Οι μικρές διαστάσεις και η σούπερ ευελιξία χάρη στα τιμόνια, που «κόβουν», καθιστούν τα 3 μίνι ιδανικούς συντρόφους για την πόλη. Το Panda έχει καλή ποιότητα κύλισης, αλλά όταν τα χιλιόμετρα ανεβαίνουν, ο πίσω άξονας δείχνει ελαφρώς νευρικός πάνω από τα εγκάρσια σαμαράκια. Από την άλλη, το τιμόνι έχει καλή αίσθηση, είναι το μόνο με έξτρα υποβοήθηση (επιλογή City), ενώ έχει και τον πιο μικρό κύκλο στροφής με 9,3 μ.
Το μίνι της Toyota αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις χάρη στον ασφαλή και ιδιαίτερα προβλέψιμο -για τα δεδομένα τη κατηγορίας- τρόπο με τον οποίο κινείται, ακόμα και σε μεγαλύτερες ταχύτητες, χωρίς ευπάθεια σε πλευρικούς ανέμους ή αστάθεια. Παράλληλα προτάσσει και σημαντική ευελιξία κατά την κίνηση στα στενά όρια της πόλης (πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα και μικρό κύκλο στροφής).
Το ανανεωμένο Hyundai i10 δεν έχει αλλαγές στην ανάρτηση (σε σχέση με το προ-ανανέωσης μοντέλο) όντας προσανατολιζόμενο προς την παροχή πολύ καλών επιπέδων άνεσης και ποιότητας κύλισης και με στόχο να κρατήσει σε χαμηλά επίπεδα τον θόρυβο που περνάει στην καμπίνα. Το ηλεκτρικό τιμόνι του «κόβει» αρκετά και σε συνδυασμό με την υψηλή θέση οδήγησης και την άριστη περιφερειακή ορατότητα, το μίνι της Hyundai είναι ιδιαίτερα βολικό στην πόλη. Εκτός πόλης –όπως και πριν- είναι απολύτως σταθερό και ασφαλές, με την υποστροφή να κάνει την εμφάνισή της μόνο στις πλέον οριακές καταστάσεις.
Πιο all around προτασεις ειναι οι ασιατικες αν θελει καποιος απροβληματιστο και πιο δεμενο αυτοκινητο πολης. Αν θελω επιδοσεις και στροφιλικια αγοραζω σπορ αυτοκινητο.
Χωρίς να θέλω να σας το χαλάσω για το Panda αλλά το μόνο που έχει είναι κράτημα.Σε όλα μα σε όλα τα υπόλοιπα όμως είναι μέτριο,ειδικά αν συγκριθεί με το I10 το οποίο αυτή τη στιγμή είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία και στο οποίο τα λεφτά σου πιάνουν μέχρι το τελευταίο cent αφού είναι εξαιρετικά κατασκευασμένο και πάρα πολύ σταθερό στο δρόμο.Το μόνο που του λείπει για μένα είναι ελαφρώς παραπάνω δύναμη την οποία μπορεί να τη βρει κανείς βέβαια στο 1200άρι.
Το Panda έχει συμπαθητικό κινητήρα και είναι πολύ καλό στο δρόμο αλλά στην απλή έκδοση νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε αυτοκίνητο προηγούμενων ετών.
Τέλος το Toyota δεν είναι κατι ιδιαίτερο απλώς είναι απροβλημάτιστο.
Συμπερασματικά με τα χίλια i10.
Δεν είναι τυχαίο ότι το Panda είναι πάνω από δεκαετία τώρα πρώτο σταθερά σε πωλήσεις στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Σίγουρα είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία. Επίσης πρέπει να αναφέρεται ότι η έκδοση lounge με τον 1,2 κινητήρα του Panda κοστίζει μόλις 9400 € «Σαρακάκης» άρα είναι και το φθηνότερο.
