυγωνική γρίλια που κατεβαίνει χαμηλά στον προφυλακτήρα) και τις πολλές νευρώσεις, που σε συνδυασμό με τις απαλές καμπύλες δημιουργούν ένα ευχάριστο αποτέλεσμα.
Πιο all around προτασεις ειναι οι ασιατικες αν θελει καποιος απροβληματιστο και πιο δεμενο αυτοκινητο πολης. Αν θελω επιδοσεις και στροφιλικια αγοραζω σπορ αυτοκινητο.
Χωρίς να θέλω να σας το χαλάσω για το Panda αλλά το μόνο που έχει είναι κράτημα.Σε όλα μα σε όλα τα υπόλοιπα όμως είναι μέτριο,ειδικά αν συγκριθεί με το I10 το οποίο αυτή τη στιγμή είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία και στο οποίο τα λεφτά σου πιάνουν μέχρι το τελευταίο cent αφού είναι εξαιρετικά κατασκευασμένο και πάρα πολύ σταθερό στο δρόμο.Το μόνο που του λείπει για μένα είναι ελαφρώς παραπάνω δύναμη την οποία μπορεί να τη βρει κανείς βέβαια στο 1200άρι.
Το Panda έχει συμπαθητικό κινητήρα και είναι πολύ καλό στο δρόμο αλλά στην απλή έκδοση νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε αυτοκίνητο προηγούμενων ετών.
Τέλος το Toyota δεν είναι κατι ιδιαίτερο απλώς είναι απροβλημάτιστο.
Συμπερασματικά με τα χίλια i10.
Δεν είναι τυχαίο ότι το Panda είναι πάνω από δεκαετία τώρα πρώτο σταθερά σε πωλήσεις στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Σίγουρα είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία. Επίσης πρέπει να αναφέρεται ότι η έκδοση lounge με τον 1,2 κινητήρα του Panda κοστίζει μόλις 9400 € «Σαρακάκης» άρα είναι και το φθηνότερο.
Βρε Autotriti η συγκριση των κινητηρων ειναι ατοπη καθως το Fiat Panda με τον ατμοσφαιρικο κινητηρα των 69 ιππων που υπαρχει στην γκαμα των Ιταλων ειναι το φθηνοτερο ολων με τιμη 9400ευρω και το πατημα του, ειναι πολυ καλυτερο σε σχεση με το κορεατικο και το ιαπωνικο.Σε αυτη την κατηγορια ο Ιταλος με το Fiat Panda ειναι οτι καλυτερο υπαρχει στην κατηγορια.
δεν είναι τυχαιο ότι το παντα,ακομα και τωρα που είναι το ποιο παλιο μοντελο από τα τα τρια που αναφέρατε,σαρωνει σε πωλήσεις.μακραν.οι ιταλοι ξερουν από μικρα αυτοκίνητα.φανταστητε το καινουργιο μοντελο ποσο ποιο καλα θα παει.
Τα έκανα τεστ ντραιβ και τα τρία και γενικά το έψαξα το θέμα αρκετά για αγορά αυτοκινήτου πόλης για τετραμελή οικογένεια. Υπάρχουν ουσιαστικά τρία μοντέλα.Το i10, TO GROUP WAG ( UP, CITIGO, MII) η συνεργασία Γάλλων - ΤΟΥΟΤΑ( C1, 106, AYGO). Κατέληξα στο c1 , στο up και στο i10. To c1 γιατί ουσιαστικά είχε το καλύτερο vf από τα τρια αδερφάκια, το 106 το χειρότερο, το aygo htan το ποιο όμορφο και θεωρητικά το πιο αξιόπιστο σαν ΤΟΥΟΤΑ, .Και τα τρία όμως ήταν τραγικά στους χώρους έως κλειστοφοβικα τα τριθέσια. Μην ακούτε τι γράφουν τα περιοδικά ότι θα τους βολέψουν δυο πίσω , είναι βλακείες. Και ο χώρος αποσκευών των 150 λίτρων ειναι μόνο για να υπάρχει. Πρακτικά αν οδηγάει κάποιος με ύψος 1,78 πίσω τον δεν κάθεται κάποιος με αντίστοιχο ύψος λόγω έλλειψης χώρου για τα γόνατα. Τα ίδιο ισχύουν πάνω κάτω και για τα αυτοκίνητα της vw, που ομως εχουν αρκετα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Το μιι και το citigo όμως δείχνουν πιο ψεύτικα μέσα.Το ι 10 μαζι με το up έχουν την καλυτερή οδική συμπεριφορα με το hyundai να είναι τιο αθόρυβο από όλα. Θεωρώ οτι το i10 είναι overall το πιο ολοκληρωμένο στην εκδοσή style navi και κάνει 10740. για αντίστοιχό εξοπλισμό όλα τα άλλα θέλουν 11300+. Σε συνδυασμό με τους χώρους την ποιότητα κύλισης και την 5ετη εργοστασιακή εγγύηση είναι μονόδρομος.
Υ.Γ. Ολά είναι τρικύλινδρα χιλιάρια όποτε η κατανάλωση είναι σχεδόν ιδια για ολα( 0,3 λ + - δεν κάνουν καμία διάφορα στην πράξη.
