ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
5 φωτογραφίες »

Ο 1.000άρης EcoBoost κινητήρας των 125 ίππων είναι γεμάτος από χαμηλά μέχρι σχεδόν τον κόφτη και αρκετά οικονομικός.

Kινητήρες: Ίδιο σύνολο, με & χωρίς ηλεκτρική βοήθεια

230.931 Επισκέψεις στο άρθρο (15/11/2020)

Κάτω από το καπό των δύο μοντέλων, θα συναντήσουμε τον πολυβραβευμένο 3κύλινδρο 1,0 EcoBoost κινητήρα στην εκδοχή των 125 ίππων και των 170 Nm (1.400-4.500 σ.α.λ.). Ο κινητήρας και στις δύο περιπτώσεις λειτουργεί αψεγάδιαστα, όντας εύστροφος, χωρίς ξεσπάσματα και «γεμάτος» από χαμηλά μέχρι σχεδόν τον κόφτη. Βέβαια στη περίπτωση του Puma, συνδυάζεται με ένα κύκλωμα 48V, το οποίο του δίνει μέχρι και 50 Nm έξτρα ροπής στις χαμηλές στροφές κατά την επιτάχυνση, ενώ παράλληλα απαλλάσσει τον κινητήρα από ένα μέρος των φορτίων του με αποτέλεσμα να μην ζορίζεται τόσο.

Οι διαφορές στις μετρήσεις επιδόσεων είναι ελάχιστες, γεγονός που δικαιολογείται απόλυτα, καθώς το Focus είναι βαρύτερο, ωστόσο από την άλλη εντός πόλης το Puma έχει χαμηλότερη κατανάλωση γύρω στο 1,5 λτ./100 χλμ.. Τέλος, αξίζει να αναφερθεί ότι πλέον εφοδιάζεται και το Focus με τον εν λόγο κινητήρα, με μικρή μάλιστα οικονομική διαφορά, στο εξοπλιστικό επίπεδο Connected.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

SEAT
MICHELIN VIALIDER