Βρε Autotriti η συγκριση των κινητηρων ειναι ατοπη καθως το Fiat Panda με τον ατμοσφαιρικο κινητηρα των 69 ιππων που υπαρχει στην γκαμα των Ιταλων ειναι το φθηνοτερο ολων με τιμη 9400ευρω και το πατημα του, ειναι πολυ καλυτερο σε σχεση με το κορεατικο και το ιαπωνικο.Σε αυτη την κατηγορια ο Ιταλος με το Fiat Panda ειναι οτι καλυτερο υπαρχει στην κατηγορια.
δεν είναι τυχαιο ότι το παντα,ακομα και τωρα που είναι το ποιο παλιο μοντελο από τα τα τρια που αναφέρατε,σαρωνει σε πωλήσεις.μακραν.οι ιταλοι ξερουν από μικρα αυτοκίνητα.φανταστητε το καινουργιο μοντελο ποσο ποιο καλα θα παει.
Τα έκανα τεστ ντραιβ και τα τρία και γενικά το έψαξα το θέμα αρκετά για αγορά αυτοκινήτου πόλης για τετραμελή οικογένεια. Υπάρχουν ουσιαστικά τρία μοντέλα.Το i10, TO GROUP WAG ( UP, CITIGO, MII) η συνεργασία Γάλλων - ΤΟΥΟΤΑ( C1, 106, AYGO). Κατέληξα στο c1 , στο up και στο i10. To c1 γιατί ουσιαστικά είχε το καλύτερο vf από τα τρια αδερφάκια, το 106 το χειρότερο, το aygo htan το ποιο όμορφο και θεωρητικά το πιο αξιόπιστο σαν ΤΟΥΟΤΑ, .Και τα τρία όμως ήταν τραγικά στους χώρους έως κλειστοφοβικα τα τριθέσια. Μην ακούτε τι γράφουν τα περιοδικά ότι θα τους βολέψουν δυο πίσω , είναι βλακείες. Και ο χώρος αποσκευών των 150 λίτρων ειναι μόνο για να υπάρχει. Πρακτικά αν οδηγάει κάποιος με ύψος 1,78 πίσω τον δεν κάθεται κάποιος με αντίστοιχο ύψος λόγω έλλειψης χώρου για τα γόνατα. Τα ίδιο ισχύουν πάνω κάτω και για τα αυτοκίνητα της vw, που ομως εχουν αρκετα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Το μιι και το citigo όμως δείχνουν πιο ψεύτικα μέσα.Το ι 10 μαζι με το up έχουν την καλυτερή οδική συμπεριφορα με το hyundai να είναι τιο αθόρυβο από όλα. Θεωρώ οτι το i10 είναι overall το πιο ολοκληρωμένο στην εκδοσή style navi και κάνει 10740. για αντίστοιχό εξοπλισμό όλα τα άλλα θέλουν 11300+. Σε συνδυασμό με τους χώρους την ποιότητα κύλισης και την 5ετη εργοστασιακή εγγύηση είναι μονόδρομος.
Υ.Γ. Ολά είναι τρικύλινδρα χιλιάρια όποτε η κατανάλωση είναι σχεδόν ιδια για ολα( 0,3 λ + - δεν κάνουν καμία διάφορα στην πράξη.
Πιο all around προτασεις ειναι οι ασιατικες αν θελει καποιος απροβληματιστο και πιο δεμενο αυτοκινητο πολης. Αν θελω επιδοσεις και στροφιλικια αγοραζω σπορ αυτοκινητο.
Χωρίς να θέλω να σας το χαλάσω για το Panda αλλά το μόνο που έχει είναι κράτημα.Σε όλα μα σε όλα τα υπόλοιπα όμως είναι μέτριο,ειδικά αν συγκριθεί με το I10 το οποίο αυτή τη στιγμή είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία και στο οποίο τα λεφτά σου πιάνουν μέχρι το τελευταίο cent αφού είναι εξαιρετικά κατασκευασμένο και πάρα πολύ σταθερό στο δρόμο.Το μόνο που του λείπει για μένα είναι ελαφρώς παραπάνω δύναμη την οποία μπορεί να τη βρει κανείς βέβαια στο 1200άρι. Το Panda έχει συμπαθητικό κινητήρα και είναι πολύ καλό στο δρόμο αλλά στην απλή έκδοση νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε αυτοκίνητο προηγούμενων ετών. Τέλος το Toyota δεν είναι κατι ιδιαίτερο απλώς είναι απροβλημάτιστο. Συμπερασματικά με τα χίλια i10.
