Η BMW Hellas απάντησε αναφορικά με το δημοσίευμα περί ανακλήσεων μοντέλων BMW με την παρακάτω ανακοίνωση:
«Αξιότιμοι Κύριοι,
Εν σχέσει με το δημοσίευμα της 10-3-2020, με τίτλο «Γιατί η BMW δεν κάνει ανάκληση;», θέτουμε υπόψιν σας τα ακόλουθα:
Κατ΄ αρχήν, οποιοδήποτε προϊόν της κατασκευάστριας εταιρείας, πριν τεθεί στην διάθεση του καταναλωτικού κοινού, έχει υποστεί ιδιαίτερα υψηλής πιστότητας ποιοτικό έλεγχο, τόσο κατά την διάρκεια της παραγωγής του, όσον και μετά το πέρας αυτής.
Τα υψηλά standards ελέγχου αποτελούν πρώτιστο καθήκον έτσι ώστε να διατίθεται στο καταναλωτικό κοινό, προϊόν ασφαλές προς χρήση.
Η ασφάλεια των πελατών μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την φιλοσοφία του BMW Group, αναδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο και το κοινωνικό μας πρόσωπο, κάτι το οποίον δεκαετίες τώρα, αποδεικνύεται από τον υψηλό βαθμό εμπιστοσύνης του καταναλωτικού κοινού στα προϊόντα μας.
Η κατασκευάστρια εταιρεία, από τη στιγμή που τα προϊόντα μας τεθούν στην διάθεση του καταναλωτικού κοινού, παρακολουθεί την πορεία τους σε κάθε βήμα. Για αυτό, ακόμη και στις περιπτώσεις που το εκάστοτε υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο δεν επιβάλει παρέμβαση των Αρχών, η εταιρεία μας προληπτικά καλεί τους κατόχους των προϊόντων μας για τυχόν αναγκαίους επιμέρους ελέγχους.
Σε κάθε περίπτωση, τόσο η εταιρεία μας όσο και η κατασκευάστρια εταιρεία, βρισκόμαστε πάντοτε δίπλα στα προϊόντα μας και στους πελάτες μας και τους ενημερώνουμε για κάθε τυχόν απαραίτητο μέτρο που πρέπει να ληφθεί στα οχήματά τους. Η επικοινωνία με τους πελάτες μας είναι υψηλών προδιαγραφών (αποστολή προσωπικών επιστολών στους κατόχους των προϊόντων μας, δελτία τύπου όπου απαιτείται, ανακοινώσεις στις ιστοσελίδες μας, κλπ) και συνηγορεί σε άμεση και άκρως αποτελεσματική επαφή μαζί τους.
Πέραν των ανωτέρω, είμαστε σε άμεση και διαρκή επαφή με τις αρμόδιες διοικητικές Αρχές (τοπικές και κοινοτικές), τόσο σε προληπτικό όσο και σε κατασταλτικό επίπεδο. Για αυτό, όταν υφίσταται ανάγκη ανακλήσεως προϊόντων μας, ενημερώνουμε άμεσα το κοινό.
Εν προκειμένω, σας διαβεβαιώνουμε ότι δεν υπάρχει θέμα ανάκλησης των προϊόντων που αναφέρετε. Για όποιες κατηγορίες των προϊόντων μας τίθεται θέμα ελέγχου αυτών ή ακόμη και ανάκλησης, να είσθε βέβαιοι, ότι ενεργοποιείται αμέσως η προβλεπόμενη διαδικασία μέσω του κοινοτικού και εθνικού συστήματος (RAPEX).
Τέλος, θα θέλαμε να διαβεβαιώσουμε, τόσον εσάς, όσο και το καταναλωτικό κοινό, ότι η ασφάλεια των κατόχων των προϊόντων μας αποτελεί υπέρτατο καθήκον μας, πράγμα που δεκαετίες τώρα αποδεικνύουμε καθημερινά».
Δυστυχώς το κόστος πρέπει να είναι τεράστιο και θα ψάχνει πιο οικονομική λύση για αυτή την ζημιά. Πανάκριβα ανταλλακτικά και κόστος service σε αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες που μεν έχουν άριστο design οδηγικό στήσιμο και σίγουρα ποιοτικά υλικά αλλά πολύ αναξιόπιστα οχήματα τόσο που λες ότι ίσως το κάνουν επίτηδες για να έχουν συνεχώς το χέρι τους στην τσέπη σου.
