Το κορυφαίο «συμβατικό» μοτέρ συναντά το πιο fun to drive SUV πόλης της αγοράς. Οι εκδόσεις ST-Line X Vivid Ruby και ST-Line Vignale δικαίως θεωρούνται οι κορυφαίες στην γκάμα του Ford Puma. Εμείς θα επιλέγαμε την Vivid Ruby που είναι πληρέστατη εξοπλιστικά, έχει χειροκίνητο (άρα και πιο ευχάριστη αίσθηση) κιβώτιο, είναι περιορισμένης παραγωγής, Ποιος δεν θα ήθελε ένα αυτοκίνητο που δύσκολα να συναντήσεις σαν αυτό στους δρόμους;
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ford Puma 1,0 EcoBoost 155 PS mHEV
Ford Puma 1,0 EcoBoost 155 PS mHEV AUTO
Κινητήρας*
Κυβισμός (κ.εκ.)
999
999
Κύλινδροι/Βαλβίδες
3 σε σειρά/12
3 σε σειρά/12
Τροφοδοσία
Αμεσος Ψεκασμός βενζίνης + turbo, 48V
Αμεσος Ψεκασμός βενζίνης + turbo, 48V
Κιβώτιο
Χειροκίνητο 6 σχέσεων
Αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
155/6.000
155/6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
240/2.500
240/2.500
Start/Stop
NAI
NAI
Eπιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
9,1
8,8
60-100 χλμ./ώρα (δλ.)
6,5/8,7 (με 4η/5η)
4,1 (με KD)
80-120 χλμ./ώρα (δλ.)
9,1/12,8 (με 4η/5η)
5,3 (με KD)
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)*
205
200
Βάρος (κιλά)*
1.280
1.334
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
Μέση εργοστασιακή WLTP
5,5
5,8
Μέση δοκιμής
7,0
7,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) WLTP*
125
130
Ρεζερβουάρ (λτ.)
42
42
*&&&&εργοστασιακές τιμές, τα στοιχεία σε παρένθεση αφορούν τη χρήση βενζίνης
Εξοπλισμός - τιμή
Ford Puma 1,0 EcoBoost 155 PS mHEV
Ford Puma 1,0 EcoBoost 155 PS mHEV AUTO
ESP
*
*
Αυτόματο φρενάρισμα
*
*
Σύστημα προειδοποίησης τυφλού σημείου;
*
-
Αερόσακοι
6
6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π
*/*
*/*
Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ
*/*
*/*
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδιπλωση
*/*
*/*
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού
*/*
*/*
Κλιματισμός
*
*
Ηχοσύστημα/οθόνη
*/έγχρωμη αφής 8 ιντσών και ψηφιακός πίνακας 12,3 ιντσών
*/έγχρωμη αφής 8 ιντσών και ψηφιακός πίνακας 12,3 ιντσών
Υποβοήθηση παρκαρίσματος
κάμερα όπισθεν και προβολή 180 μοιρών
αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω
Cruise control
*
*
Ζάντες αλουμινίου
* (18 ιντσών)
* (18 ιντσών)
Προβολείς ομίχλης
* (LED)
* (LED)
Φώτα ημέρας
* (LED)
* (LED)
Εγγύηση μηχανικών μερών
8 χρόνια
8 χρόνια
Έκδοση
ST-Line X Vivid Ruby
ST-Line Vignale
Tιμή (από)
33.215
36.190
*: στάνταρ, O: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι
Ford Puma 1,0 EcoBoost 155 PS mHEV
Ford Puma 1,0 EcoBoost 155 PS mHEV AUTO
Εμπρός ανάρτηση
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική
Γόνατα ΜακΦέρσον, αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση
Ημιάκαμπτος άξονας
Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα
Αερ. Δίσκοι 278 χλστ.
Αερ. Δίσκοι 278 χλστ.
Πίσω φρένα
Δίσκοι 271 χλστ.
Δίσκοι 271 χλστ.
100-0 χλμ./ώρα (μ.)
36,7
37
Υποβοήθηση τιμονιού
Ηλεκτρική
Ηλεκτρική
Απόσταση από το έδαφος (χλστ.)
164
164
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.)
1.526/1.521
1.526/1.521
Στροφές τιμονιού
2,6
2,6
Κύκλος στροφής (μ.) 10,5 10,3
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 67,2/68,4 (με 5η/6η σχέση) 66,2/68,4
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 215/50 R18 215/50 R18
Διαστάσεις (χλστ.)
Ford Puma
Κεφάλι οδηγού
110
Κεφάλι πίσω
31
Πλάτος εμπρός
1.389
Πλάτος πίσω
1.297
Πόδια πίσω
112
Χώρος αποσκευών (λτ.)
436+80 (MegaBox)
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος
4.207x1.805x1.534
Μεταξόνιο
2.588
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών