Ford has a dream… Και το εκπληρώνει με το τμήμα Performance, το οποίο αναλαμβάνει να δώσει στα μοντέλα της, από το μικρό Fiesta, μέχρι το pick-up Ranger, GTi χαρακτηριστικά, αποδεικνύοντας ότι, το DNA της είναι εμπλουτισμένο με αγωνιστικά γονίδια.
Η Ford από τη δημιουργία της είχε τα αγωνιστικά γονίδια στο «αίμα» της. Ήταν μάλιστα το πολύ μακρινό 1901 όταν ο ιδρυτής της, Χένρυ Φορντ, με το Sweepstakes κέρδισε τον Αλεξάντερ Γουίντον, τον διασημότερο οδηγό και κατασκευαστή αγωνιστικών οχημάτων, σε αγώνα 10 γύρων στην οβάλ πίστα του Ντιτρόιτ.
Έκτοτε και ως τώρα η Ford μετράει πολλές επιτυχίες και milestones στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, ενώ παράλληλα πρωταγωνιστεί στις πωλήσεις επιβατικών αυτοκινήτων, έχοντας μια πολύ μεγάλη γκάμα μοντέλων, που περιλαμβάνει μοντέλα σε όλες τις κατηγορίες
Συνδυάζοντας το καθημερινό με το σπορ
Αυτό το «χάσμα» λοιπόν, ανάμεσα στο καθημερινό και αγωνιστικό, η Ford το γεφυρώνει εδώ και πολλές δεκαετίες με τις «hot» εκδόσεις των συμβατικών της μοντέλων, ένα σκοπό που αυτή τη στιγμή έχει αναλάβει το τμήμα της Ford Performance.
Μάλιστα χαρακτηριστικό της Ford Performance είναι πως καταφέρνει αποτελεσματικά να εξυπηρετεί το σκοπό της σε όλο το φάσμα της γκάμας, από το μικρό Fiesta, μέχρι τα μεγαλύτερα SUV όπως το Explorer ή το pick up της, το Ranger, ενώ παράλληλα στη γκάμα της διαθέτει supercars, όπως το θρυλικό GT40 και ήδη έχει ξεκινήσει να εργάζεται πάνω σε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, όπως η Mustang Mach-E.
Τέσσερα Ford Performance μοντέλα στην ελληνική αγορά
Από τη μεγάλη λίστα των μοντέλων που έχουν δεχθεί το άγγιγμα του τμήματος Performance, εμείς θα εστιάσουμε σε τέσσερα μοντέλα που είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά και συγκεκριμένα τα Fiesta ST, Focus ST, Ranger Raptor και Mustang GT, τα οποία και είχαμε τη χαρά να το δοκιμάσουμε-οδηγήσουμε. Πρόκειται για τέσσερα μοντέλα με διαφορετικό ύφος μεταξύ τους, αλλά και διαφορετική εκτέλεση της τελικής «συνταγής». Και αν μπορούμε να πούμε πως τα Fiesta ST και Focus ST είναι ίδιας φιλοσοφίας μοντέλα –hothatch και τα δύο γαρ-, αναμφίβολα δεν ισχύει κάτι παρόμοιο για τη Mustang GT και ακόμα περισσότερο για το Ranger Raptor. Τα δύο μοντέλα ξεφεύγουν από τη λογική που έχουμε συνηθίσει στη χώρα μας, σε κάποιο βαθμό και στην Ευρώπη, για τις GTi κατασκευές.