Γιατί η BMW δεν κάνει ανάκληση ενώ αυτοκίνητα καίγονται και όλος ο ευρωπαϊκός Τύπος της επιτίθεται; Τι κάνει; Σιωπά! Δεν απαντάει σε κανέναν, διακόπτει επαφές και διαφήμιση σε όσα Μέσα το αναδεικνύουν για να τα φιμώσει.
Πριν λίγες μέρες κάηκε μια BMW X1 με τετρακύλινδρο diesel κινητήρα 2,0 λτ., σύμφωνα πάντα με δημοσίευμα του «Χαϊδάρι Σήμερα», κάνοντας επιτακτική πλέον της ανάγκη απαντήσεων από την ελληνική αντιπροσωπεία. Εμείς, μιλήσαμε με ανθρώπους του χώρου θέτοντας κάποια «καυτά» ερωτήματα και έχουμε τις απαντήσεις!
Το κάνει για να γλιτώσει κόστος της επισκευής 1.600.000 αυτοκινήτων;
Αφού έχει αναγγελθεί η ανάκληση, η BMW δεν μπορεί να το αποφύγει. Θα τα φτιάξει τα αυτοκίνητα κάποια στιγμή.
Γιατί τότε δεν τα φτιάχνει τώρα;
Γιατί πιθανότατα δεν έχει την τεχνολογία έτοιμη. Δεν ξέρει δηλαδή πως να τα φτιάξει αυτή τη στιγμή. Το ίδιο έγινε και με τα αυτοκίνητα του dieselgate της Volkswagen. Η επισκευή άργησε μέχρι η VW να φτιάξει το νέο software, που αλλάζει τον τρόπο λειτουργία του κινητήρα για να ικανοποιεί τις προδιαγραφές. Προφανώς η BMW ψάχνει να βρει την μέθοδο για να τα φτιάξει, έτσι ώστε το κόστος να μείνει σε χαμηλά επίπεδα. Προς το παρόν προτιμά να αντιμετωπίζει τυχόν μηνύσεις και αγωγές κατόχων και όλη την αρνητική δημοσιότητα, αφού θεωρεί ότι το κόστος της είναι μικρότερο.
Υπενθυμίζουμε ότι έχουμε επικοινωνήσει με την BMW Ελλάς από τις 17 Φεβρουαρίου ζητώντας να μάθουμε πόσα αυτοκίνητα πρέπει να ανακληθούν και να επισκευαστούν στην χώρα μας, ποια μοντέλα συγκεκριμένα, αλλά και τι σκοπεύουν να κάνουν για να καλυφθούν οι κάτοχοι. Επίσης, ζητήσαμε οδηγίες για τους κατόχους των συγκεκριμένων BMW, που θα περιορίσουν την πιθανότητα να πάρει και το δικό τους αυτοκίνητο φωτιά, μέχρι να ολοκληρωθεί η ανάκληση.
Τα αυτοκίνητα που επηρεάζονται
Σύμφωνα με δημοσιεύματα αγγλικών και γερμανικών Μέσων, στην Ευρώπη επηρεάζεται σχεδόν όλη η γκάμα: οι Σειρές 1, 2, 3, 4, 5 και 6, αλλά και οι X3, X4, X5 και X6. Οι Βαυαροί διαπίστωσαν το ενδεχόμενο διαρροής του ψυκτικού υγρού στο σύστημα ανακύκλωσης των καυσαερίων με αποτέλεσμα να προκληθούν σπίθες και σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να προκληθεί πυρκαγιά λόγω των μεγάλων θερμοκρασιών που αναπτύσσονται στο σημείο.
Κλικάρετε σε μία από τις παρακάτω εικόνες & διαβάστε:
Δυστυχώς το κόστος πρέπει να είναι τεράστιο και θα ψάχνει πιο οικονομική λύση για αυτή την ζημιά. Πανάκριβα ανταλλακτικά και κόστος service σε αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες που μεν έχουν άριστο design οδηγικό στήσιμο και σίγουρα ποιοτικά υλικά αλλά πολύ αναξιόπιστα οχήματα τόσο που λες ότι ίσως το κάνουν επίτηδες για να έχουν συνεχώς το χέρι τους στην τσέπη σου.
