Toyota Aygo 1,0 69 PS + Αισθητική (ειδικά στην έκδοση X-Cite Bi-Tone), ποιότητα, κατανάλωση, οδική συμπεριφορά, 6ετής εγγύηση - Ρεπρίζ, χώρος αποσκευών
Fiat Panda 0,9 Twinair 85 PS + Σχεδίαση, τράβηγμα κινητήρα στις μεσαίες στροφές, επιδόσεις, χώροι για αντικείμενα και αποσκευές - Κραδασμοί κινητήρα, τιμή, 4 αερόσακοι
O fun to drive οδηγός, σίγουρο δεν περιμένει πολλά από μοντέλα της κατηγορίας. Aντίθετα θα ζητήσει το fun in the city, το οποίο και τα 3 μίνι προσφέρουν απλώχερα. Δεν είναι τυχαία άλλωστε, που είναι πρωταθλητές στις πωλήσεις.
O Value for Money τύπος θα προτιμήσει το Toyota Aygo. Διαθέτει με διαφορά την πιο χαμηλή τιμή, είναι πολύ πιο οικονομικό σε θέματα κατανάλωσης και συνοδεύεται από 6ετή εγγύηση.
Ο high-tech τύπος θα ικανοποιηθεί από το τεχνολογικό προφίλ και των τριών μοντέλων, αφού όλα έχουν εξελιγμένες οθόνες στο εσωτερικό. Ωστόσο τεχνολογικά θα ξεχωρίσουμε το Fiat Panda λόγω και του κινητήρα του, ενώ προσφέρει και σύστημα που φρενάρει μόνο του.
Πιο all around προτασεις ειναι οι ασιατικες αν θελει καποιος απροβληματιστο και πιο δεμενο αυτοκινητο πολης. Αν θελω επιδοσεις και στροφιλικια αγοραζω σπορ αυτοκινητο.
Χωρίς να θέλω να σας το χαλάσω για το Panda αλλά το μόνο που έχει είναι κράτημα.Σε όλα μα σε όλα τα υπόλοιπα όμως είναι μέτριο,ειδικά αν συγκριθεί με το I10 το οποίο αυτή τη στιγμή είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία και στο οποίο τα λεφτά σου πιάνουν μέχρι το τελευταίο cent αφού είναι εξαιρετικά κατασκευασμένο και πάρα πολύ σταθερό στο δρόμο.Το μόνο που του λείπει για μένα είναι ελαφρώς παραπάνω δύναμη την οποία μπορεί να τη βρει κανείς βέβαια στο 1200άρι.
Το Panda έχει συμπαθητικό κινητήρα και είναι πολύ καλό στο δρόμο αλλά στην απλή έκδοση νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε αυτοκίνητο προηγούμενων ετών.
Τέλος το Toyota δεν είναι κατι ιδιαίτερο απλώς είναι απροβλημάτιστο.
Συμπερασματικά με τα χίλια i10.
Δεν είναι τυχαίο ότι το Panda είναι πάνω από δεκαετία τώρα πρώτο σταθερά σε πωλήσεις στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Σίγουρα είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία. Επίσης πρέπει να αναφέρεται ότι η έκδοση lounge με τον 1,2 κινητήρα του Panda κοστίζει μόλις 9400 € «Σαρακάκης» άρα είναι και το φθηνότερο.
Βρε Autotriti η συγκριση των κινητηρων ειναι ατοπη καθως το Fiat Panda με τον ατμοσφαιρικο κινητηρα των 69 ιππων που υπαρχει στην γκαμα των Ιταλων ειναι το φθηνοτερο ολων με τιμη 9400ευρω και το πατημα του, ειναι πολυ καλυτερο σε σχεση με το κορεατικο και το ιαπωνικο.Σε αυτη την κατηγορια ο Ιταλος με το Fiat Panda ειναι οτι καλυτερο υπαρχει στην κατηγορια.
