ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γιατί το Tesla Cybertruck δεν θα έρθει μάλλον ποτέ στην Ευρώπη;

(24/10/2024)
Γιατί το Tesla Cybertruck δεν θα έρθει μάλλον ποτέ στην Ευρώπη;

- Το τεράστιο pick-up κλέβει τη δημοσιότητα με τη σχεδίασή του
- Η Ε.Ε. έχει αυστηρούς κανόνες προστασίας των πεζών που το Cybertruck παραβιάζει
- Η Tesla δεν έχει εκφράσει ενδιαφέρον για εισαγωγή του
- Ακόμη και οι ιδιωτικές εισαγωγές βρίσκουν εμπόδια και αντιρρήσεις

Το τεράστιο pick-up κλέβει τη δημοσιότητα λόγω σχεδίασης

Γιατί δεν έχει φέρει ακόμη η Tesla το Cybertruck στην Ευρώπη; Η δημοσιότητά του, το σχήμα του, οι ανοξείδωτες επιφάνειές του, το έχουν κάνει πιο δημοφιλές από κάθε άλλο μοντέλο της Tesla, τόσο που κόσμος πληρώνει εισιτήριο να πάει να το δει. Γιατί όμως είναι μάλλον σίγουρο πως δεν θα έρθει ποτέ στην Ευρώπη;
 
Το Tesla είχε από την αρχή μια πολύ δύσκολη αποστολή. Να κερδίσει ένα μέρος της αγοράς που θέλει pick-up, αλλά μέχρι τώρα δεν θα αγόραζε ποτέ κάτι χωρίς έναν V8 κάτω από το καπό. Μιλάμε φυσικά για την Αμερική, και το πάντρεμα της προοδευτικής εικόνας της μάρκας, με το πιο παραδοσιακό κοινό δεν θα μπορούσε να γίνει αν το Cybertruck δεν είχε κάτι μοναδικό. Και το έχει. Το σχήμα, τα υλικά, οι επιδόσεις. Εντάξει, μπορεί στα καθήκοντά του ως αυτοκίνητο της δουλειάς να μην τα πηγαίνει πολύ καλά σύμφωνα με το Youtube, οι πωλήσεις όμως είναι μια χαρά. Γιατί όχι λοιπόν και εντός Ευρώπης;

Η Ε.Ε. έχει αυστηρούς κανόνες προστασίας των πεζών που το Cybertruck παραβιάζει

Το Cybertruck θα έκανε πολύ καλό στην Tesla και στην απόΆδώ πλευρά του ατλαντικού. Η δημοσιότητα μόνο θα ήταν αρκετή. Όμως το Cybertruck έχει «ζητηματάκια». Πρώτα είναι πολύ βαρύ. Στην Ε.Ε. τα οχήματα με μεικτό βάρος πάνω από 3.5 τόνους έχουν υποχρεωτικά όριο ταχύτητας. Το Tesla φλερτάρει με το όριο, οπότε το όλο θέμα των επιδόσεων δεν θα περνούσε εύκολα τους όρους της Ε.Ε. Και μετά είναι το σχήμα. Οι κανόνες προστασίας πεζών απαγορεύουν τέτοιες ακραίες γωνίες και ακμές. Το Cybertruck δεν έχει μόνο πρόβλημα στην έγκριση τύπου, έχει πρόβλημα ουσίας. Σε χώρες όπως της Ευρώπης που αυτοκίνητα, μοτοσυκλετιστές, ποδηλάτες και πεζοί κυκλοφορούν μαζί στους δρόμους, το Cybertruck θα ήταν πολύ απλά επικίνδυνο.

Η Tesla δεν έχει εκφράσει ενδιαφέρον για εισαγωγή του

Φυσικά η Tesla δεν έχει δείξει κανένα ενδιαφέρον να το φέρει. Η αγορά pick-up στην Ευρώπη είναι μάλλον νεκρή εκτός από την επαγγελματική χρήση, και τα άλλα της μοντέλα πάνε πολύ καλά εμπορικά και χωρίς τη δημοσιότητα του Cybertruck. Εξάλλου μια περιοδεία του ημιφορτηγού της από έκθεση σε έκθεση είναι αρκετή για να γεμίσει σελίδες χωρίς να δώσει φράγκο και χωρίς να είναι υπόλογη για τις επιλογές της, αφού έτσι δεν υπάρχει καμία κριτική. Σε αντίθεση με τον χαμό αρνητικής κριτικής που λαμβάνει στις ΗΠΑ.

Ακόμη και οι ιδιωτικές εισαγωγές βρίσκουν εμπόδια και αντιρρήσεις

Υπάρχουν φυσικά ιδιώτες που το θέλουν. Και το φέρνουν μόνοι τους για δική τους χρήση. Ήδη όμως στην Τσεχία η κυκλοφορία ενός Cybertruck στους δρόμους της έχει δημιουργήσει αντιρρήσεις, αφού οι μετατροπές που δέχτηκε για να πάρει την έγκριση τύπου ήταν απλά προσωρινές και τώρα το αυτοκίνητο κυκλοφορεί χωρίς αυτές, και «όποιον πάρει ο Χάρος». Μια Τσέχικη εταιρεία θέλει να εισάγει μερικά Cybertruck για ενοικίαση και για προωθητικές καμπάνιες, όμως ένα αυτοκίνητο είτε μπορεί είτε όχι να κυκλοφορεί στην Ευρώπη, οπότε και αμέσως άρχισαν οι έλεγχοι για να κλείσουν τα «παράθυρα» που το επιτρέπουν.

Εσύ όμως τι λες; Λείπει το Cybertruck από τους δρομους μας; Έχει δίκιο η Ε.Ε. που είναι τόσο αυστηρή στους κανόνες προστασίας των πεζών; Και τελικά εσύ μπορείς να φανταστείς ποιος θα το αγόραζε να το οδηγεί στην Ελλάδα;

Hyundai
FIRESTONE ROADHAWK2