Δεν είναι τυχαίο ότι το Panda είναι πάνω από δεκαετία τώρα πρώτο σταθερά σε πωλήσεις στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Σίγουρα είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία. Επίσης πρέπει να αναφέρεται ότι η έκδοση lounge με τον 1,2 κινητήρα του Panda κοστίζει μόλις 9400 € «Σαρακάκης» άρα είναι και το φθηνότερο.
Βρε Autotriti η συγκριση των κινητηρων ειναι ατοπη καθως το Fiat Panda με τον ατμοσφαιρικο κινητηρα των 69 ιππων που υπαρχει στην γκαμα των Ιταλων ειναι το φθηνοτερο ολων με τιμη 9400ευρω και το πατημα του, ειναι πολυ καλυτερο σε σχεση με το κορεατικο και το ιαπωνικο.Σε αυτη την κατηγορια ο Ιταλος με το Fiat Panda ειναι οτι καλυτερο υπαρχει στην κατηγορια.
Panda για να στρίβει κ λίγο στις στροφές...
δεν είναι τυχαιο ότι το παντα,ακομα και τωρα που είναι το ποιο παλιο μοντελο από τα τα τρια που αναφέρατε,σαρωνει σε πωλήσεις.μακραν.οι ιταλοι ξερουν από μικρα αυτοκίνητα.φανταστητε το καινουργιο μοντελο ποσο ποιο καλα θα παει.
Τα έκανα τεστ ντραιβ και τα τρία και γενικά το έψαξα το θέμα αρκετά για αγορά αυτοκινήτου πόλης για τετραμελή οικογένεια. Υπάρχουν ουσιαστικά τρία μοντέλα.Το i10, TO GROUP WAG ( UP, CITIGO, MII) η συνεργασία Γάλλων - ΤΟΥΟΤΑ( C1, 106, AYGO). Κατέληξα στο c1 , στο up και στο i10. To c1 γιατί ουσιαστικά είχε το καλύτερο vf από τα τρια αδερφάκια, το 106 το χειρότερο, το aygo htan το ποιο όμορφο και θεωρητικά το πιο αξιόπιστο σαν ΤΟΥΟΤΑ, .Και τα τρία όμως ήταν τραγικά στους χώρους έως κλειστοφοβικα τα τριθέσια. Μην ακούτε τι γράφουν τα περιοδικά ότι θα τους βολέψουν δυο πίσω , είναι βλακείες. Και ο χώρος αποσκευών των 150 λίτρων ειναι μόνο για να υπάρχει. Πρακτικά αν οδηγάει κάποιος με ύψος 1,78 πίσω τον δεν κάθεται κάποιος με αντίστοιχο ύψος λόγω έλλειψης χώρου για τα γόνατα. Τα ίδιο ισχύουν πάνω κάτω και για τα αυτοκίνητα της vw, που ομως εχουν αρκετα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Το μιι και το citigo όμως δείχνουν πιο ψεύτικα μέσα.Το ι 10 μαζι με το up έχουν την καλυτερή οδική συμπεριφορα με το hyundai να είναι τιο αθόρυβο από όλα. Θεωρώ οτι το i10 είναι overall το πιο ολοκληρωμένο στην εκδοσή style navi και κάνει 10740. για αντίστοιχό εξοπλισμό όλα τα άλλα θέλουν 11300+. Σε συνδυασμό με τους χώρους την ποιότητα κύλισης και την 5ετη εργοστασιακή εγγύηση είναι μονόδρομος. Υ.Γ. Ολά είναι τρικύλινδρα χιλιάρια όποτε η κατανάλωση είναι σχεδόν ιδια για ολα( 0,3 λ + - δεν κάνουν καμία διάφορα στην πράξη.