O συνδυασμός των οδηγικών αξιών του Ford Focus με τις τονισμένες επιδόσεις της συγκεκριμένης έκδοσης είναι απολαυστικός. Το σύνολο βγάζει έναν θεσπέσιο για τα δεδομένα της κατηγορίας οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και αυτό οφείλεται τόσο στην αποτελεσματικότητά του όσο και στην κορυφαία αίσθηση που προσφέρει. Με αρωγό την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων παραμένει εξαιρετικά σταθερό και ευθύβολο όμως είναι και πιο άνετο σε σχέση με το παρελθόν. Η πιστότητα και η αμεσότητά του να περάσει τις εντολές του οδηγού στο δρόμο είναι το βασικό του χαρακτηριστικό, μαζί με τον πιο ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα γενικότερα που απορρέει από το υπέροχο σε αίσθηση τιμόνι, τον ακριβή επιλογέα, την ρυθμισιμότητά του και την συμμετοχή του πίσω μέρους στην όλη διαδικασία. Τα προγράμματα οδήγησης που διαθέτει, συμπληρώνουν τον «ψαγμένο» οδηγικό του χαρακτήρα μέσα από τις ρυθμίσεις (Normal, Eco, Sport).
Το Kia Ceed μπήκε με φιλοδοξίες στην κόντρα των καλύτερων μικρομεσαίων και η έκδοση με τα 140 άλογα τα καταφέρνει περίφημα. Και εδώ υπάρχει πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων (χαρακτηρίζει όλη τη γκάμα ανεξαρτήτως ισχύος) με το σύνολο να εμφανίζεται σταθερό και ιδιαίτερα «ζωντανό» σε κάθε περίπτωση. Πατάει αρχοντικά, έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και είναι άνετο, ενώ στις στροφές δεν γέρνει αισθητά και εκπλήσσει με την ουδετερότητά του. Το τιμόνι του «χάνει» λίγο σε αμεσότητα σε γρήγορους ρυθμούς, ειδικά σε σύγκριση με το Focus, αλλά τα φρένα είναι συγκλονιστικά σε απόδοση (100-0 χλμ./ώρα σε 33,9 μ.).
Το SEAT Leon ήταν πάντα ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σε οδήγηση αυτοκίνητα της κλάσης του. Η έκδοση των 150 ίππων σε συνδυασμό με το στάνταρ πακέτο FR και τις σπορτίφ πινελιές σε ανάρτηση, τροχούς και φρένα δείχνει ικανή να παρασύρει τον οδηγό σε έναν πιο σπορτίφ ρυθμό από τα συνηθισμένα. Το πλαίσιο «δείχνει» ανάλαφρο, ευέλικτο και σταθερό ακόμα και σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, με την ανάρτηση να ελέγχει απόλυτα τις δυνάμεις που ασκούνται εκεί, ωστόσο δεν δείχνει τόση ισορροπία ως προς την άνεση, ειδικά στο μοντέλο της δοκιμής με τους έξτρα τροχούς των 18 ιντσών και τα 225/50 ελαστικά. Τιμόνι και επιλογέας μόνο θετικά μπορούν να κριθούν, όπως άλλωστε και τα φρένα.
Μετα απο αυτο το συγκριτικο σιγουρευτηκα οτι το FORD ειναι το χειροτερο για πολλους λογους .
Μακραν τα κορυφαια ειναι το CEED - LEON - MEGANE -308 !
Οσο και να προσπαθειτε να μας πεισετε για το αντιθετο δυστυχως δε το πετυχαινετε !
Μετα απο αυτο το συγκριτικο σιγουρευτηκα οτι το FORD ειναι το χειροτερο για πολλους λογους . Μακραν τα κορυφαια ειναι το CEED - LEON - MEGANE -308 ! Οσο και να προσπαθειτε να μας πεισετε για το αντιθετο δυστυχως δε το πετυχαινετε !