Συγχαρητήρια που επιμένετε να αναδεικνύετε την είδηση για τι οι περισσότεροι συνάδελφοί σας, φοβούμενοι προφανώς το κόστος για την εταιρία τους ( διαφημίσεις, παρουσιάσεις, αυτοκίνητα για τεστ) την έχουν κάνει γάργαρα. Καταλαβαίνω πως οι ιδιοκτήτες δεν αντιδρούν φοβούμενοι πως το αμάξι τους θα χάσει την τιμή του σαν μεταχειρισμένο. Πώς είναι όμως τόσο σίγουροι ότι δεν θα είναι το επόμενο θύμα και ότι θα προλάβουν να βγουν εγκαίρως και να σώσουν τους συνεπιβάτες τους; Πόσο πιο ψηλά από τη ζωή τη δική τους και της οικογένειάς τους βάζουν το πορτοφόλι τους; Σαν πρώην ιδιοκτήτης τριών BMW έχω φρικτές εμπειρίες αναξιοπιστίας οι οποίες φθάνουν μέχρι και τα καθίσματα τους !!! ( μοντέλα 1996-2009). Το τελευταίο (320-2009) λίγο καιρό πριν πουληθεί είχε μια έντονη μυρωδιά καμένου όταν το παρκαρα , η οποία ήταν αισθητή στην καμπίνα και η οποία παρ όλες τις προσπάθειες του συνεργείου δεν κατέστη δυνατόν να βρεθεί. Μακάρι ο επόμενος ιδιοκτήτης να μην έχει πρόβλημα.
Και να φανταστεί κανείς ότι για τις σκουριές των ιταλικών αυτοκινήτων εδώ και σαράντα χρόνια είχανε ξεσηκώσει τη Ευρώπη ( λες και τα δικά τους δεν σκουριαζαν)...
Από όσα αναφέρουν ξένα sites, η BMW γνωρίζει το πρόβλημα από το 2015. Στην Κορέα μέχρι τέλος του 2018 είχαν πάρει φωτιά 52 αυτοκίνητα. Με μαζική προσφυγή στα δικαστήρια και με επέμβαση του εισαγγελέα εραψαν στη BMW Κορέας ένα βαρύτατο παλτό. Αλλά 40 αυτοκίνητα πήραν φωτιά στη Αμερική μέχρι 10/2018. Πολλά από τα αυτοκίνητα που πήραν φωτιά ήταν παρκαρισμένα και με σβηστό τον κινητήρα. Το πρόβλημα από ότι φαίνεται δεν αφορά μόνο τα πετρελαιοκίνητα, γιατί υπάρχουν αναφορές και για βενζινοκίνητα ( όπως η φωτιά στην Αττική οδό τής 316-e92 κουπέ) και προέρχεται από διαρροή ψυκτικού στην βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων ( EGR).
Βάσει στοιχείων που έχω, φαίνεται ότι δυστυχώς η BMW αντιμετωπίζει διαφορετικά τους πελάτες της ανά τον κόσμο.
Στην Γερμανία ήδη οι κάτοχοι έχουν ειδοποιηθεί και συγγενικά μου πρόσωπα έχουν ήδη κάνει μέχρι και ολική αλλαγή του εν λόγω συστήματος χωρίς κανένα κόστος.
Γίνεται πρώτα ένας έλεγχος με ενδοσκόπιο και αλλάζονται όσα μέρη κρίνουν αναγκαίο ότι πρέπει να αλλαχτούν.
Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική...
γιατι τρεχει η ανακληση για αεροσακους..μετα απο αυτο προφανως. και για τη vw, προφανως δεν αργησαν λογω του νεου λογισμικου...το ειχαν και παραλληλα ετρεχε αλλο. μαλλον για νομικους λογους ηταν οι καθυστερησεις
Μιλάμε για την ίδια εταιρέια που έκρυβε το πρόβλημα των πατωμάτων στις Ε46 που σκιζόταν εκέι στη ρεζέρβα. Αποτέλεσμα των αυστηρότατων ποιοτικών ελέγχων. οκ μεχρι εκει. Απο τη στιγμή όμως που το εκρυβαν απο πελάτες και δεν έγινε ανάκληση δεν μπορώ να διαβάζω για άρρηκτα συνδεδεμένη φιλοσοφία εταιρίας με την ασφάλεια των πελατών. Ούτε προφανώς και στο συγκεκριμένο θέμα το οποίο εξετάζει το άρθρο.
Δυστυχώς το κόστος πρέπει να είναι τεράστιο και θα ψάχνει πιο οικονομική λύση για αυτή την ζημιά. Πανάκριβα ανταλλακτικά και κόστος service σε αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες που μεν έχουν άριστο design οδηγικό στήσιμο και σίγουρα ποιοτικά υλικά αλλά πολύ αναξιόπιστα οχήματα τόσο που λες ότι ίσως το κάνουν επίτηδες για να έχουν συνεχώς το χέρι τους στην τσέπη σου.
Συγχαρητήρια που επιμένετε να αναδεικνύετε την είδηση για τι οι περισσότεροι συνάδελφοί σας, φοβούμενοι προφανώς το κόστος για την εταιρία τους ( διαφημίσεις, παρουσιάσεις, αυτοκίνητα για τεστ) την έχουν κάνει γάργαρα. Καταλαβαίνω πως οι ιδιοκτήτες δεν αντιδρούν φοβούμενοι πως το αμάξι τους θα χάσει την τιμή του σαν μεταχειρισμένο. Πώς είναι όμως τόσο σίγουροι ότι δεν θα είναι το επόμενο θύμα και ότι θα προλάβουν να βγουν εγκαίρως και να σώσουν τους συνεπιβάτες τους; Πόσο πιο ψηλά από τη ζωή τη δική τους και της οικογένειάς τους βάζουν το πορτοφόλι τους; Σαν πρώην ιδιοκτήτης τριών BMW έχω φρικτές εμπειρίες αναξιοπιστίας οι οποίες φθάνουν μέχρι και τα καθίσματα τους !!! ( μοντέλα 1996-2009). Το τελευταίο (320-2009) λίγο καιρό πριν πουληθεί είχε μια έντονη μυρωδιά καμένου όταν το παρκαρα , η οποία ήταν αισθητή στην καμπίνα και η οποία παρ όλες τις προσπάθειες του συνεργείου δεν κατέστη δυνατόν να βρεθεί. Μακάρι ο επόμενος ιδιοκτήτης να μην έχει πρόβλημα. Και να φανταστεί κανείς ότι για τις σκουριές των ιταλικών αυτοκινήτων εδώ και σαράντα χρόνια είχανε ξεσηκώσει τη Ευρώπη ( λες και τα δικά τους δεν σκουριαζαν)...
Από όσα αναφέρουν ξένα sites, η BMW γνωρίζει το πρόβλημα από το 2015. Στην Κορέα μέχρι τέλος του 2018 είχαν πάρει φωτιά 52 αυτοκίνητα. Με μαζική προσφυγή στα δικαστήρια και με επέμβαση του εισαγγελέα εραψαν στη BMW Κορέας ένα βαρύτατο παλτό. Αλλά 40 αυτοκίνητα πήραν φωτιά στη Αμερική μέχρι 10/2018. Πολλά από τα αυτοκίνητα που πήραν φωτιά ήταν παρκαρισμένα και με σβηστό τον κινητήρα. Το πρόβλημα από ότι φαίνεται δεν αφορά μόνο τα πετρελαιοκίνητα, γιατί υπάρχουν αναφορές και για βενζινοκίνητα ( όπως η φωτιά στην Αττική οδό τής 316-e92 κουπέ) και προέρχεται από διαρροή ψυκτικού στην βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων ( EGR).
Βάσει στοιχείων που έχω, φαίνεται ότι δυστυχώς η BMW αντιμετωπίζει διαφορετικά τους πελάτες της ανά τον κόσμο. Στην Γερμανία ήδη οι κάτοχοι έχουν ειδοποιηθεί και συγγενικά μου πρόσωπα έχουν ήδη κάνει μέχρι και ολική αλλαγή του εν λόγω συστήματος χωρίς κανένα κόστος. Γίνεται πρώτα ένας έλεγχος με ενδοσκόπιο και αλλάζονται όσα μέρη κρίνουν αναγκαίο ότι πρέπει να αλλαχτούν. Κάθε περίπτωση είναι διαφορετική...
είναι αυτό που λέμε "καυτά αυτοκίνητα" (ρε πάρτε κα'να hyundai...)
Ρεζιιιιιιιιιιιλι των σκυλιών........
Έχω και εγώ ένα ε46 και έχω καεί από της ζημιές το χειρότερο αυτοκίνητο που ειχα ποτέ μόνο Ιαπωνία.
γιατι τρεχει η ανακληση για αεροσακους..μετα απο αυτο προφανως. και για τη vw, προφανως δεν αργησαν λογω του νεου λογισμικου...το ειχαν και παραλληλα ετρεχε αλλο. μαλλον για νομικους λογους ηταν οι καθυστερησεις
Έχει αναφερθεί κάτι για κινητήρες σε Mini ??
Απάντηση: Τα Ευρωπαϊκά δημοσιεύματα που αναδεικνύουν το θέμα, δεν έχουν αναφερθεί σε κινητήρες MINI.
Μιλάμε για την ίδια εταιρέια που έκρυβε το πρόβλημα των πατωμάτων στις Ε46 που σκιζόταν εκέι στη ρεζέρβα. Αποτέλεσμα των αυστηρότατων ποιοτικών ελέγχων. οκ μεχρι εκει. Απο τη στιγμή όμως που το εκρυβαν απο πελάτες και δεν έγινε ανάκληση δεν μπορώ να διαβάζω για άρρηκτα συνδεδεμένη φιλοσοφία εταιρίας με την ασφάλεια των πελατών. Ούτε προφανώς και στο συγκεκριμένο θέμα το οποίο εξετάζει το άρθρο.
ΝΙΑΝ δεν ξερω αν σχετιζεται με το συγκεκριμενο προβλημα αλλα ποτε δεν ξερεις https://www.youtube.com/watch?v=S3qH5q-0dDs
Το δικό μου x6 σημερα το πρωί