5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το νέο Fiat Tipo είναι ευχάριστο στην όψη και με αρκετές εκδόσεις για όλα τα γούστα.
Τo στοίχημα των Ιταλών
(18/11/2016)
Το Fiat Tipo επιστρέφει και δηλώνει έτοιμο να «παίξει μπάλα» στην κατηγορία των προσιτών, ευρύχωρων οικογενειακών σεντάν, που ξαναήρθαν στο προσκήνιο.
What is new
Σε αντίθεση με άλλες αντίστοιχες προτάσεις, το Centro Stile σχεδιάσε εξ` αρχής το Fiat Tipo ως σεντάν.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
- Νέο μικρομεσαίο sedan
- 1,6 turbodiesel με 120 άλογα
- Ευρύχωρο και άνετο
- Με 17.340 ευρώ
+ Σχεδίαση, ευρυχωρία, στιβαρότητα, άνεση ανάρτησης, ασφαλής οδική συμπεριφορά, κατανάλωση, αναπαυτικά καθίσματα
- Φινίρισμα κάποιων υλικών στην καμπίνα, μέτρια ηχομόνωση, αίσθηση τιμονιού, απουσία Start/Stop
Αυτό είναι το νέο Fiat Tipo. Η ιταλική φίρμα επαναφέρει στο προσκήνιο ένα θρυλικό όνομα θέλοντας να βάλει χέρι στο βαζάκι με το μέλι των προσιτών οικογενειακών σεντάν, το ενδιαφέρον για τα οποία έχει αρχίσει αναζωπυρώνεται (βλέπε Toyota Corolla, Skoda Rapid, SEAT Toledo). Η Fiat πιστεύει στο νέο Tipo, το οποίο θα διαθέσει στην Ευρώπη, την Μέση Ανατολή και την Αφρική και στοχεύει σε όσους αναζητούν ένα ευρύχωρο αυτοκίνητο που ικανοποιεί τις ανάγκες μιας οικογένειας με άνεση, αλλά που δε θα χρειαστεί να βάλουν «βαθιά το χέρι» στην τσέπη... ούτε για την αγορά, αλλά ούτε και για τη χρήση του. Επίσης η Fiat θέλοντας να ξεχωρίσει το νέο Tipo από το λιτό Linea φρόντισε τόσο την σχεδίαση, όσο και τις τεχνολογίες, που προσφέρει το νέο της σεντάν.
Με ιταλικό ταπεραμέντο
Σε αντίθεση με άλλες αντίστοιχες προτάσεις, που πρώτα σχεδιάστηκαν ως χάτσμπακ και μετά προστέθηκε η ουρά (τρίτος όγκος), το Tipo σχεδιάστηκε στο Centro Stile της Fiat εξΆ αρχής ως σεντάν και γιΆ αυτό διαθέτει καλαίσθητη και αρμονική σχεδίαση με... ιταλικό DNA. Η μεγάλη μάσκα, τα «συνοφρυωμένα» φανάρια και το μυώδες καπό μπροστά, το πλαϊνό νεύρο που εκτείνεται σε όλο το μήκος του αμαξώματος και η απαλή κλίση της οροφής στο πίσω μέρος «δένουν» αρμονικά δίνοντας μια σαφώς classy εικόνα. Με μήκος 4.532 χλστ., το νέο Tipo βασίζεται σε μια μακρύτερη έκδοση του πατώματος του 500L. To πλάτος είναι στα 1.792 χλστ. και το ύψος στα 1.497 χλστ., τη στιγμή που το μεταξόνιο είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας στα 2.636 χλστ.
Με 18.740 ευρώ το 1,6 diesel
Η κορυφαία έκδοση του Tipo είναι αυτή της δοκιμής με 1,6 turbodiesel και 120 άλογα. Η βασική έκδοση Pop κοστίζει 17.340 ευρώ, ενώ η πιο πλούσια Lounge ανεβαίνει στις 20.230 ευρώ.
Το πιο προσιτό μοντέλο στην γκάμα του Tipo είναι το βενζινοκίνητο 1,4 με 95 άλογα και 12.300 ευρώ.
Ναι Χρίστο, έχεις δίκιο καλύτερα να τα δίνουμε στα γερμανικά για να χρηματοδοτούμε τα μνημόνια. Εγώ νομίζω ότι περισσότερο θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει το πώς οι Τούρκοι είναι μάγκες και έχουν στήσει τέτοιες μονάδες παραγωγής και αναπτύσσετε η οικονομία τους. Εμείς με τα μυαλά και τους πολιτικούς μας ούτε μάγκες είμαστε, ούτε δουλειά στο κόσμο δίνουμε, ούτε τίποτα. Μόνο να το παίζουμε εθνικόφρονες ξέρουμε και να περηφανευόμαστε για το τι έκαναν πριν 2 χιλιάδες χρόνια οι πρόγονοι μας. Δυστυχώς μια φορά επαναστάτης δε σε κάνει για πάντα επαναστάτη.
Vangelis και ποιος σου είπε αγαπητέ πως προτιμώ τα γερμανικά; Ήμουν από τους πρώτους που κίνησαν εκστρατεία μποϊκοτάζ κατά των γερμανικών προϊόντων με το που ήρθαν τα μνημόνια αλλά κανείς δεν ακολούθησε... Γιατί νομίζεις έχω μείνει ακόμα με ένα πολύ παλιό αυτοκίνητο του 1992 ένα Rover και δεν το αλλάζω; Θα μπορούσα να αγοράσω ένα νέο αμάξι περίπου στα 15 χιλιάρικα αλλά δεν το κάνω προς το παρόν γιατί αυτό ακριβώς είδα πως τα μέχρι 15 χιλιάρικα είναι σχεδόν όλα τούρκικα. Δεν το φιλοσοφώ το θέμα φίλε. Δεν γουστάρω τούρκικο γιατί δεν θέλω να χρηματοδοτήσω και εγώ τις πτήσεις τους πάνω από το Αιγαίο. Για το ποιος φταίει που η Ελλάδα έχει μείνει πίσω σε αντίθεση με την Τουρκία αυτό παίρνει πολύ χρόνο να το απαντήσουμε και κυρίως πρόκειται για πολιτική κουβέντα που θα κοπεί από τους διαχειριστές του AutoTriti. Το μόνο που θα πω είναι το ότι φταίει καθαρά ο Ελληνικός λαός που ψηφίζει προδότες και απατεώνες και μάλιστα συνεχώς τους ίδιους αν και τους έχει δοκιμάσει κατ' επανάληψη. Θα πρέπει κάποτε και ως λαός να προβληματιστούμε με όλα αυτά και να μη στηρίζουμε οικονομικά με τις αγορές μας κυβερνήσεις και λαούς που διάκεινται εχθρικά απέναντί μας ούτε θα πρέπει να ψηφίζουμε τέτοιους πολιτικούς που γκρέμισαν την εγχώρια παραγωγή και εξολοθρεύουν κάθε προσπάθεια με εξοντωτικούς φόρους. Λογικό όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες να ανοίγουν εργοστάσια στην Τουρκία ακόμα και τη Βουλγαρία (κινέζικη Great Wall) αφού σε αυτές τις χώρες υπάρχει ελάχιστη φορολόγηση και απουσία συνδικαλισμού απεργιών για ψύλλου πήδημα. Που θε έλθουν; Στην Ελλάδα να πτωχεύσουν με τη μία; Δεν είμαστε άχρηστοι ως λαός που δεν μπορούμε να παράγουμε, είμαστε άχρηστοι ως λαός που ψηφίζουμε αυτούς που δεν μας αφήνουν να παράγουμε και να δουλέψουμε.
Giannis το ξέρω πως αυτά και άλλα πολλά κατασκευάζονται στην Τουρκία. Αλλά το tipo κατασκευάζεται αποκλειστικά στην Τουρκία σε αντιθεση με το Clio, Civic, Auris, κλπ που αναφέρεις και τα οποία κατασκευάζονται και αλλού. Το tipo είναι καθαρά τούρκικο δηλαδή. Σε κάθε περίπτωση πάντως τούρκικο δεν αγοράζω και ας βγάλουν και τα καλύτερα αυτοκίνητα του κόσμου. Τα λεφτά μου δεν θα τους τα δώσω για να τους βλέπω πάνω από το Αιγαίο με δική μου χρηματοδότηση.
