Η σπορ ρύθμιση της ανάρτησης ST-Line καταφέρνει και διαχειρίζεται αποτελεσματικά τις όποιες κλίσεις σε πιο γρήγορους ρυθμούς, την ώρα που το τιμόνι με την παχιά στεφάνη είναι άμεσο και super ακριβές.
CUPRA Formentor Vs Ford Puma: Αξιολόγηση σε ποιότητα, άνεση, τεχνολογία, ασφάλεια, οδική συμπεριφορά, value for money και πολλά άλλα.
Οδική συμπεριφορά: Η απόλαυση δεν αλλάζει, το fun to drive τα ενώνει
Υποκειμενικά και αντικειμενικά, CUPRA Formentor και Ford Puma είναι τα δύο πιο ευχάριστα σε οδική συμπεριφορά SUV της αγοράς. Το καθένα με το δικό του στιλ. Παρότι οικογενειακό SUV με μήκος σχεδόν 4,5 μέτρα το CUPRA Formentor είναι αρκετά ευέλικτο, με κύκλο στροφής στα 10,7 μέτρα. ΟΚ, δεν λέμε ότι θα στρίψει εύκολα σε κάθε στενό ή θα παρκάρεις παντού, αλλά για αυτό υπάρχει και η κάμερα της όπισθεν. Κατά τα άλλα, μιλάμε για ένα αυτοκίνητο που θυμίζει hatchback κατασκευής (λόγω της χαμηλής θέσης οδήγησης), ένα αυτοκίνητο που έχει το κατάλληλο στήσιμο για να τα καταφέρει περίφημα και στους πιο γρήγορους ρυθμούς. Η ανάρτηση (Γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός, Πολλαπλοί Σύνδεσμοι πίσω) έχει ελαφρώς σφιχτή ρύθμιση, τέτοια που θα σε κάνει να μπεις γρήγορα και άφοβα στη στροφή. Και έχει το ένα τιμόνι άκρως πληροφοριακό, που θα μεταφέρει άμεσα τις εντολές του οδηγού, ο οποίος έχει ένα κινητήρα που... το ζητά το γκάζι του.
Τόσο όσο το ψάχνει κι ο οδηγός του Ford Puma. Είναι, εξάλλου, το κορυφαίο SUV πόλης στο Elk Test, τη δοκιμασία αποφυγής κινδύνου η οποία «λέει» πολλά και για την οδική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου. Στην περίπτωση του Puma η ελαφρώς χαμηλωμένη ST-Line ανάρτηση εξασφαλίζει στην πράξη κορυφαία αποτελεσματικότητα. Αν και ελαφρύ, το τιμόνι είναι τόσο κοφτερό και ακριβές, όσο απαιτείται για να εμπνεύσει τον οδηγό και να κάνει το μπροστινό μέρος υπάκουο σε κάθε εντολή. Κι αν χρειαστεί, έχεις ανθεκτικά φρένα (αερ. δίσκοι εμπρός, δισκόφρενα), αποτελεσματικά όσο κι εκείνα του CUPRA (100-0 χλμ./ώρα γύρω στα 37 μέτρα).