Συγχαρητήρια που επιμένετε να αναδεικνύετε την είδηση για τι οι περισσότεροι συνάδελφοί σας, φοβούμενοι προφανώς το κόστος για την εταιρία τους ( διαφημίσεις, παρουσιάσεις, αυτοκίνητα για τεστ) την έχουν κάνει γάργαρα. Καταλαβαίνω πως οι ιδιοκτήτες δεν αντιδρούν φοβούμενοι πως το αμάξι τους θα χάσει την τιμή του σαν μεταχειρισμένο. Πώς είναι όμως τόσο σίγουροι ότι δεν θα είναι το επόμενο θύμα και ότι θα προλάβουν να βγουν εγκαίρως και να σώσουν τους συνεπιβάτες τους; Πόσο πιο ψηλά από τη ζωή τη δική τους και της οικογένειάς τους βάζουν το πορτοφόλι τους; Σαν πρώην ιδιοκτήτης τριών BMW έχω φρικτές εμπειρίες αναξιοπιστίας οι οποίες φθάνουν μέχρι και τα καθίσματα τους !!! ( μοντέλα 1996-2009). Το τελευταίο (320-2009) λίγο καιρό πριν πουληθεί είχε μια έντονη μυρωδιά καμένου όταν το παρκαρα , η οποία ήταν αισθητή στην καμπίνα και η οποία παρ όλες τις προσπάθειες του συνεργείου δεν κατέστη δυνατόν να βρεθεί. Μακάρι ο επόμενος ιδιοκτήτης να μην έχει πρόβλημα.
Και να φανταστεί κανείς ότι για τις σκουριές των ιταλικών αυτοκινήτων εδώ και σαράντα χρόνια είχανε ξεσηκώσει τη Ευρώπη ( λες και τα δικά τους δεν σκουριαζαν)...
Από όσα αναφέρουν ξένα sites, η BMW γνωρίζει το πρόβλημα από το 2015. Στην Κορέα μέχρι τέλος του 2018 είχαν πάρει φωτιά 52 αυτοκίνητα. Με μαζική προσφυγή στα δικαστήρια και με επέμβαση του εισαγγελέα εραψαν στη BMW Κορέας ένα βαρύτατο παλτό. Αλλά 40 αυτοκίνητα πήραν φωτιά στη Αμερική μέχρι 10/2018. Πολλά από τα αυτοκίνητα που πήραν φωτιά ήταν παρκαρισμένα και με σβηστό τον κινητήρα. Το πρόβλημα από ότι φαίνεται δεν αφορά μόνο τα πετρελαιοκίνητα, γιατί υπάρχουν αναφορές και για βενζινοκίνητα ( όπως η φωτιά στην Αττική οδό τής 316-e92 κουπέ) και προέρχεται από διαρροή ψυκτικού στην βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων ( EGR).
Βάσει στοιχείων που έχω, φαίνεται ότι δυστυχώς η BMW αντιμετωπίζει διαφορετικά τους πελάτες της ανά τον κόσμο.
Στην Γερμανία ήδη οι κάτοχοι έχουν ειδοποιηθεί και συγγενικά μου πρόσωπα έχουν ήδη κάνει μέχρι και ολική αλλαγή του εν λόγω συστήματος χωρίς κανένα κόστος.
Γίνεται πρώτα ένας έλεγχος με ενδοσκόπιο και αλλάζονται όσα μέρη κρίνουν αναγκαίο ότι πρέπει να αλλαχτούν.
Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική...
γιατι τρεχει η ανακληση για αεροσακους..μετα απο αυτο προφανως. και για τη vw, προφανως δεν αργησαν λογω του νεου λογισμικου...το ειχαν και παραλληλα ετρεχε αλλο. μαλλον για νομικους λογους ηταν οι καθυστερησεις
Μιλάμε για την ίδια εταιρέια που έκρυβε το πρόβλημα των πατωμάτων στις Ε46 που σκιζόταν εκέι στη ρεζέρβα. Αποτέλεσμα των αυστηρότατων ποιοτικών ελέγχων. οκ μεχρι εκει. Απο τη στιγμή όμως που το εκρυβαν απο πελάτες και δεν έγινε ανάκληση δεν μπορώ να διαβάζω για άρρηκτα συνδεδεμένη φιλοσοφία εταιρίας με την ασφάλεια των πελατών. Ούτε προφανώς και στο συγκεκριμένο θέμα το οποίο εξετάζει το άρθρο.
Δυστυχώς το κόστος πρέπει να είναι τεράστιο και θα ψάχνει πιο οικονομική λύση για αυτή την ζημιά. Πανάκριβα ανταλλακτικά και κόστος service σε αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες που μεν έχουν άριστο design οδηγικό στήσιμο και σίγουρα ποιοτικά υλικά αλλά πολύ αναξιόπιστα οχήματα τόσο που λες ότι ίσως το κάνουν επίτηδες για να έχουν συνεχώς το χέρι τους στην τσέπη σου.