δεν είναι τυχαιο ότι το παντα,ακομα και τωρα που είναι το ποιο παλιο μοντελο από τα τα τρια που αναφέρατε,σαρωνει σε πωλήσεις.μακραν.οι ιταλοι ξερουν από μικρα αυτοκίνητα.φανταστητε το καινουργιο μοντελο ποσο ποιο καλα θα παει.
Τα έκανα τεστ ντραιβ και τα τρία και γενικά το έψαξα το θέμα αρκετά για αγορά αυτοκινήτου πόλης για τετραμελή οικογένεια. Υπάρχουν ουσιαστικά τρία μοντέλα.Το i10, TO GROUP WAG ( UP, CITIGO, MII) η συνεργασία Γάλλων - ΤΟΥΟΤΑ( C1, 106, AYGO). Κατέληξα στο c1 , στο up και στο i10. To c1 γιατί ουσιαστικά είχε το καλύτερο vf από τα τρια αδερφάκια, το 106 το χειρότερο, το aygo htan το ποιο όμορφο και θεωρητικά το πιο αξιόπιστο σαν ΤΟΥΟΤΑ, .Και τα τρία όμως ήταν τραγικά στους χώρους έως κλειστοφοβικα τα τριθέσια. Μην ακούτε τι γράφουν τα περιοδικά ότι θα τους βολέψουν δυο πίσω , είναι βλακείες. Και ο χώρος αποσκευών των 150 λίτρων ειναι μόνο για να υπάρχει. Πρακτικά αν οδηγάει κάποιος με ύψος 1,78 πίσω τον δεν κάθεται κάποιος με αντίστοιχο ύψος λόγω έλλειψης χώρου για τα γόνατα. Τα ίδιο ισχύουν πάνω κάτω και για τα αυτοκίνητα της vw, που ομως εχουν αρκετα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Το μιι και το citigo όμως δείχνουν πιο ψεύτικα μέσα.Το ι 10 μαζι με το up έχουν την καλυτερή οδική συμπεριφορα με το hyundai να είναι τιο αθόρυβο από όλα. Θεωρώ οτι το i10 είναι overall το πιο ολοκληρωμένο στην εκδοσή style navi και κάνει 10740. για αντίστοιχό εξοπλισμό όλα τα άλλα θέλουν 11300+. Σε συνδυασμό με τους χώρους την ποιότητα κύλισης και την 5ετη εργοστασιακή εγγύηση είναι μονόδρομος.
Υ.Γ. Ολά είναι τρικύλινδρα χιλιάρια όποτε η κατανάλωση είναι σχεδόν ιδια για ολα( 0,3 λ + - δεν κάνουν καμία διάφορα στην πράξη.
Πιο all around προτασεις ειναι οι ασιατικες αν θελει καποιος απροβληματιστο και πιο δεμενο αυτοκινητο πολης. Αν θελω επιδοσεις και στροφιλικια αγοραζω σπορ αυτοκινητο.
Χωρίς να θέλω να σας το χαλάσω για το Panda αλλά το μόνο που έχει είναι κράτημα.Σε όλα μα σε όλα τα υπόλοιπα όμως είναι μέτριο,ειδικά αν συγκριθεί με το I10 το οποίο αυτή τη στιγμή είναι το καλύτερο αυτοκίνητο στην κατηγορία και στο οποίο τα λεφτά σου πιάνουν μέχρι το τελευταίο cent αφού είναι εξαιρετικά κατασκευασμένο και πάρα πολύ σταθερό στο δρόμο.Το μόνο που του λείπει για μένα είναι ελαφρώς παραπάνω δύναμη την οποία μπορεί να τη βρει κανείς βέβαια στο 1200άρι. Το Panda έχει συμπαθητικό κινητήρα και είναι πολύ καλό στο δρόμο αλλά στην απλή έκδοση νομίζεις ότι βρίσκεσαι σε αυτοκίνητο προηγούμενων ετών. Τέλος το Toyota δεν είναι κατι ιδιαίτερο απλώς είναι απροβλημάτιστο. Συμπερασματικά με τα χίλια i10.
