Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Γιατί η Toyota δεν κάνει ότι όλοι οι άλλοι με τα ηλεκτρικά;

 Σχολιάστε 
5.313 Επισκέψεις στο άρθρο (3/7/2024)
Γιατί η Toyota δεν κάνει ότι όλοι οι άλλοι με τα ηλεκτρικά;

- Η Toyota έχει λανσάρει προς το παρόν μόνο ένα αποκλειστικά ηλεκτρικό μοντέλο
- Η έμφαση της Toyota για τον τρόπο προστασίας του περιβάλλοντος είναι στα υβριδικά
- Δηλώνει πως το ενδιαφέρον της είναι στα αυτοκίνητα για τον οδηγό και όχι για το μάρκετινγκ
- Περισσότερα GR μοντέλα, περισσότερα θερμικά βενζίνης και υδρογόνου, και «γκάζι»

Η Toyota έχει λανσάρει προς το παρόν μόνο ένα αποκλειστικά ηλεκτρικό μοντέλο

Γιατί η Toyota δεν ακολούθησε τον ανταγωνισμό στα ηλεκτρικά; Γιατί επιμένει με τα υβριδικά; Και γιατί όταν όλα τα GTi πεθαίνουν εκείνη λανσάρει τις εκδόσεις GR τη μία μετά την άλλη; Κάτι κάνει λάθος ή κάτι πολύ σωστά η Toyota!
 
Στις σκοτεινές γωνιές του ίντερνετ, το κράξιμο πέφτει, ή μάλλον έπεφτε σύννεφο. Που η Toyota ο κολοσσός της αυτοκίνησης, δεν πάει προς την «σωστή» κατεύθυνση, και ενώ ο ανταγωνισμός είναι τίγκα στα ηλεκτρικά, με ολόκληρες γκάμες, εκείνη έχει μόνο ένα. Και όντως αν θες ηλεκτρικό Toyota τότε θα πάρεις το BZ4X. Και αυτό χωρίς να έχει δείξει διάθεση για γκάμα μοντέλων. Ούτε η Toyota, ούτε η Lexus που επίσης έχει μόνο ένα ηλεκτρικό στη γκάμα της.

Η έμφαση της Toyota για τον τρόπο προστασίας του περιβάλλοντος είναι στα υβριδικά

Στις ίδιες γωνιές του ίντερνετ το κράξιμο πέφτει, δήθεν, γιατί η Toyota χωρίς ηλεκτρικά, δείχνει να μην ενδιαφέρεται για την επίτευξη των στόχων για την προστασία του περιβάλλοντος. Λες και τα ηλεκτρικά είναι η λύση. Η Toyota, όπως και άλλοι όμιλοι εξάλλου, έχει δείξει το δρόμο προς την ταχύτερη μείωση του διοξειδίου του άνθρακα. Και αυτός είναι τα υβριδικά. Προσιτά, άμεσα διαθέσιμα, έτοιμα να αντικαταστήσουν τώρα τον παλιό στόλο. Αυτοκίνητα που ο μέσος οδηγός θεωρεί «κανονικά», και δεν χρειάζεται να πουλήσει και τα δύο του νεφρά για να αποκτήσει ούτε να αλλάξει συνήθειες για να τα φορτίζει. Η άποψη αυτή, πως τα υβριδικά είναι η λύση, έχει τεθεί στην Ε.Ε. και τις κυβερνήσεις και από την Stellantis, όμως τότε ο κίνδυνος της Κίνας και η βουτιά των πωλήσεων των ηλεκτρικών δεν ήταν εμφανή ζητήματα.

Δηλώνει πως το ενδιαφέρον της είναι στα αυτοκίνητα για τον οδηγό και όχι για το μάρκετινγκ

Εντωμεταξύ η Toyota σπάει ταμεία και γίνεται η πρώτη ιαπωνική εταιρεία που σπάει το φράγμα των 5 τρισεκατομμυρίων γιεν, κέρδη που αντιστοιχούν σε 29 δις ευρώ.  Και αυτά διατηρώντας την φιλοσοφία του μέχρι πρότινος επικεφαλής της, που παραιτήθηκε λόγω ηλικίας, συνειδητά, ώστε την Toyota να την «τρέξουν» πιο φρέσκα μυαλά. Ποιος το κάνει αυτό; Και όλα αυτά όσο στη μάρκα τα ηνία τα κρατάνε άνθρωποι του αυτοκινήτου, όχι του μάρκετινγκ.

Περισσότερα GR μοντέλα, περισσότερα θερμικά βενζίνης και υδρογόνου, και «γκάζι»

Και έτσι βλέπουμε την Toyota να συνεχίζει με μοντέλα που είναι αυτό που πρέπει να είναι. Το νέο Land Cruiser δεν έκανε τη στροφή που έκανε το Defender, που από «εργαλείο» μεταμορφώθηκε σε αυτό που λένε στην Αγγλία «ιδιωτικό σχολικό πλουσίων». Όχι μόνο παρέμεινε πιστό 4x4 αλλά σκλήρυνε κι άλλο. Αν βάλεις τώρα και τις εκδόσεις GR, είναι εμφανές πως η Toyota δεν πουλάει μοντέλα που ο κόσμος απλά θέλει να αγοράζει, αλλά που θέλει και να οδηγεί. Και η επιμονή της με τα θερμικά μοτέρ έχει να κάνει ακριβώς με την εμπειρία οδήγησης που προσδίδουν. Και ας καίνε βενζίνη, ή υδρογόνο. Αρκεί να «καίνε» κάτι.
 
Εσύ τι λες; Είναι «πίσω» η Toyota με τα ηλεκτρικά, ή μήπως κάνει την καλύτερη δουλειά με τα υβριδικά της; Και τελικά τι λες, μια μάρκα που δεν είναι σπορ και μέσα στην ηλεκτροκίνηση διαθέτει δύο διθέσια πισωκίνητα μοντέλα, μήπως έχει τις σωστές προτεραιότητες;
 

Ford
moto