ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
2 φωτογραφίες »

Ford Puma Vs Nissan Juke Vs Peugeot 2008 Vs Renault Captur

101.091 Επισκέψεις στο άρθρο (20/4/2021)

Κατάφεραν να διακριθούν με την οδική τους συμπεριφορά στις απαιτητικές δοκιμασίες του Ταράνδου στο Test Center του AutoΤρίτη. Τι συμβαίνει με τους υπόλοιπους τομείς; Συγκεντρώσαμε τα 4 κορυφαία μικρά SUV και τα... ξεσκονίζουμε.

Είναι η πιο hot κατηγορία αυτήν την περίοδο. Τα μικρά crossover έχουν γίνει η τρέλα των κατασκευαστών και ο λόγος είναι απλός. Συνδυάζοντας κόμπακτ διαστάσεις για αστική ευελιξία και οικονομία, με περιπετειώδη χαρακτήρα και δυνατότητες για «outdoor activities» προσφέρουν ένα ιδανικό πακέτο που συγκινεί τους καταναλωτές.

Εμείς στο AutoΤρίτη «ξεσκονίζουμε» κάθε μοντέλο που περνάει από το γκαράζ του Test Center, υποβάλλοντάς το σε ένα πλήρες σετ δοκιμών, ανάμεσα σε αυτές και το τεστ Αποφυγής Ταράνδου, το οποίο αποκαλύπτει πολλά για την οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου. Παρακάτω λοιπόν θα βρείτε περισσότερα για τα τέσσερα μοντέλα που έχουν διαπρέψει στην εν λόγω δοκιμασία. Νικητής στο elk test αναδείχθηκε το Ford Puma, τόσο στην σπορ ανάρτηση της ST-Line έκδοσης όσο και με την απλή του έκδοση. Στην τετράδα των κορυφαίων συναντάμε επίσης το δημοφιλέστερο σε πωλήσεις στην ελληνική αγορά Peugeot 2008, το Renault Captur και τον ιδρυτή της κατηγορίας, Nissan Juke.

Αν αφήσουμε στην άκρη το elk test, ποιο B-SUV υπερισχύει στις υπόλοιπες παραμέτρους; Συγκρίναμε, καταλήξαμε και σας δίνουμε τις απαντήσεις στις σελίδες που ακολουθούν.

Τεστ αποφυγής κινδύνου: Βασιλιάς το Ford Puma, ακολουθεί το Peugeot 2008
Οι απαιτητικές δοκιμασίες του Ταράνδου αποτέλεσαν βασικό κριτήριο της σύγκρισής μας, επομένως ξεκινάμε με αυτό το δεδομένο. Όπως ισχύει σε άλλες κατηγορίες μοντέλων, η σφραγίδα της Ford είναι ανεξίτηλη. Να θυμηθούμε το κορυφαίο Fiesta στην κατηγορία των μικρών ή τον απόλυτο κυρίαρχο των μικρομεσαίων, Ford Focus; Στην κατηγορία των B-SUV το Ford Puma είναι το αυτοκίνητοπου διέπρεψε στις δοκιμασίες του elk test. Στην mild hybrid έκδοση ST-Line των 155 ίππων το Ford Puma προσφέρει μια ξεχωριστή οδηγική αίσθηση για τα δεδομένα της κατηγορίας. Απόλυτα θετικό είναι το τιμόνι, άμεσες οι αντιδράσεις, όμως όλη τη δουλειά την κάνει η σφιχτούτσικη ανάρτηση. Σε επίπεδο ταχύτητας, το Puma πέρασε συνεχόμενες φορές το τεστ με 77 χλμ./ώρα, ωστόσο λόγω ανάρτησης και τροχών έχει ποινή 1,5 χλμ./ώρα. Και πάλι, διατηρεί την πρωτιά με 75,5 χλμ./ώρα. Αυτό που πρέπει να τονιστεί, όμως, είναι πως και η έκδοση των 125 ίππων με απλή ανάρτηση και τους τροχούς των 17 ιντσών παρουσιάστηκε το ίδιο ικανή, πιάνοντας 75 χλμ./ώρα.

Την ίδια επίδοση κατέγραψε το Peugeot 2008, το οποίο και συναντάμε στην δεύτερη θέση. Αν και δεν έχει την αμεσότητα της προηγούμενης γενιάς, το νέο πλαίσιο αλλά και το τιμόνι του είναι στιβαρά. Μάλιστα, δεν δείχνει να προβληματίζεται από την πιο SUV αίσθηση και το αυξημένο ύψος από το έδαφος. Όσον αφορά την γενική αίσθηση των επιβαινόντων, υπήρξε μεν έντονη πίεση στην κλίση, σε καμία περίπτωση, ωστόσο, αίσθηση ανασφάλειας ή πως τα πράγματα θα εξελιχθούν περίεργα.

Ένα χιλιόμετρο χαμηλότερα, στα 74 χλμ./ώρα, βρίσκουμε το Renault Captur. Παρά το σχετικά ελαφρύ τιμόνι, το γαλλικό SUV έχει «ζωντανή» συμπεριφορά. Όσον αφορά το ESP, διορθώνει δραστικά το λάθος, εξαφανίζει την υποστροφική τάση μειώνοντας αισθητά την ταχύτητα εξόδου, χωρίς όμως να «πνίγει» την εξέλιξη της πορείας. Στο σύνολό του, το Captur δεν προκάλεσε φόβο στους επιβάτες, ακόμα και όταν ξεπεράστηκε το όριο.

Στην ίδια επίδοση (74χλμ./ώρα) ολοκλήρωσε με επιτυχία το elk test το Nissan Juke. Συγκριτικά με τον προκάτοχό του, μπορεί το τιμόνι να δείνει ελαφρύτερο, είναι όμως παράλληλα πιο ακριβές και άμεσο. Σε σχέση με το παρελθόν νιώθουμε πιο allegra αίσθηση, ευχάριστα ανάλαφρο πάτημα και ζωντανή συμπεριφορά. Σωστή είναι και η λειτουργία του ESP, που δεν «πνίγει», πλέον, το Juke.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

EPILEGONTAS LEASING
VW YPHRESIES