Ένα νέο άνοιγμα στη μάχη των οικολογικών και χαμηλής κατανάλωσης αυτοκινήτων επιχειρεί η Volkswagen με τη νέα έκδοση του πετυχημένου μοντέλου της Golf. Ο λόγος για το Golf το οποίο απέκτησε νέο 1,0 λτ. TSI (βενζινοκινητήρα) με δυνατά του σημεία τη χαμηλή κατανάλωση βενζίνης (4,3 λτ./ 100 χλμ.) και τη χαμηλή εκπομπή CO2 στα 99 γρ/χλμ. Σε αυτές τις τιμές συμβάλλει καθοριστικά και ο εξαιρετικά χαμηλός αεροδυναμικός συντελεστής του Golf ο οποίος είναι μόλις στα 0,28 Cd.Ο τρικύλινδρος βενζινοκινητήρας των 1,0 λτ. αποδίδει 115 ίππους και 200 Nm ροπής και χαρίζει τελική 204 χλμ/ώρα και 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 9,7 δλ. Το νέο Golf BlueMotion με τον 1,0 λτ. TSI έρχεται με κιβώτιο 6 ταχυτήτων και εναλλακτικά με κιβώτιο 7 ταχυτήτων (DSG).
Αυτό είναι το νέο μοτέρ 1,0 λτ. TSΙ του VW Golf που υπόσχεται μέση κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 99 γρ./χλμ.
ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΙΚΡΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΚΥΒΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΑΡΑ ΜΙΚΡΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΕΡΗ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ.
σε λιγο η vw θα μας βγαλει και tsi στα 800 κυβικα...
ελεος πια!τα πολλα αλογα θελουν και πολλα κυβικα.
(αμερικανικη θεωρια)
τη μαθαμε τη vw ολα αυτα τα χρονια...
δινεις 18++ χιλιαρικα,παιρνεις ενα premium αυτοκινητο
και μετα παντρευεσαι την κορη του ηλεκτρολογου γιατι αλλιως
μπαινεις μεσα!
η vw απο το 1998 που εβγαλε το golf 4 και μετεπειτα επεσε 10 βαθμιδες
στον τομεα της αξιοπιστιας.
ποτε τα ηλεκτρικα παραθυρα,οι κλειδαριες,ποτε καποια περιεργως αναμενα λαμπακια ανευ λογου στο καντραν,ποτε το imobillizer μπλοκαρε...
να μην πω για τα λαδια που καιει απο καινουργιο...
ποτε πια vw!!!
αυτοκινητα οπως το passat 1.8 του 1991-92,polo 1.4 του 1995-99,golf iii και corrando δεν ξαναβγαινουν,δυστηχως!
θα σας πω ενα πολυ απλο παραδειγμα:
το corrando εβγαζε 174 αλογα στα 2800 (VR-6) κυβικα η αν προτιματε 160 στα 1800 (G60).
τωρα ηρθε τοσο μπροστα ''τεχνολογικα'' και βγαζει 115 στα μολις 1000 κυβικα?
εκτος αν καποιος αγοραζει απλα αυτοκινητο μονο για 3-4 χρονια και μετα απο δω παν κι'αλλοι...
ευχαριστω.
Το δούλεμα από την VW πέφτει σύννεφο. Είναι δυνατόν να βγάλει κινητήρα 1.0lt
απόδοσης 115 ίππων την στιγμή που έχει έναν αρχαίο 1.6lt (TDI) diesel που κατάφεραν με το ζόρι να βγάλει 120 ίππους για να μπορεί να τσουλάει το νέο Passat;
Τα 204 χιλιόμετρα τελική θα τα φτάνει πως με πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους
ή μόνο ο οδηγός καθισμένος σε carbon fiber seat και γυμνό με υαλοπίνακες συνθετικούς για εξοικονόμηση βάρους; Αυτή η εταιρία είναι ανέκδοτο κατάργησε τους ιμάντες χρονισμού, αποδείχτηκε παταγώδης αποτυχία (είναι παγκόσμια γνωστό άλλωστε) οι καδένες χρονισμού και ξανά έβαλε ιμάντες . Το σίγουρο είναι ότι αυτούς τους δύσκολους καιρούς τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία VW δεν θα πάψουν να έχουν δουλεία.
ΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΜΙΚΡΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΚΥΒΙΣΜΟ ΚΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΑΡΑ ΜΙΚΡΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΤΟΥΣ ΜΕΡΗ. ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΠΩΣ ΤΑ ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΝΤΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΙΚΡΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΖΩΗΣ.
σε λιγο η vw θα μας βγαλει και tsi στα 800 κυβικα... ελεος πια!τα πολλα αλογα θελουν και πολλα κυβικα. (αμερικανικη θεωρια) τη μαθαμε τη vw ολα αυτα τα χρονια... δινεις 18++ χιλιαρικα,παιρνεις ενα premium αυτοκινητο και μετα παντρευεσαι την κορη του ηλεκτρολογου γιατι αλλιως μπαινεις μεσα! η vw απο το 1998 που εβγαλε το golf 4 και μετεπειτα επεσε 10 βαθμιδες στον τομεα της αξιοπιστιας. ποτε τα ηλεκτρικα παραθυρα,οι κλειδαριες,ποτε καποια περιεργως αναμενα λαμπακια ανευ λογου στο καντραν,ποτε το imobillizer μπλοκαρε... να μην πω για τα λαδια που καιει απο καινουργιο... ποτε πια vw!!! αυτοκινητα οπως το passat 1.8 του 1991-92,polo 1.4 του 1995-99,golf iii και corrando δεν ξαναβγαινουν,δυστηχως! θα σας πω ενα πολυ απλο παραδειγμα: το corrando εβγαζε 174 αλογα στα 2800 (VR-6) κυβικα η αν προτιματε 160 στα 1800 (G60). τωρα ηρθε τοσο μπροστα ''τεχνολογικα'' και βγαζει 115 στα μολις 1000 κυβικα? εκτος αν καποιος αγοραζει απλα αυτοκινητο μονο για 3-4 χρονια και μετα απο δω παν κι'αλλοι... ευχαριστω.
Το δούλεμα από την VW πέφτει σύννεφο. Είναι δυνατόν να βγάλει κινητήρα 1.0lt απόδοσης 115 ίππων την στιγμή που έχει έναν αρχαίο 1.6lt (TDI) diesel που κατάφεραν με το ζόρι να βγάλει 120 ίππους για να μπορεί να τσουλάει το νέο Passat; Τα 204 χιλιόμετρα τελική θα τα φτάνει πως με πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους ή μόνο ο οδηγός καθισμένος σε carbon fiber seat και γυμνό με υαλοπίνακες συνθετικούς για εξοικονόμηση βάρους; Αυτή η εταιρία είναι ανέκδοτο κατάργησε τους ιμάντες χρονισμού, αποδείχτηκε παταγώδης αποτυχία (είναι παγκόσμια γνωστό άλλωστε) οι καδένες χρονισμού και ξανά έβαλε ιμάντες . Το σίγουρο είναι ότι αυτούς τους δύσκολους καιρούς τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία VW δεν θα πάψουν να έχουν δουλεία.
ποσο δικιο εχεις Λουκα, ξεχασες ομως κ τους προεντατηρες αεροσακου οδηγου που τους αλλαζα στο Passat TDI 98 μοντελο καθε 2 service
συμφωνω με αυτα που εχουν αναφερθει
Οι Ελληναραδες απο τον καναπε τους εβγαλαν συμπερασμα για κατι που δεν εχουν δει καν!
Η Γερμανικη προπαγανδα συνεχιζετε... Ειναι ειδικοι σε αυτο χρονια τωρα...
Οι Ελληναραδες απο τον καναπε τους εβγαλαν συμπερασμα για κατι που δεν εχουν δει καν!