Οι βενζινοκίνητες εκδόσεις με μικρού κυβισμού μοτέρ πολιορκούν τις αντίστοιχες πετρελαιοκίνητες.
Focus 125PS vs 308 110PS vs Auris 116PS vs Golf 115PS
32.675 Επισκέψεις στο άρθρο (11/6/2016)
Οι μικρού κυβισμού τούρμπο βενζινοκινητήρες περνούνε στην αντεπίθεση και κοιτάνε στα ίσα τους diesel ξεχωρίζοντας με την οικονομία καυσίμου και τις σβέλτες επιδόσεις. Συγκρίνουμε τα Ford Focus και VW Golf των 1.000 κυβικών με τα Peugeot 308 και Toyota Auris στα 1,2 λίτρα.
Μπορεί το diesel να είναι must στην ελληνική αγορά τα τελευταία χρόνια, ωστόσο τα πράγματα δείχνουν πως η βενζίνη έχει ξεκινήσει την αντεπίθεσή της μιας και όλο και πιο συχνό είναι το φαινόμενο των μικρών τούρμπο βενζίνης με καλές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση, που εκτός των άλλων έρχονται με ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Την αισθητά χαμηλότερη τιμή απόκτησης σε σχέση με το αντίστοιχο diesel μοντέλο. Παρακάτω συγκρίνουμε τέσσερις από τις πιο αξιόλογες προτάσεις την αγοράς, το Ford Focus που ήταν και πρωτεργάτης στην εν λόγω κατηγορία, το Peugeot 308 που διαθέτει ένα σύγχρονο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρων, το VW Golf που κατέβηκε για πρώτη φορά στα 1.000 κυβικά και το Toyota Auris το οποίο απέκτησε τούρμπο κινητήρα μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα αναμονής. Ας πάρουμε, λοιπόν τα πράγματα με την σειρά...
Είναι θέμα εμφάνισης…
Σίγουρα όταν η κουβέντα έρχεται στην εμφάνιση το υποκειμενικό στοιχείο είναι έντονο, ωστόσο το Focus δείχνει πιο δυναμικό από τα τρία, ειδικά στο εμπρός μέρος, όπου δεσπόζει η χαρακτηριστική τραπεζοειδής μάσκα και τα powerdomes στο καπό.
Από την άλλη, αρκετά «αιχμηρή» είναι και η σχεδίαση του Toyota Auris, που καταφέρνει να δείχνει πως βρίσκεται σε κίνηση ακόμη και σταματημένο, ενώ το VW Golf είναι το πιο συγκρατημένο σχεδιαστικά ακολουθώντας τη δοκιμασμένη συνταγή της γερμανικής φίρμας, αλλά ξεχωρίζει η «κλειστή» μάσκα μέρος του πακέτου μέτρων οικονομίας BlueMotion. Τέλος, το Peugeot 308 συνδυάζει τον δυναμισμό με το εκλεπτυσμένο στιλ, κυρίως λόγω των δυναμικών καμπύλων του και της σχεδίασης του εμπρός μέρους. Σε κάθε περίπτωση η τελική ετυμηγορία είναι δική σας, για αυτό και ας περάσουμε στα υπόλοιπα θέματα…
Δίκιο έχει το autotriti όσο είναι καινούργια η Golfo είναι όλα καλά με την πάροδο του χρόνου πέφτει ο ουρανός, ακούγονται θόρυβοι από τα σωληνάκια της βενζίνης πίσω από το ταμπλό, ξεφτίζουν οι ταπετσαρίες στις πόρτες, αρχίζουν οι τριγμοί εντός καμπίνας, απορρυθμίζονται τα κλειδιά, χαλάει ο διακόπτης εκκίνησης, το ταμπλό γίνετε χριστουγεννιάτικο δέντρο κλπ.
Ήμουν κάτοχος καινούριου golf από το 2004 εως και το 2011. Εχω αλλάξει 6 αυτοκίνητα. (2 fiat, rover, ford, Hyundai, vw) Πραγματικά δεν έχω ξαναδεί χειρότερη ποιότητα. Τα πλαστικά στο εσωτερικό ξεβαφουν, κάθε 3 μηνες καιγόταν και μια λαμπα, οι ταπετσαρίες των καθησμάτων ξέφτιζαν, άλλαξα κλειδαριά πορτμπαγκαζ, μηχανισμούς ηλεκτρικών παραθύρων. Κάποιοι φίλοι που έχουν VW, είχαν προβλήματα με τον κλιματισμό, παράθυρα κλειδαριές και με το αυτόματο κιβώτιο. Τελικά την ασχετοσίνη σου την πληρώνεις όταν αγοράζεις την ποιότητα VW. Ανάλογα παράπονα έχω ακούσει και από κατόχους audi.
Αγαπητοί σχολιαστές μην λέτε για την <<ποιότητα>> της vw γιατί το autotriti θα σας κόψει τα σχόλια ή αύριο-μεθαύριο θα το παέι το topic κάπου στην άκρη για να μην σχολιάζει ο κόσμος,βλέπετε τους θίγεται το αφεντικό.
