- Tο πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που έκανε το γύρο του κόσμου
- Πισωκίνητο και τετρακίνητο με έως και 340 ίππους
- Είναι πρακτικό & ευρύχωρο, έχει μία 15άρα οθόνη που παίρνει κλίση 30 μοίρες και αποκαλύπτει έναν κρυφό χώρο
- Παρκάρει σαν μικρό μοντέλο (9,7 μ. ο κύκλος στροφής) & είναι αρκετά ευχάριστο οδηγικά, για ηλεκτρικό SUV
Tο πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που έκανε το γύρο του κόσμου
Βρισκόμαστε στη Σλοβενία, στην πανευρωπαϊκή παρουσίαση του ηλεκτρικού Ford Explorer. Ενός οικογενειακού SUV μηδενικών ρύπων, το οποίο ήδη έχει αφήσει το αποτύπωμά του. Διότι μιλάμε για το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο που έκανε το γύρο του κόσμου, ταξιδεύοντας σε 27 χώρες και καλύπτοντας πάνω από 30.000 χλμ..
Πισωκίνητο και τετρακίνητο με έως και 340 ίππους
Φέροντας μπαταρία 77 kWh, το Explorer ανακοινώνει μεγάλη αυτονομία, που σύμφωνα με την Ford ξεπερνά τα 600 χιλιόμετρα. Στην εγχώρια γκάμα του μοντέλου υπάρχουν δύο εκδόσεις. Η πρώτη είναι η μία πισωκίνητη επιλογή των 286 ίππων με τον γνωστό ηλεκτροκινητήρα APP 550 που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα (του VW Group). Η δεύτερη επιλογή είναι 4κίνητη, με 340 άλογα, μπαταρία 79 kWh και εμβέλεια 566 χλμ..
Είναι πρακτικό & ευρύχωρο, έχει μία 15άρα οθόνη που παίρνει κλίση 30 μοίρες και αποκαλύπτει έναν κρυφό χώρο
Με μεταξόνιο στα 2.767 χλστ., το Ford Explorer προσφέρει καλούς εσωτερικούς χώρους. Έπειτα, ξεχωρίζουμε την μεγάλη πρακτικότητα της καμπίνας, όπως αποτυπώνεται με διάφορους τρόπους. Για παράδειγμα, μπορέσαμε και βάλαμε το laptop μας στη Mega Console των 17 λίτρων, το χώρο κάτω από την κεντρική κονσόλα. Εξίσου βολικό είναι και το My Private Locker, πίσω από την οθόνη αφής. Ναι, η touchscreen των 14,6 ιντσών μετακινείται, παίρνει κλίση έως και 30 μοίρες και αποκαλύπτει ένα μικρό «κρυφό» χώρο, μακριά από τα αδιάκριτα βλέμματα.
Παρκάρει σαν μικρό μοντέλο (9,7 μ. ο κύκλος στροφής) & είναι αρκετά ευχάριστο οδηγικά, για ηλεκτρικό SUV
Από τη σύντομη οδηγική επαφή μας, δημιουργήθηκαν σίγουρα υποσχέσεις. Στα κλασικά πλεονεκτήματα των ηλεκτρικών μοντέλων (άνεση αυτόματου κιβωτίου, άμεσες επιταχύνσεις), προσθέτουμε την εξαιρετική ευελιξία (μόλις 9,7 μ. ο κύκλος στροφής στο πισωκίνητο μοντέλο) αλλά την αρκετά ευχάριστη για ηλεκτρικό SUV οδική συμπεριφορά. H Ford έχει βάλει τις δικές τις πινελιές στο μοντέλο (τιμόνι, ρυθμίσεις ανάρτησης) και το αποτέλεσμα την δικαιώνει.
Διαβάστε στη συνέχεια την αναλυτική εμπειρία μας από την οδηγική επαφή με το νέο Ford Explorer.