ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Η οδηγική αίσθηση, η οδική συμπεριφορά και η ισορροπία σε άνεση του Ford Focus είναι σε εξωπραγματικά επίπεδα για τα δεδομένα της κατηγορίας.

Ο αρχοντικός τρόπος που πατάει το νέο Kia Ceed στο δρόμο και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης είναι τα στοιχεία που κερδίζουν αμέσως την προσοχή στο Κia Ceed με τα 140 άλογα.

Το SEAT Leon FR των 150 ίππων δίνει στον οικογενειάρχη μια «εύγευστη» οδηγική εμπειρία και μοιάζει να το… ευχαριστιέται όταν το βάλει κανείς σε πιο γρήγορο τέμπο.

Στο δρόμο: Κυνηγώντας το Ford Focus

37.888 Επισκέψεις στο άρθρο (12/12/2019)

O συνδυασμός των οδηγικών αξιών του Ford Focus με τις τονισμένες επιδόσεις της συγκεκριμένης έκδοσης είναι απολαυστικός. Το σύνολο βγάζει έναν θεσπέσιο για τα δεδομένα της κατηγορίας οδηγοκεντρικό χαρακτήρα και αυτό οφείλεται τόσο στην αποτελεσματικότητά του όσο και στην κορυφαία αίσθηση που προσφέρει. Με αρωγό την πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων παραμένει εξαιρετικά σταθερό και ευθύβολο όμως είναι και πιο άνετο σε σχέση με το παρελθόν. Η πιστότητα και η αμεσότητά του να περάσει τις εντολές του οδηγού στο δρόμο είναι το βασικό του χαρακτηριστικό, μαζί με τον πιο ευχάριστο οδηγικό του χαρακτήρα γενικότερα που απορρέει από το υπέροχο σε αίσθηση τιμόνι, τον ακριβή επιλογέα, την ρυθμισιμότητά του και την συμμετοχή του πίσω μέρους στην όλη διαδικασία. Τα προγράμματα οδήγησης που διαθέτει, συμπληρώνουν τον «ψαγμένο» οδηγικό του χαρακτήρα μέσα από τις ρυθμίσεις (Normal, Eco, Sport).

Το Kia Ceed μπήκε με φιλοδοξίες στην κόντρα των καλύτερων μικρομεσαίων και η έκδοση με τα 140 άλογα τα καταφέρνει περίφημα. Και εδώ υπάρχει πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων (χαρακτηρίζει όλη τη γκάμα ανεξαρτήτως ισχύος) με το σύνολο να εμφανίζεται σταθερό και ιδιαίτερα «ζωντανό» σε κάθε περίπτωση. Πατάει αρχοντικά, έχει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και είναι άνετο, ενώ στις στροφές δεν γέρνει αισθητά και εκπλήσσει με την ουδετερότητά του. Το τιμόνι του «χάνει» λίγο σε αμεσότητα σε γρήγορους ρυθμούς, ειδικά σε σύγκριση με το Focus, αλλά τα φρένα είναι συγκλονιστικά σε απόδοση (100-0 χλμ./ώρα σε 33,9 μ.).

Το SEAT Leon ήταν πάντα ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σε οδήγηση αυτοκίνητα της κλάσης του. Η έκδοση των 150 ίππων σε συνδυασμό με το στάνταρ πακέτο FR και τις σπορτίφ πινελιές σε ανάρτηση, τροχούς και φρένα δείχνει ικανή να παρασύρει τον οδηγό σε έναν πιο σπορτίφ ρυθμό από τα συνηθισμένα. Το πλαίσιο «δείχνει» ανάλαφρο, ευέλικτο και σταθερό ακόμα και σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, με την ανάρτηση να ελέγχει απόλυτα τις δυνάμεις που ασκούνται εκεί, ωστόσο δεν δείχνει τόση ισορροπία ως προς την άνεση, ειδικά στο μοντέλο της δοκιμής με τους έξτρα τροχούς των 18 ιντσών και τα 225/50 ελαστικά. Τιμόνι και επιλογέας μόνο θετικά μπορούν να κριθούν, όπως άλλωστε και τα φρένα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Autotriti.gr
FILIKOS DIAK