ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
5 φωτογραφίες »

Οι κινητήρες που θα συναντήσουμε στα μοντέλα επιδόσεων της Ford έχουν μεγάλο φάσμα. Από τον 1,5 τρικύλινδρο EcoBoost του Fiesta, μέχρι τον V8 των 5.000 κυβικών της Mustang GT.

ΕθιSTικά!

27.680 Επισκέψεις στο άρθρο

Τα Fiesta και Focus από τις «απλές» τους εκδόσεις διακρίνονται για την οδική τους συμπεριφορά και αποτελούν τα πιο fun to drive μοντέλα στην κατηγορία τους, «γαργαλώντας» τον οδηγό να τα πιέσουν όποτε τους δίνεται η ευκαιρία…  Όταν στο παιχνίδι λοιπόν μπαίνει η Ford Performance, η αίσθηση του fun απογειώνεται  και πλέον η αναζήτηση στριφτερών διαδρομών μπορεί να φτάσει στα όρια της εμμονής για τον οδηγό, ώστε να πάρει την απαραίτητη δόση αδρεναλίνης που μπορούν να του προσφέρουν τα Fiesta και Focus ST.

Στo Fiesta ST πρωταγωνιστής είναι ο 1.500άρης τρικύλινδρος EcoBoost των 200 ίππων και των 290 Nm ροπής, με διπλό έλεγχο χρονισμού των βαλβίδων, αλλά και διπλό ψεκασμό, ο οποίος διακρίνεται για την απίστευτη απόκρισή του στο γκάζι. 

Από την άλλη το Focus ST, η κορυφαία έκδοση του Focus μέχρι να βγει το RS, εφοδιάζεται με τετρακυλινδρο βενζινοκινητήρα των 2,3 λίτρων, με ισχύ 280 ίππων και μέγιστη τιμή ροπής τα 420 Nm, με άμεσο ψεκασμό και τούρμπο και όσο το δυνατόν μικρότερη αδράνεια. Παράλληλα το Focus ST διαθέτει και δίλιτρη έκδοση ντίζελ με 190 ίππους και 400 Nm ροπή στρέψης στις 2.000 σ.α.λ..  

STρίβοντας χωρίς αντίπαλο
Κορυφαίο χαρακτηριστικό ωστόσο των ST εκδόσεων είναι η οδική τους συμπεριφορά. Το Fiesta με κορυφαίο turn in, με ελάχιστη κλίση και εξαιρετικό έλεγχο της δύναμης από το μπλοκέ διαφορικό δεν έχει αντίπαλο σε στροφές και μπορεί να ταπεινώσει πολύ ισχυρότερα αυτοκίνητα. Εξαιρετικά σταθερό και συγκλονιστικά γρήγορο σε πολύ κλειστά κομμάτια, με το πλαίσιο να είναι πρόθυμο να «ακούσει» σε διορθώσεις με το γκάζι ή το απίθανο τιμόνι μέσα στη στροφή και το πίσω μέρος να μπαίνει στη διαδικασία όποτε του ζητηθεί, διορθώνοντας απολαυστικά την τοποθέτησή σου πριν τη στροφή εάν το παρακάνεις.

Αντίστοιχα στο Focus ST, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης δημιουργεί την αίσθηση ότι δεν υπάρχει η παραμικρή υποδιαίρεση της δύναμης, η οποία θα πάει χαμένη και δε θα περάσει στην άσφαλτο. Το τιμόνι των 2 στροφών είναι για μια ακόμα φορά απολαυστικό και το μπροστινό μέρος θα κατευθυνθεί με ακρίβεια εκεί ακριβώς που θα του υποδείξεις, ακόμα και όταν βρίσκεσαι μέσα στην καμπύλη της στροφής, με την πρόσφυση να δείχνει απεριόριστη όσο και να το πιέσεις.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Autotriti.gr
PAROXES NEW & MTX MERCEDES