4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Focus vs Auris vs Pulsar
(14/8/2016)
Τα τρία μικρομεσαία του θέματός μας μπορούν να παίξουν με άνεση το ρόλο του μοναδικού αυτοκινήτου μιας οικογένειας και παράλληλα, να το συνδυάσουν με χαμηλή κατανάλωση σύμφωνα με τις μετρήσεις μας δεν ξεπερνάνε τα 5,0 λτ./100 χλμ.
Ford Focus 1,5 TDCi
+ Οδική συμπεριφορά, fun to drive, σχεδίαση, απόδοση-επιδόσεις
- Εσωτερικό πλάτος &ύψος πίσω, χειρισμός infotainment
Toyota Auris 1,4 D-4D
+ Οικονομία κινητήρα, ποιότητα κύλισης-άνεση, 3+3 χρόνια εγγύηση
- Χώροι για γόνατα πίσω, λιτή εσωτερική σχεδίαση
Nissan Pulsar 1,5 dCi
+ Χώροι επιβατών και αποσκευών, σχέση τιμής-αξίας, άνεση-ποιότητα κύλισης
- Οδηγικός χαρακτήρας, συγκρατημένη σχεδίαση μέσα-έξω
Σε ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο, το οικογενειακό της εποχής, το πόσο «καίει» μετράει περισσότερο ίσως από ποτέ. Γιατί, με το οικογενειακό είναι που κάνεις τα περισσότερα χιλιόμετρα, αυτό με το οποίο θα πας ένα ταξίδι, αλλά και παράλληλα, αυτό με το οποίο θα κάνεις το καθημερινό πήγαινα-έλα στη δουλειά, μιας και καμιά οικογένεια δεν έχει πλέον 2 αυτοκίνητα.
Πολλά χιλιόμετρα σημαίνουν λοιπόν και πολλά έξοδα για την τσέπη και άρα, το όσο λιγότερο καίει ένα αυτοκίνητο, τόσο λιγότερο επιβαρύνει την τσέπη του ιδιοκτήτη του. Εμείς λοιπόν, σε αυτό το θέμα συγκρίνουμε τρία οικογενειακά, μικρομεσαία αυτοκίνητα με οικονομικούς diesel κινητήρες, που καίνε πολύ λίγο με βάση τις δικές μας μετρήσεις κατανάλωσης. Η σύγκριση γίνεται σε όλους τους τομείς της υπόστασής τους, ώστε να δούμε ποιο είναι και η καλύτερη αγορά.
Σχεδίαση: Πιο μοντέρνα τα Focus και Auris
Ξεκινώντας με το Ford Focus, το μικρομεσαίο μοντέλο διακρίνεται για τη μοντέρνα του εικόνα, με το εμπρόσθιο τμήμα όπου ξεχωρίζει η χρωμιωμένη μάσκα που χαρίζει πολυτέλεια, οι νευρώσεις στο καπό και τα LED φανάρια. Το Toyota Auris, από την άλλη, υιοθετεί τη φιλοσοφία under priority και είναι επίσης δυναμικό ενσωματώνοντας καθαρές γραμμές, που καταλήγουν σε ένα σφηνοειδές εμπρόσθιο τμήμα, με μοντέρνα φωτιστικά. Πιο συγκρατημένη είναι η εικόνα του Nissan Pulsar, σε ένα κλασικό χάτσμπακ αμάξωμα με πολλές καμπύλες και μεγαλύτερο συνολικό ύψος.
Η εμπρόσθια χρωμιωμένη μάσκα, τονίζει και τον πολυτελή χαρακτήρα του Focus, μαζί με τα LED φωτιστικά.
Μια είναι η επιλογή Nissan Pulsar 1.5 dCi. Διότι εξαιρετική αντιπροσωπία (Νικ. Ι. Θεοχαράκης), ο καλύτερος κινητήρας της αγοράς dCi.
Από τα 3 θα διάλεγα το pulsar όμορφο νεανικο πλούσιο σε αξοπλισμο και έχει και τα γονίδια του GTR (έκδοση nismo)
Σίγουρα το πρώτο που θα απέρριπτα είναι το NISAN. Όχι γιατί είναι κακό αυτοκίνητο αλλά γιατί είναι τελείως αδιάφορο σχεδιαστικά και οδηγικά. Από τα άλλα δύο με εξιτάρει το FORD με τον πολύ καλό κινητήρα του και με τα οδηγικά χαρακτηριστικά του, αλλά δεν μπορώ να απορρίψω και το TOYOTA λόγω ποιότητας και αξιοπιστίας. Δύσκολη επιλογή.
Καθε ενα εχει το πλεονεκτημα του. Αν ειναι θεμα τιμης και σκεφτεσαι την τσεπη σου πας στο ford που ειναι και φτηνοτερο,εαν εχεις γνωμονα τους χωρους κοιτας το nissan που ειναι επισης χαμηλο σε τιμη ενω αν θελεις εγγυησεις και απολυτη αξια μεταπωλησης βλεπεις toyota πληρωνοντας το κατι παρα πανω.
τα τελευταια 25 χρόνια οδηγω ακομη το μαζντα 323 1.6 σενταν και το σιτροεν ξαρα 1.6 και τα δυο με παθητικη τετραδιευθνση στους πισω τροχους..ε ειναι καπως , μου ερχεται σαν ιεροσιλια να αγορασω στους σημερινους δυσκολους καιρους και μετα απο 25 χρονια καινουργιο αυτοκινητο με ακαμπτο πισω αξονα και μαλιστα χωρις αντιστρεπτικη....ενα ςλογος που απεροψα το τιπο ειναι και αυτος..καποιιος αναγνωστης εδω εγραψε πως ο ακαμπτος πισω και ο ημιακαπτος δεν εχει ουσιαστικα μειονεκτηματα σε ενα οικογενειακο αμαξι..δεν ξερω μπορει να ειναι ετσι ..κερδιζεις και οικονομια και χωρους στο πορτ μπαγκαζ..αλλα για μενα ...δεν μπορω..,θα δω απο Γαλλια μερια.. δεν ξερω στις προσιτες εκδοσεις το 308 της παζω τι 'εχει ..διαβασα προσφατα πως παθητικη πισω τετραδοευθυνση εχει το νεο μαγκαν ..αν το βγαζει σε σενταν...;