
4 Φωτογραφίες »
Το καλό σε αίσθηση τιμόνι, το καλό κράτημα, η συγκρατημένη κλίση και τα δυνατά φρένα με 4 δισκόφρενα συνθέτουν ένα πολύ ενδιαφέρον οδηγικό προφίλ στο υβριδικό Nissan Juke.
Έχουν κοινό μηχανικό σύνολο, με 1.600άρη βενζινοκινητήρα & 2 ηλεκτρικά μοτέρ

4 Φωτογραφίες »
Το υβριδικό Juke θέλει 5,5 λτ./100 χλμ. κατά μέσο όρο, τιμή που με ECO λειτουργία μέσα στην πόλη πέφτει και γύρω στα 4 λτ./100 χλμ. χάρη στη δυνατότητα για ηλεκτρική κίνηση μέχρι τα 55 χλμ./ώρα.
Έπειτα είναι τα 2 ηλεκτρικά μοτέρ. Το ισχυρότερο από αυτά αποδίδει 49 ίππους, µε το μικρότερο να αποδίδει 20 ίππους. Το δεύτερο έχει υπό τον έλεγχό του τον συγχρονισµό των στροφών του κινητήρα µε το κιβώτιο, την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα και τη διατήρηση του επιπέδου φόρτισης σε ένα επαρκές ποσοστό ώστε να µπορεί να εκκινεί ο βενζινοκινητήρας. Και οι δύο πάντως συμβάλλουν στην αποδοτικότερη ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση. Το σύνολο συμπληρώνει μία μπαταρία ιόντων λιθίου συνολικής χωρητικότητας 1,2 kWh.
Ο προηγμένος τεχνολογικός χαρακτήρας των δύο αυτοκινήτων γίνεται περισσότερο αντιληπτός στην περίπτωση του κιβωτίου, όπου η Renault συνέβαλε περισσότερο, αξιοποιώντας και την τεχνογνωσία από την Formula 1. Με κωδική ονομασία Multimode, διαθέτει ουσιαστικά 6 σχέσεις και πραγματοποιεί οµαλές και ανεπαίσθητες αλλαγές, εξασφαλίζοντας πολύ καλές ενδιάμεσες επιδόσεις (60-100 χλμ./ώρα στα 5,2-5,3 χλμ./ώρα).
Στο δρόμο: Περισσότερο άνετο & με πιο ποιοτική κύλιση το Captur, πιο «σφιχτό» το Juke
Μπορεί τα δομικά στοιχεία των υβριδικών Nissan Juke και Renault Captur να είναι πολλά τον αριθμό, στο δρόμο πάντως οδηγήσαμε δύο αυτοκίνητα με ξεχωριστή ταυτότητα. Όπως ισχύει με κάθε έκδοση της γκάμας του, το Renault Captur ξεχωρίζει για την ποιοτική του κύλιση. Η ανάρτησή του έχει πιο μαλακή ρύθμιση σε σχέση με εκείνη του Juke, για αυτό και είναι σε θέση να προσφέρει περισσότερη άνεση και αποτελεσματικό στρογγύλεμα των κακοτεχνιών.Περισσότερο «σφιχτό» είναι στο δρόμο του Nissan Juke, ένα από τα πιο fun to drive SUV πόλης της αγοράς. Αρκετά ικανό να διαχειρίζεται τις απότομες αλλαγές κλίσεις, προσφέρει καλύτερη πληροφόρηση στον οδηγό από το τιμόνι του και θα καλύψει περισσότερο κάποιον χρήστη με... περισσότερες ανησυχίες. Όπως ισχύει και με το Captur, το αυτόματο κιβώτιο λειτουργεί αγχολυτικά μέσα στην πόλη, ενώ με την έξτρα λειτουργία e-Pedal το αυτοκίνητο φρενάρει πιο έντονα στο άφημα του γκαζιού.
Σελίδα 1 | Full υβριδικά μικρά SUV στα 145 άλογα: Nissan Juke ή Renault Captur; |
Σελίδα 2 | Κινητήρες - Οδική Συμπεριφορά |
Σελίδα 3 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 4 | Μετρήσεις, τιμές, εξοπλισμοί & τεχνικά χαρακτηριστικά |