Εσωτερικό: Η ευρυχωρία του Kuga δεν παίζεται, τεχνολογικά «μπροστά» το Puma
Η καμπίνα του Ford Kuga είναι μοντέρνα και ποιοτική, με ευρεία χρήση μαλακών υλικών στο ταμπλό. «Λειτουργικό κέντρο» είναι η οθόνη αφής 8ΆΆ του SYNC 3.
Περνώντας στο εσωτερικό η αρχιτεκτονική είναι ίδια, όπως σε όλα τα μοντέλα της Ford, με την οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, τους κεντρικούς αεραγωγούς από κάτω της και κάτω από αυτούς τα χειριστήρια του κλιματισμού. Από εκεί και πέρα ο διάκοσμος διαφοροποιείται λόγω των λεπτομερειών της ST Line έκδοσης και κυρίως λόγω του ψηφιακού πίνακα οργάνων που διαθέτει το Puma και του δίνει ένα πιο hi-tech προφίλ. Ποιοτικά κινούνται σε υψηλά επίπεδα όσον αφορά τη συναρμογή και τα υλικά της καμπίνας, με το Kuga να προσφέρει ευρύτερη χρήση μαλακών επιφανειών.
Στο πορτ-µπαγκάζ θα συναντήσουμε έξτρα αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων (MegaBox), ο οποίος φαντασία να έχετε και θα αποδειχτεί χρήσιμος.
Συρόμενο κάθισμα από τη μία, MegaBox από την άλλη Στο πεδίο των χώρων, σαφώς και το κατά 43 πόντους μεγαλύτερο Kuga προσφέρει εξαιρετικά καλύτερες εσωτερικές διαστάσεις, μόνο το πίσω κάθισμα είναι κατά 10 πόντους πιο φαρδύ. Βέβαια και στο Puma μια χαρά θα βολευτούν 4 ενήλικοι με μπόλικο αέρα για το πόδια τους. Αυτό που έχει ενδιαφέρον είναι η σύγκριση του χώρου αποσκευών. Το Puma διαθέτει κορυφαίο χώρο για τα δεδομένα της κλάσης του με 456 λτ., ενώ το Kuga 475 λτ..Ωστόσο και τα δύο έχουν από ένα κρυφό όπλο. Το Kuga έχει συρόμενα πίσω καθίσματα, το οποία ανάλογα τη θέση τους αυξάνουν τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ μέχρι και τα 645 λτ. Από την άλλη το Puma διαθέτει κάτω από το πάτωμα, έναν έξτρα αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων (MegaBox), ο οποίος διαθέτει και τάπα αποστράγγισης στο κάτω µέρος ώστε να πλένεται.
Το Kuga έχει συρόμενα πίσω καθίσματα, το οποία ανάλογα τη θέση τους διαμορφώνουν τη χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ από τα 476 έως και τα 645 λτ..