ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γιατί η Toyota λέει «όχι ακόμη» σε ηλεκτρικό Yaris;

3.471 Επισκέψεις στο άρθρο (14/4/2025)
Γιατί η Toyota λέει «όχι ακόμη» σε ηλεκτρικό Yaris;

Η Toyota λανσάρει το τρίτο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο και θα είναι και αυτό SUV.
Το Yaris παραμένει το απόλυτο ελληνικό best seller και μάλιστα υβριδικό.
Η μόδα των SUV «τραβάει» τα ηλεκτρικά, κάνοντας τα περισσότερα ψηλά.
Το μικρό ηλεκτρικό Toyota θα λέγεται σίγουρα Yaris, αλλά η Toyota θα το λανσάρει όταν θα είναι η ώρα του.

autotriti team

Η Toyota λανσάρει το τρίτο ηλεκτρικό της αυτοκίνητο και θα είναι και αυτό SUV

Η στάση της Toyota στα ηλεκτρικά ήταν από την αρχή «χαλαρή» και κάθε φορά που οι κακές γλώσσες έλεγαν πως «ξεχάστηκε» και «έμεινε πίσω», φαινόταν πως όλα γίνονταν βάσει προγράμματος. Και αυτή τη στιγμή το πρόγραμμα λέει «όχι» σε ηλεκτρικό Yaris. Γιατί;

Μπορεί η Toyota να μην βιάστηκε να μπει στην κούρσα των ηλεκτρικών. Από την αρχή η μάρκα είχε δηλώσει πως δεν ενδιαφέρεται να λανσάρει μοντέλα όσο η τεχνολογία βρίσκεται στην πρώτη της γενιά και δεν προσφέρει τα χαρακτηριστικά που η Toyota θεωρεί απαραίτητα για τους αγοραστές της. Και έτσι όμως σήμερα έχουμε τρία αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, τo bZ4X, το C-HR+ και τώρα το Urban Cruiser, μια ολόκληρη γκάμα. Και τα τρία όμως είναι SUV, και κάποιοι λένε πως λείπει ένα ηλεκτρικό μικρό.

Το Yaris παραμένει το απόλυτο ελληνικό best seller και μάλιστα υβριδικό

Ένα ηλεκτρικό Yaris θα είναι το απόλυτο μικρό, φέρνοντας ανταγωνισμό ακόμη και στο χαριτωμένο Renault 5, το μόνο ηλεκτρικό μικρό με ελπίδες αυτή τη στιγμή. Και φυσικά η Toyota θα λανσάρει ένα ηλεκτρικό Yaris όταν τόσο η ίδια όσο και η αγορά είναι έτοιμοι. Και αυτή τη στιγμή περισσότερο από ποτέ, ένα ηλεκτρικό Yaris είναι μάλλον άκυρο, αφού τα υβριδικά συνεχίζουν ακάθεκτα μετά την «στροφή» της Ε.Ε για την στήριξη των κατασκευαστών στην Ευρώπη. Η Toyota όχι μόνο δε χρειάζεται νέο Yaris, έχει το καλύτερο μοντέλο της αγοράς την κατάλληλη στιγμή.

Η μόδα των SUV «τραβάει» τα ηλεκτρικά, κάνοντας τα περισσότερα ψηλά

Εξάλλου είναι ξεκάθαρο πως η ηλεκτροκίνηση θέλει περισσότερο δέλεαρ από απλά ένα καλό αυτοκίνητο. Δεν είναι τυχαίο ότι αν όχι όλα, σίγουρα τα περισσότερα ηλεκτρικά είναι κάποιου είδους SUV. Αυτό γιατί η ηλεκτροκίνηση με το έξτρα κόστος της και την σχετική δυσκολία να πείσει, θέλει να βρίσκεται στην πιο δημοφιλή κατηγορία, αυτή που τραβάει τα μάτια και το ενδιαφέρον του κόσμου στις εκθέσεις. Και γι αυτό και τα τρία ηλεκτρικά της Toyota είναι (κάποιο είδος) SUV. Για τα ηλεκτρικά σε άλλες κατηγορίες υπάρχει ακόμη δυσκολία.

Το μικρό ηλεκτρικό Toyota θα λέγεται σίγουρα Yaris, αλλά η Toyota θα το λανσάρει όταν θα είναι η ώρα του

Για την Toyota η κατάλληλη στιγμή για το ηλεκτρικό Yaris θα φτάσει και το νέο μοντέλο θα λανσαριστεί χωρίς να αλλάξει όνομα. Εξάλλου με τόσο δυνατό όνομα, θα ήταν μάλλον άκυρο η Toyota να το αλλάξει για χάρη της ηλεκτροκίνησης. Ακόμη πιθανότερο είναι το πρώτο ηλεκτρικό Yaris να αποτελεί έκδοση της γκάμας του μοντέλου δίπλα στα θερμικά/υβριδικά, και όχι ένα αποκλειστικά ηλεκτρικό μοντέλο. Ειδικά με τις πρόσφατες εξελίξεις που κάνουν τα αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα μάλλον «δύσκολα» για τους κατασκευαστές, η Toyota θα κινηθεί αναλόγως. Όχι όμως τώρα. Μόνο όταν η τεχνολογία και το συνολικό πακέτο είναι αυτό που η Toyota θεωρεί πως αξίζει στους πελάτες της.
 
Εσύ τι λες; Λείπει ένα ηλεκτρικό Yaris από την αγορά; Ή μήπως η Toyota έχει ακριβώς το μοντέλο που χρειάζεται αυτή τη στιγμή, δηλαδή σε υβριδική έκδοση;

Toyota
LINGLONG GRIP MASTER 4S