Εγώ κύριοι με focus του 2006 αλλά και φιλος του 2007 ελατε να δείτε τι πάει να πει ποιότητα λες και αγοράστηκαν εχτες. Όσο για golf γελάω ετυχε να έχω το 1.4tsi 160 για 1.5 χρονο και έκλαιγα μια έφευγε η επένδυση απο τον επιλογέα ταχυτήτων μια εφευγαν οι ράφες του τιμόνιου και άλλα και άλλα Για μένα focus 1000αρι μονόδρομος ειδικά στα χρήματα που κοστίζει τσαμπα όταν ένα i20 diesel είναι ποιο ακριβό και γελανε και οι πετρες
Και που να δείτε την ποιότητα σε vw passat 2000 cc tfsi triptonic toy 2005,ξεφτισμένοι διακόπτες,και δεν μιλαώ και για τα μηχανολογικά προβλήματα,αντλίες βενζίνης 2 φορές το ηλεκτρικό χειρόφρενο και άλλα που δεν μου έχει πεί ακόμα.Δηλαδή είμαστε παράλογοι όλοι που λέμε για αυτήν την σαπίλα εταιρεία.
Μάλλον είναι παροδική η ποιότητα στο golf,δεν ξέρω για τη vw αλλα αλλος κινητήρας βγήκε για πεμπτη συνεχή χρονια πρώτος στα χίλια κυβικά. ..
Δε ξέρω τί εννοείτε λέγοντας "ποιότητα το golf". Τα test αξιοπιστίας που δημοσιεύονται κατά καιρούς ανά τον κόσμο, σας διαψεύδουν, δίνοντας στα golf χαμηλές θέσεις.
Απάντηση: Εξηγούμε επακριβώς τι εννοούμε με τον όρο "ποιότητα" στο ειδικό κομμάτι που αναφέρεται στο εσωτερικό των αυτοκινήτων.
Καλά σας τα λέει ο αναγνώστης manios αγαπητό autotriti,αν έχει ποιότητα όπως λέτε μέσα στο εσωτερικό,από πλευράς αξιοπιστίας παίρνει μηδέν για να μην έχετε αυταπάτες.
Η συνεχης παραπληροφορηση του κοινου στα περι ποιοτητας συνεχιζεται.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ ΤΟ "ΑΙΣΘΗΣΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ"....... αλλα να νομιζει ο αλλος οτι ποιοτητα =ολικη ποιοτητα.αστεια πραγματα
<<.....ενώ τέλος ακριβότερη πρόταση είναι το Volkswagen Golf. Κοστίζει 18.680 ευρώ και από τον εξοπλισμό της βασικής έκδοσης Active απουσιάζουν οι ηλεκτρικοί καθρέπτες, τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος στο τιμόνι και οι προβολείς ομίχλης....> πλάκα δεν έχει???Α, πόσα χρόνια εγγύηση Μάστορα , 2 ???? Όχι πως θα την χρειαστείς ποτέ... ΣΣ: Είμαι χρόνια κάτοχος εταιρικών αυτοκίνητων, όπως και οι συνάδελφοι μου. έχουμε αλλάξει και “σκίσει” πολλά μικρομεσαία(FORD, OPEL, VW,TOYOTA,REUNALT)...μαντέψτε πιο από όλα ΔΕΝ ξαναπέρνουμε ποτέ ούτε ζωγραφιστό....Που το πληρώνει και άλλος…
Τα TSI καίνε λαδάκι ... μετά από αυτό, τι να σχολιάσεις?
Για τον συν σχολιαστή ''vasilis'' http://www.business-standard.com/article/news-cd/ford-s-1-0-litre-ecoboost-wins-2016-best-small-engine-of-the-year-116060200860_1.html
Eπειδή βάση του autotriti μ αρεσουν τα χαλιά και δει τα μαγικά χαλιά θα επέλεγα το..308
Θα παρω το Αουρις,που δε θα χαλασει ΠΟΤΕ και θα ζησει αιωνια,και δε θα το παω ποτε συνεργειο, και αμα 1 στο δισεκατομυριο χαλασει κατι ολο και καμια ανακληση για τα φρενα θα κατσει,ε θα παω να το ριξω πανω στην αντιπροσωπεια και θα μου το επισκευασουν ολοσχερως!
το nissan pulsar 1.2 - 115ps γιατι δεν ειναι στο συγκριτικο ?
κατοχος focus 2003 , 1600 benzina , 400.000 xiliometra sto dromo , εκτος απο τα φωτα που τα καιει τακτικα , στο αμαξι εχω ριξει 650 εβραιους για αλλαγη συστημα διεθυνσης και κατι σωληνακια του ψυγειου. ΦΙΛΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕς ΜΟΥ!!!!( ΝΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΤΟ 308) ΥΓ.1 ΤΟ ΕΧΩ ΦΩΡΤΩΣΕΙ ΜΕ 850 ΑΠΟ ΧΑΣΚΟΒΟ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑς ΜΕΧΡΙ ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ ΚΑΙ ΜΕ ΠΕΙΓΕ ΑΦΟΒΑ , ΤΟ ΕΧΩ ΑΦΗΣΕΙ ΧΩΡΙΣ ΛΑΔΙΑ , ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΠΑΕΙ ΜΕ 3 ΛΙΤΡΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΛΑΔΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΤΑ 20.000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΠΛΕΟΝ ΠΕΡΙΠΟΥ