Δεν είναι τυχαίο ότι το Panda είναι πάνω από δεκαετία τώρα πρώτο σταθερά σε πωλήσεις στην Ελλάδα αλλά και σε ολόκληρη την Ευρώπη. Σίγουρα είναι ότι καλύτερο υπάρχει στην κατηγορία. Επίσης πρέπει να αναφέρεται ότι η έκδοση lounge με τον 1,2 κινητήρα του Panda κοστίζει μόλις 9400 € «Σαρακάκης» άρα είναι και το φθηνότερο.
Βρε Autotriti η συγκριση των κινητηρων ειναι ατοπη καθως το Fiat Panda με τον ατμοσφαιρικο κινητηρα των 69 ιππων που υπαρχει στην γκαμα των Ιταλων ειναι το φθηνοτερο ολων με τιμη 9400ευρω και το πατημα του, ειναι πολυ καλυτερο σε σχεση με το κορεατικο και το ιαπωνικο.Σε αυτη την κατηγορια ο Ιταλος με το Fiat Panda ειναι οτι καλυτερο υπαρχει στην κατηγορια.
Panda για να στρίβει κ λίγο στις στροφές...
δεν είναι τυχαιο ότι το παντα,ακομα και τωρα που είναι το ποιο παλιο μοντελο από τα τα τρια που αναφέρατε,σαρωνει σε πωλήσεις.μακραν.οι ιταλοι ξερουν από μικρα αυτοκίνητα.φανταστητε το καινουργιο μοντελο ποσο ποιο καλα θα παει.
Τα έκανα τεστ ντραιβ και τα τρία και γενικά το έψαξα το θέμα αρκετά για αγορά αυτοκινήτου πόλης για τετραμελή οικογένεια. Υπάρχουν ουσιαστικά τρία μοντέλα.Το i10, TO GROUP WAG ( UP, CITIGO, MII) η συνεργασία Γάλλων - ΤΟΥΟΤΑ( C1, 106, AYGO). Κατέληξα στο c1 , στο up και στο i10. To c1 γιατί ουσιαστικά είχε το καλύτερο vf από τα τρια αδερφάκια, το 106 το χειρότερο, το aygo htan το ποιο όμορφο και θεωρητικά το πιο αξιόπιστο σαν ΤΟΥΟΤΑ, .Και τα τρία όμως ήταν τραγικά στους χώρους έως κλειστοφοβικα τα τριθέσια. Μην ακούτε τι γράφουν τα περιοδικά ότι θα τους βολέψουν δυο πίσω , είναι βλακείες. Και ο χώρος αποσκευών των 150 λίτρων ειναι μόνο για να υπάρχει. Πρακτικά αν οδηγάει κάποιος με ύψος 1,78 πίσω τον δεν κάθεται κάποιος με αντίστοιχο ύψος λόγω έλλειψης χώρου για τα γόνατα. Τα ίδιο ισχύουν πάνω κάτω και για τα αυτοκίνητα της vw, που ομως εχουν αρκετα μεγαλύτερο χώρο αποσκευών. Το μιι και το citigo όμως δείχνουν πιο ψεύτικα μέσα.Το ι 10 μαζι με το up έχουν την καλυτερή οδική συμπεριφορα με το hyundai να είναι τιο αθόρυβο από όλα. Θεωρώ οτι το i10 είναι overall το πιο ολοκληρωμένο στην εκδοσή style navi και κάνει 10740. για αντίστοιχό εξοπλισμό όλα τα άλλα θέλουν 11300+. Σε συνδυασμό με τους χώρους την ποιότητα κύλισης και την 5ετη εργοστασιακή εγγύηση είναι μονόδρομος. Υ.Γ. Ολά είναι τρικύλινδρα χιλιάρια όποτε η κατανάλωση είναι σχεδόν ιδια για ολα( 0,3 λ + - δεν κάνουν καμία διάφορα στην πράξη.