ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
6 φωτογραφίες »

«Βασιλιάς» των elk test σε μία ακόμη περίπτωση ένα μοντέλο Ford, που με το Puma τόσο στην ST-Line έκδοση όσο και με την απλή ανάρτηση σημειώνει κορυφαίες επιδόσεις στην κατηγορία των B-SUV.

Οδική συμπεριφορά & κινητήρες-επιδόσεις

101.092 Επισκέψεις στο άρθρο (20/4/2021)

Στον δρόμο: ¶νεση και ποιότητα κύλισης σε κάθε μοντέλο, σπορτίφ αίσθηση για το Puma
Αναφέραμε νωρίτερα πως η επίδοση ενός αυτοκινήτου στο elk test είναι και πρόκριμα συμπεριφοράς στην υπό φυσιολογικές συνθήκες οδήγηση. Διότι το πάντρεμα της ευχαρίστησης σε απλές διαδρομές, με την αίσθηση ασφάλειας σε πιο στριφτερές και απαιτητικές καταστάσεις είναι το κριτήριο που κάνει την διαφορά.

Αρχίζοντας από το Nissan Juke, η νέα στιβαρότερη σε σχέση με το παρελθόν πλατφόρμα (CMF-B) που χρησιμοποιεί, βελτιώνει την οδηγική αίσθηση. Χάρη στην σχετικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης και το πιο σωστό στήσιμο, απορροφώνται ικανοποιητικά οι ανωμαλίες, αντιδρά ομαλά και διακρίνεται για την καλή ποιότητα κύλισής του. Σφιχτό είναι και το τιμόνι που έχει την πρόθεση να περνά αρκετή πληροφορία στα αισθητήρια του οδηγού.

Ευχάριστα ισορροπημένο μεταξύ της δυναμικής συμπεριφοράς και της άνεσης είναι από την πλευρά του το Peugeot 2008. Πρόκειται για ένα all around μοντέλο με καλοκουρδισμένη ανάρτηση που μπορεί να ανταποκριθεί σε όλες τις καταστάσεις. Πολύ καλά συγκρατημένες είναι οι κλίσεις του οι οποίες ενημερώνουν τον οδηγό το πότε πλησιάζουν στα όρια τους. Όσον αφορά το τιμόνι, αν και ελαφρύ σε αίσθηση, αποδεικνύεται πολύ άμεσο, ακόμα και σε γρήγορο ρυθμό.

Top σε ποιότητα κύλισης και άνεση είναι ο έτερος γαλλικός εκπρόσωπος, το Renault Captur. Ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες ενός αυτοκινητόδρομου δεν επηρεάζεται στο ελάχιστο, παραμένει ευθύβολο, σταθερό και αρκετά... ήσυχο. Σε κεντρικό πλάνο διατηρείται ο οδηγοκεντρικός του χαρακτήρας, ενώ έξτρα πλεονέκτημα είναι τα 210 χλστ. απόστασης από το έδαφος για εκείνους που αναζητούν off-road συγκινήσεις.

Κλείνοντας, θα μιλήσουμε για το πιο fun-to-drive μικρό crossover. Ειδικά στην ST-Line αλλά και γενικότερα, το νεανικό Ford Puma διαπρέπει για την κορυφαία οδηγική απόλαυση και την δυναμική του συμπεριφορά. Το στιβαρό του πάτημα, η εξαιρετική αίσθηση και η ουδετερότητά του υπό πίεση είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του, με την σφιχτή του ανάρτηση να ελέγχει υποδειγματικά το αμάξωμα σε κάθε συνθήκη, χωρίς όμως να υστερεί σε απορροφητικότητα και άνεση.

Κινητήρες-Επιδόσεις: Εντυπωσιακή σχέση κατανάλωσης -επίδοσης στο Puma
Για να υπάρχει κοινό μέτρο αξιολόγησης επιλέξαμε τις βασικές εκδόσεις και τους πιο κοντινούς σε απόδοση βενζινοκινητήρες των 4 μοντέλων. Έτσι λοιπόν, συγκρίνουμε τον 1.000άρη DIG-T των 114 ίππων του Nissan Juke, τον 1.200άρη PureTech των 100 ίππων του Peugeot 2008, τον 1.000άρη TCe των 90 ίππων του Renault Captur και τον 1,0 Ecoboost των 125 ίππων του Ford Puma που διατίθεται και με ήπια υβριδικό σύστημα.

Λαμβάνοντας υπόψη τις μετρήσεις, επιβεβαιώνεται στο ακέραιο ο σπορτίφ χαρακτήρας του Ford Puma. Με επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 9,8 δευτερόλεπτα, το Puma κερδίζει άνετα τον ανταγωνισμό, εντυπωσιάζοντας μάλιστα και για την σχέση κατανάλωσης-επιδόσεων, καθώς με 5,6 λτ./100 χλμ. έρχεται μόλις δεύτερο στην συγκεκριμένη παράμετρο. Πιο οικονομικό αναδεικνύεται το Peugeot 2008, το οποίο καίει 5,4 λίτρα βενζίνης ανά 100 χιλιόμετρα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
fiat