Δεσπόζει στο εσωτερικό του
Ford Puma η οθόνη αφής των 8 ιντσών και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3”.
Εσωτερικό-Χώροι & τι επιλέγουμε
101.094 Επισκέψεις στο άρθρο (20/4/2021)
Εσωτερικό: Εντυπωσιακό design και premium φιλοδοξία στο 2008
Μοντέρνο είναι το εσωτερικό και των τεσσάρων μοντέλων, με την ποιότητα των υλικών τους να ξεχωρίζει. Αν έπρεπε να διαλέξουμε, το Peugeot 2008 κερδίζει στα σημεία την κορυφή. Το γαλλικό B-SUV βγάζει προς τα έξω μια σαφή premium φιλοδοξία, κάτι που δεν είναι ούτε εύκολο ούτε φυσικά συνηθισμένο για την κατηγορία αυτή. Ο διάκοσμος του i-cockpit παραμένει μοναδικός, ενώ το high-tech ύφος ενισχύει η στάνταρ οθόνη αφής 7 ιντσών και ο προαιρετικός 3D ψηφιακός πίνακας οργάνων.
Παιχνιδιάρικο χαρακτήρα αποπνέει το Nissan Juke. Σκληρά αλλά καλά συναρμολογημένα και φινιρισμένα είναι τα υλικά της καμπίνας, με την κονσόλα σε στιλ «ντεπόζιτου» μηχανής να χωρίζει τα εμπρός καθίσματα. Κομψό design προσδίδουν στον ιδρυτή των μικρών crossover η διαθέσιμη στην έκδοση Acenta αιωρούμενη οθόνη αφής 8 ιντσών και τα αρκετά στρογγυλά σχήματα.
Σύγχρονος και όμορφα σχεδιασμένος είναι ο διάκοσμος του Ford Puma. H συναρμογή του εσωτερικού είναι στιβαρή, με την γενική εικόνα να κερδίζει τις εντυπώσεις. Όσον αφορά τις ανάγκες του infotainment, δεσπόζουν η στάνταρ οθόνη αφής 8 ιντσών, η οποία δείχνει σαν να αιωρείται στο κέντρο του ταμπλό, και ο νέος ψηφιακός πίνακα οργάνων 12,3`` με high-tech εικόνα και δυνατότητες διαμόρφωσης.
Πολλές επιλογές εξατομίκευσης συναντάμε στην καμπίνα του Renault Captur, στο οποίο υπάρχει εκτεταμένη χρήση μαλακών υλικών για ένα συνολικά πολύ ποιοτικό αποτέλεσμα. Μία μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών και ο προαιρετικός ψηφιακός πίνακας οργάνων υποστηρίζουν επάξια τον high-tech διάκοσμο, με το γαλλικό μοντέλο να κυνηγά όπως και το 2008 το κάτι διαφορετικό.
Χώροι: Κατάλληλα για μία 4μελή οικογένεια, highlight το MegaBox της Ford
Κοινή διαπίστωση είναι πως οι χώροι θα ικανοποιήσουν σε κάθε περίπτωση τις μεταφορικές ανάγκες μίας τετραμελούς οικογένειας. Τα μεγάλα σε μήκος 2008 και Captur προσφέρουν τον περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών (155 χλστ.), ενώ το μεγάλο μεταξόνιο του Nissan Juke το φέρνει επίσης σε περίοπτη θέση.
Σε ό,τι αφορα τα νούμερα χωρητικότητας του πορτ μπαγκάζ, το Ford Puma βάζει την σφραγίδα του. Πέρα από τα 456 λίτρα, υπάρχει και MegaBox, ένας βαθύς έξτρα αποθηκευτικός χώρος 80 λτ., ο οποίος διαθέτει και τάπα αποστράγγισης στο κάτω μέρος για να μπορεί να πλυθεί με λάστιχο! Εξίσου ικανοποιητική είναι η χωρητικότητα στα δύο γαλλικά μοντέλα, με 434 λίτρα για το 2008 και από 455-536 για το Captur, το οποίο διαθέτει συρομένη σειρά πίσω καθισμάτων.
Τι επιλέγουν οι 3 τύποι του AutoΤρίτη
O fun to drive τύπος θα προτιμήσει το Ford Puma, εφόσον ψάχνει το κάτι παραπάνω σε οδηγική απόλαυση. Αν αναζητά ποιότητα κύλισης και άνεση τα Renault Captur και Peugeot 2008 δεν θα τον αφήσουν ανικανοποίητο.
O Value for moneyτύπος σε μια πρώτη ματιά θα επιλέξει το φθηνότερο Nissan Juke. Ενδιαφέρουσα όμως επιλογή είναι και το Captur που με έξτρα 430 ευρώ προσφέρει οθόνη αφής 7 ιντσών, ενώ στο Ford Puma της ST-Line έκδοσης, η υψηλότερη τιμή είναι vfm αν υπολογίσουμε πως εξασφαλίζει παροχές που δεν συναντάμε σε βασικό εξοπλισμό.
Ο high-tech τύπος έχει αρκετές επιλογές, ωστόσο η μεγαλύτερη οθόνη αφής 8 ιντσών αλλά και ο εντυπωσιακός ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών γέρνουν την πλάστιγγα προς το Ford Puma.