Πανάκριβο για τούρκικο. Μόνο με τον 1.4 βενζίνη και στα 13 χιλιάρικα ψιλοσυμφέρει ως αγορά.
Υποψιν μιας και σε ενοχλει η τουρκια πως εκει επισης βγαινουν.. Renault Clio Hyundai i10 και i20 Toyota Corolla Toyota Auris Honda Civic 4d Και καποια επαγγελματικα απο Mercedes ΜΑΝ Peugeot Citroen
ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ,Ο,ΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ. ΤΑΞΙΔΕΥΩ ΣΥΧΝΑ ΜΕ ΠΟΥΛΜΑΝ NEOPLAN ΤΟΥΡΚΙΚΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑΣ ΚΙ ΟΛΑ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΔΕΡΜΑΤΙΝΕΣ ΣΚΙΣΜΕΝΕΣ,ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΙΑΣΜΕΝΑ.ΡΩΤΗΣΑ ΤΟΝ ΟΔΗΓΟ ,ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΙΛΟΣ,ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΚΑΛΑ ΣΤΕΚΕΤΑΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ, ΣΥΝΑΡΜΟΛΟΓΗΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ΑΠΛΑ ΤΟΥΣ ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ.ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΕΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ,ΜΟΥ ΕΙΠΕ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΣΧΕΤΟ, ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΦΟΥΡΝΑΚΙ KUMTEL,ΤΟΥΡΚΙΚΟ .ΣΕ ΤΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ ΒΓΗΚΕ OFF.Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΜΟΥ ΤΟ ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΕ ΔΩΡΕΑΝ,ΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ.ΤΟ ΕΔΩΣΑ ΣΕ ΓΥΦΤΟ ΓΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ....
Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί η Fiat δεν αντικαθιστά το Punto. Η κατηγορία Β είναι η δεύτερη δημοφιλέστερη στην Ευρώπη και η Fiat εκπροσωπείται από ένα μοντέλο 12 ετών...
Το ειδα από κοντα και ρωτησα σχετικα γιατι ενδιαφερθηκα, Όντως δια ζώσης είναι πολύ πιο όμορφο, αν και μου φαινεται λιγο στενομακρο το σενταν, το χατς για εμνα είναι πιο ολοκληρωμενο, δεν με χαλαει που φτιαχνεται στην τουρκια, καπου θα φτιαχνονταν, αλλα περισσοτερο , ο ακαμπτος πισω αξονας, η μεγαλη απόσταση στο φρεναρισμα, και η μαλλον ακριβη τιμη στα 1,6 και βενζινη και ντιζελ...γιατι τοση διαφορα τιμης μεταξυ των διαφορετικων εκδοσεων εξοπλισμου; ηθελα το 1,6 βενζινη, ατμοσφαιρικο..μεχρι 15 χιλιαρικα...και με καλο εξοπλισμο, είναι δυσκολο για την φιατ να το προσφερε;... παρεμπιπτποντως αναζητω ΜΟΝΟ ατμοσφαιρικούς 1,6 κινητήρες....ξανακοιτάζω ..την τογιοτα, που μαλλον είναι ακριβη, η Μαζντα λειπει.... υπαρχει και σε σιτροεν-πεζω..με τα 301..και ελυζε, αλλα είναι πολύ αδιαφορα....
ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ ΣΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΙΔΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΕ.ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΟΜΩΣ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΝΑ ΤΟ ΔΩ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΟ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ.ΑΜΕΣΩΣ ΑΛΛΑΞΑ ΓΝΩΜΗ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ,ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟ ΑΔΙΚΟΥΝ.ΟΙ ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ, ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ,ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΑΚΕΡΑΙΕΣ!
Κι εγώ που νόμιζα εν ετη 2016 σταμάτησαν να παράγονται ντίζελ......
Ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο με αρκετά μεγάλους χώρους!!!
Πολύ καλό αυτοκίνητο με τέλεια οδική συμπεριφορά και τεράστιους χώρους για την κατηγορία του.