Παρά τις διαφορές των τριών κινητήριων συνόλων, σε απόδοση και αρχιτεκτονική, συνολικά δεν μπορούμε να πούμε πως υπερτερεί κάποιο στο τελικό ζύγι. To Tucson παρουσιάζει ενδιαφέρον λόγω της υβριδικής του τεχνολογίας, όπου ένας ηλεκτροκινητήρας παίζει το ρόλο γεννήτριας-μίζας, χωρίς να έχει έχει δυνατότητα αμιγούς ηλεκτρικής κίνησης. Βεβαίως το εν λόγω σύστημα, καταφέρνει να περιορίσει την κατανάλωση και να συνεισφέρει στις επιδόσεις, αντισταθμίζοντας έτσι το μεγαλύτερο βάρος του κορεατικού SUV.
Γενικότερα, τα νούμερα των μετρήσεών μας δεν έβγαλαν μεγάλες διαφορές, με εξαίρεση τις ρεπρίζ, όπου το Tucson υπερτερεί αποκλειστικά λόγω του kickdown, ενώ παράλληλα και η λειτουργία των τριών συνόλων χαρακτηρίζεται από τον πολιτισμένο χαρακτήρα και την μεστή απόδοση της δύναμης από χαμηλές στροφές.
Πιο ήσυχο, αναδεικνύεται το Ford Kuga, στις επιδόσεις τα ισχυρότερα Tucson και Grandland Χ είναι ελάχιστα καλύτερα, ενώ στην κατανάλωση καυσίμου το Grandland Χ είναι το πιο οικονομικό με 6,5 λτ./100 χλμ..