Συγχαρητήρια που επιμένετε να αναδεικνύετε την είδηση για τι οι περισσότεροι συνάδελφοί σας, φοβούμενοι προφανώς το κόστος για την εταιρία τους ( διαφημίσεις, παρουσιάσεις, αυτοκίνητα για τεστ) την έχουν κάνει γάργαρα. Καταλαβαίνω πως οι ιδιοκτήτες δεν αντιδρούν φοβούμενοι πως το αμάξι τους θα χάσει την τιμή του σαν μεταχειρισμένο. Πώς είναι όμως τόσο σίγουροι ότι δεν θα είναι το επόμενο θύμα και ότι θα προλάβουν να βγουν εγκαίρως και να σώσουν τους συνεπιβάτες τους; Πόσο πιο ψηλά από τη ζωή τη δική τους και της οικογένειάς τους βάζουν το πορτοφόλι τους; Σαν πρώην ιδιοκτήτης τριών BMW έχω φρικτές εμπειρίες αναξιοπιστίας οι οποίες φθάνουν μέχρι και τα καθίσματα τους !!! ( μοντέλα 1996-2009). Το τελευταίο (320-2009) λίγο καιρό πριν πουληθεί είχε μια έντονη μυρωδιά καμένου όταν το παρκαρα , η οποία ήταν αισθητή στην καμπίνα και η οποία παρ όλες τις προσπάθειες του συνεργείου δεν κατέστη δυνατόν να βρεθεί. Μακάρι ο επόμενος ιδιοκτήτης να μην έχει πρόβλημα. Και να φανταστεί κανείς ότι για τις σκουριές των ιταλικών αυτοκινήτων εδώ και σαράντα χρόνια είχανε ξεσηκώσει τη Ευρώπη ( λες και τα δικά τους δεν σκουριαζαν)...
Από όσα αναφέρουν ξένα sites, η BMW γνωρίζει το πρόβλημα από το 2015. Στην Κορέα μέχρι τέλος του 2018 είχαν πάρει φωτιά 52 αυτοκίνητα. Με μαζική προσφυγή στα δικαστήρια και με επέμβαση του εισαγγελέα εραψαν στη BMW Κορέας ένα βαρύτατο παλτό. Αλλά 40 αυτοκίνητα πήραν φωτιά στη Αμερική μέχρι 10/2018. Πολλά από τα αυτοκίνητα που πήραν φωτιά ήταν παρκαρισμένα και με σβηστό τον κινητήρα. Το πρόβλημα από ότι φαίνεται δεν αφορά μόνο τα πετρελαιοκίνητα, γιατί υπάρχουν αναφορές και για βενζινοκίνητα ( όπως η φωτιά στην Αττική οδό τής 316-e92 κουπέ) και προέρχεται από διαρροή ψυκτικού στην βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων ( EGR).
Βάσει στοιχείων που έχω, φαίνεται ότι δυστυχώς η BMW αντιμετωπίζει διαφορετικά τους πελάτες της ανά τον κόσμο. Στην Γερμανία ήδη οι κάτοχοι έχουν ειδοποιηθεί και συγγενικά μου πρόσωπα έχουν ήδη κάνει μέχρι και ολική αλλαγή του εν λόγω συστήματος χωρίς κανένα κόστος. Γίνεται πρώτα ένας έλεγχος με ενδοσκόπιο και αλλάζονται όσα μέρη κρίνουν αναγκαίο ότι πρέπει να αλλαχτούν. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική...
είναι αυτό που λέμε "καυτά αυτοκίνητα" (ρε πάρτε κα'να hyundai...)
Ρεζιιιιιιιιιιιλι των σκυλιών........
Έχω και εγώ ένα ε46 και έχω καεί από της ζημιές το χειρότερο αυτοκίνητο που ειχα ποτέ μόνο Ιαπωνία.
γιατι τρεχει η ανακληση για αεροσακους..μετα απο αυτο προφανως. και για τη vw, προφανως δεν αργησαν λογω του νεου λογισμικου...το ειχαν και παραλληλα ετρεχε αλλο. μαλλον για νομικους λογους ηταν οι καθυστερησεις
Έχει αναφερθεί κάτι για κινητήρες σε Mini ??
Απάντηση: Τα Ευρωπαϊκά δημοσιεύματα που αναδεικνύουν το θέμα, δεν έχουν αναφερθεί σε κινητήρες MINI.
Μιλάμε για την ίδια εταιρέια που έκρυβε το πρόβλημα των πατωμάτων στις Ε46 που σκιζόταν εκέι στη ρεζέρβα. Αποτέλεσμα των αυστηρότατων ποιοτικών ελέγχων. οκ μεχρι εκει. Απο τη στιγμή όμως που το εκρυβαν απο πελάτες και δεν έγινε ανάκληση δεν μπορώ να διαβάζω για άρρηκτα συνδεδεμένη φιλοσοφία εταιρίας με την ασφάλεια των πελατών. Ούτε προφανώς και στο συγκεκριμένο θέμα το οποίο εξετάζει το άρθρο.
ΝΙΑΝ δεν ξερω αν σχετιζεται με το συγκεκριμενο προβλημα αλλα ποτε δεν ξερεις https://www.youtube.com/watch?v=S3qH5q-0dDs
Το δικό μου x6 σημερα το πρωί