Πιο all around προτασεις ειναι οι ασιατικες αν θελει καποιος απροβληματιστο και πιο δεμενο αυτοκινητο πολης. Αν θελω επιδοσεις και στροφιλικια αγοραζω σπορ αυτοκινητο.
Χωρίς να θέλω να σας το χαλάσω για το Panda αλλά το μόνο που έχει είναι κράτημα.Σε όλα μα σε όλα τα υπόλοιπα όμως είναι μέτριο,ειδικά αν συγκριθεί με το I10 το οποίο αυτή τη στιγμή είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία και στο οποίο τα λεφτά σου πιάνουν μέχρι το τελευταίο cent αφού είναι εξαιρετικά κατασκευασμένο και πάρα πολύ σταθερό στο δρόμο.Το μόνο που του λείπει για μένα είναι ελαφρώς παραπάνω δύναμη την οποία μπορεί να τη βρει κανείς βέβαια στο 1200άρι. Το Panda έχει συμπαθητικό κινητήρα και είναι πολύ καλό στο δρόμο αλλά στην απλή έκδοση νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε αυτοκίνητο προηγούμενων ετών. Τέλος το Toyota δεν είναι κατι ιδιαίτερο απλώς είναι απροβλημάτιστο. Συμπερασματικά με τα χίλια i10.
Δεν είναι τυχαίο ότι το Panda είναι πάνω από δεκαετία τώρα πρώτο σταθερά σε πωλήσεις στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Σίγουρα είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία. Επίσης πρέπει να αναφέρεται ότι η έκδοση lounge με τον 1,2 κινητήρα του Panda κοστίζει μόλις 9400 € «Σαρακάκης» άρα είναι και το φθηνότερο.
Βρε Autotriti η συγκριση των κινητηρων ειναι ατοπη καθως το Fiat Panda με τον ατμοσφαιρικο κινητηρα των 69 ιππων που υπαρχει στην γκαμα των Ιταλων ειναι το φθηνοτερο ολων με τιμη 9400ευρω και το πατημα του, ειναι πολυ καλυτερο σε σχεση με το κορεατικο και το ιαπωνικο.Σε αυτη την κατηγορια ο Ιταλος με το Fiat Panda ειναι οτι καλυτερο υπαρχει στην κατηγορια.
Panda για να στρίβει κ λίγο στις στροφές...
δεν είναι τυχαιο ότι το παντα,ακομα και τωρα που είναι το ποιο παλιο μοντελο από τα τα τρια που αναφέρατε,σαρωνει σε πωλήσεις.μακραν.οι ιταλοι ξερουν από μικρα αυτοκίνητα.φανταστητε το καινουργιο μοντελο ποσο ποιο καλα θα παει.
Τα έκανα τεστ ντραιβ και τα τρία και γενικά το έψαξα το θέμα αρκετά για αγορά αυτοκινήτου πόλης για τετραμελή οικογένεια. Υπάρχουν ουσιαστικά τρία μοντέλα.Το i10, TO GROUP WAG ( UP, CITIGO, MII) η συνεργασία Γάλλων - ΤΟΥΟΤΑ( C1, 106, AYGO). Κατέληξα στο c1 , στο up και στο i10. To c1 γιατί ουσιαστικά είχε το καλύτερο vf από τα τρια αδερφάκια, το 106 το χειρότερο, το aygo htan το ποιο όμορφο και θεωρητικά το πιο αξιόπιστο σαν ΤΟΥΟΤΑ, .Και τα τρία όμως ήταν τραγικά στους χώρους έως κλειστοφοβικα τα τριθέσια. Μην ακούτε τι γράφουν τα περιοδικά ότι θα τους βολέψουν δυο πίσω , είναι βλακείες. Και ο χώρος αποσκευών των 150 λίτρων ειναι μόνο για να υπάρχει. Πρακτικά αν οδηγάει κάποιος με ύψος 1,78 πίσω τον δεν κάθεται κάποιος με αντίστοιχο ύψος λόγω έλλειψης χώρου για τα γόνατα. Τα ίδιο ισχύουν πάνω κάτω και για τα αυτοκίνητα της vw, που ομως εχουν αρκετα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Το μιι και το citigo όμως δείχνουν πιο ψεύτικα μέσα.Το ι 10 μαζι με το up έχουν την καλυτερή οδική συμπεριφορα με το hyundai να είναι τιο αθόρυβο από όλα. Θεωρώ οτι το i10 είναι overall το πιο ολοκληρωμένο στην εκδοσή style navi και κάνει 10740. για αντίστοιχό εξοπλισμό όλα τα άλλα θέλουν 11300+. Σε συνδυασμό με τους χώρους την ποιότητα κύλισης και την 5ετη εργοστασιακή εγγύηση είναι μονόδρομος. Υ.Γ. Ολά είναι τρικύλινδρα χιλιάρια όποτε η κατανάλωση είναι σχεδόν ιδια για ολα( 0,3 λ + - δεν κάνουν καμία διάφορα στην πράξη.