Κινητήρας – Οδική συμπεριφορά: Επιδόσεις και μειωμένη κατανάλωση στο πιο στριφτερό SUV πόλης
Ο 1.000άρης EcoBoost των 150 ίππων αποδίδει 155 άλογα και συνδυάζεται είτε με 6άρι μηχανικό (Vivid Ruby) είτε με διπλοσύμπλεκτο αυτόματο 7 σχέσεων Powershift.
Και στις δύο εκδόσεις βλέπουμε τον 1,0 EcoBoost στην κορυφαία του απόδοση με τα 155 άλογα. Συνεπικουρούμενος από ήπια υβριδική τεχνολογία 48V με ένα δεύτερο μικρό ηλεκτρικό μοτεράκι «κερδίζει» 16 έξτρα άλογα και 50 Nm ροπής που κάνουν τη διαφορά, κυρίως στις χαμηλές στροφές. Τότε είναι που μετατρέπεται σε ένα απαλό boost, δίχως υστέρηση στην απόκριση (turbo-lag), μέσω της παραπανήσιας ροπής του ηλεκτροκινητήρα που περιστρέφει τον κινητήρα ταχύτερα και διατηρεί ψηλά την πίεση στο τούρμπο.
Ανώτερη οδηγική αίσθηση και κορυφαία αποτελεσματικότητα ανεξαρτήτως έκδοσης έχει το Ford Puma, το B-SUV με την κορυφαία επίδοση στο elk test (77 χλμ./ώρα).
Από εκεί και πέρα, αναλόγως του κιβωτίου έχεις και τα αντίστοιχα πλεονεκτήματα. Στο χειροκίνητο Ford Puma της έκδοσης Vivid Ruby έχεις πιο γνήσιο fun to drive, καλύτερη οδηγική αίσθηση και κατανάλωση που ξεπερνά ελάχιστα τα 7 λτ./100 χλμ.. Επιλέγοντας την έκδοση Vignale με το 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Powershift κερδίζεις ευκολία χρήσης εντός πόλης και καλύτερες επιδόσεις, με τα 4,09 δλ. για τα 60-100 χλμ./ώρα να είναι η κορυφαία μέτρηση στο AutoΤρίτη Test Center στην κατηγορία (σ.σ. εκτός ηλεκτρικών και Plug-in hybrid B-SUV).
Οδηγικά, δεν «νιώσαμε» κάτι διαφορετικό σε σχέση με τις άλλες εξοπλιστικές εκδόσεις του Ford Puma. Η χαμηλωμένη ST-Line ανάρτηση εξασφαλίζει ακόμη καλύτερο χειρισμό στο πιο fun to drive SUV πόλης της αγοράς (ρεκόρ στο elk test με 77 χλμ./ώρα). Αν και ελαφρύ, το τιμόνι είναι τόσο κοφτερό και ακριβές, όσο χρειάζεται για να εμπνεύσει τον οδηγό και να κάνει το μπροστινό μέρος υπάκουο σε κάθε εντολή. Η κλίση είναι συγκρατημένη, αλλά κυρίως, η πρόσφυση είναι εξαιρετική χάρη και στα 215/50 R18 στάνταρ ελαστικά. Αναλόγως, δε, της ρύθμισης που θα βάλεις (Normal, Eco, Sport, Slippery και Trail) διαφοροποιείται η απόκριση του γκαζιού και η αίσθηση από το τιμόνι, με το Puma να διατηρεί στο επίκεντρο την σπορτίφ εικόνα του όποια επιλογή κι αν κάνεις.
Σελίδα 1 | Ford Puma με 155 PS: Vivid Ruby & χειροκίνητο ή Vignale & αυτόματο; |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό & εξοπλισμός: Γιατί κοστίζει 3 χιλιάρικα παραπάνω η Vignale; |
Σελίδα 3 | Κινητήρας – Οδική συμπεριφορά: Επιδόσεις και μειωμένη κατανάλωση στο πιο στριφτερό SUV πόλης |
Σελίδα 4 | Η γνώμη μας, μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά |