Γιατί το Passat πρέπει και θα μείνει εκτός ηλεκτροκίνησης;
Το επόμενο Passat θα πάει κόντρα στο «ρεύμα» της εποχής, καθώς θα βγει μόνο με θερμικούς κινητήρες και χωρίς ηλεκτρική έκδοση, ενώ θα έχει και diesel έκδοση!
Ο τελευταίος των μοϊκανών!
Ρίξε μια ματιά στη γκάμα των ηλεκτρικών της VW και δεν θέλει πολύ να καταλάβεις πως η μάρκα πάει «καρφί» για πλήρη ηλεκτροκίνηση. Όταν λοιπόν περιμένουμε την επόμενη γενιά, όλοι θεωρούμε πως και το Passat θα γίνει ακόμη ένα μοντέλο της γκάμας ID. Καμία σχέση.
Το Passat φαίνεται πως θα είναι το μοντέλο της VW που θα κρατήσει τα ηνία της συμβατικής τεχνολογίας μέχρι το 2030. Η VW έχει ξεχωρίσει το μεσαίο της από τις άλλες «εξελίξεις» και το έχει κάνει «πάσα» στην Skoda, τουλάχιστον σε ότι έχει να κάνει με την παραγωγή.
Σύμφωνα λοιπόν με πληροφορίες που διαρρέουν, το νέο Passat θα είναι δίδυμο του Superb, με το οποίο θα μοιράζεται και το μακρύτερο μεταξόνιο, ενώ όπως και το τρέχον μοντέλο θα παράγεται μαζί με το μεσαίο Skoda στη Μπρατισλάβα της Σλοβακίας, με τη γραμμή παραγωγής στη Γερμανία να έχει παραχωρηθεί στα ηλεκτρικά.
Η έκπληξη του Passat είναι ότι δεν θα είναι έκπληξη. Μιλάμε για σχεδίαση παρόμοια με την υπάρχουσα, και καμία ομοιότητα με τα ηλεκτρικά της VW. Ούτε κανε το μονοκόμματο πίσω φωτιστικό, που έχει κάνει τα ID άμεσα αναγνωρίσιμα στο δρόμο, δεν θα υιοθετηθεί, και το Passat θα παραμείνει με δύο ξεχωριστά πίσω φώτα.
Αν τα φώτα δεν κάνουν εντύπωση, τότε σκέψου αυτό. Το νέο Passat όχι μόνο δεν θα έχει ηλεκτρική έκδοση, αλλά φημολογείται πως θα έχει έκδοση ντίζελ. Πιθανώς το τελευταίο μοντέλο της δεκαετίας που θα λανσαριστεί με κινητήρα ντίζελ, δίπλα στα βενζινοκίνητα και υβριδικά σύνολα. Αλλά ηλεκτρικό δεν έχει.
Η VW θέλει το Passat να κρατήσει το «παραδοσιακό» κοινό της μάρκας, αφήνοντας όλους τους άλλους στα «νύχια» των ηλεκτρικών ID. Έτσι η νέα γενιά θα έχει και αυτή στέισον έκδοση, σαφές δείγμα ότι θα είναι το μοντέλο της μάρκας με τον τίτλο «τελευταίος των Μοϊκανών» σε κάθε επίπεδο.
Η μόνη αλλαγή; Το Passat δεν θα έχει πια 4πορτη έκδοση. Εκτός από το στέισον, το επόμενο Passat θα πάρει ακόμη ένα μάθημα από το Superb και η πίσω πόρτα θα είναι ένα μεγάλο χάτσμπακ (δηλαδή με γυαλί), κάτι που χωρίς να αλλάξει το σχήμα, βελτιώνει την πρακτικότητα.
Τι λες λοιπόν; Αν κάνει η VW το ίδιο με το Golf ή και το Polo, μιλάμε για άλλη μια δεκαετία με μοντέλα συμβατικά για όσους δεν θέλουν ηλεκτρικά. Ψήνεσαι;
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »