Η Alfa καθυστερεί
4.568 Επισκέψεις στο άρθρο (4/1/2016)
Τον περασμένο μήνα ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου FCA (Fiat Chrysler Automobiles), Sergio Marchionne, δήλωσε πως το πλάνο δράσης της Alfa Romeo μπορεί να πάρει λίγο περισσότερο χρόνο για να υλοποιηθεί.
Ήταν τότε που ο Marchionne ανακοίνωσε ότι φιλοδοξεί η Alfa Romeo να πουλήσει 400.000 αυτοκίνητα παγκοσμίως μέχρι το έτος 2018. Αυτό θα το πετύχαινε χάρη σε ένα ευρύτερο φάσμα μοντέλων, την ισχυροποίηση της παρουσίας της στην Ευρώπη και την επάνοδό της στην αγορά της Βόρειας Αμερικής. Ενάμιση χρόνο μετά, η κατάσταση της μάρκας είναι αρκετά πολύπλοκη.
Όσον αφορά την αγορά της Κίνας, η Alfa Romeo ήθελε να πουλήσει περίπου 50.000 μονάδες ετησίως εκεί, μέχρι το 2018. Αυτό είναι το ένα όγδοο του παγκόσμιου στόχου, ο οποίος με τα νέα δεδομένα στην κινέζικη αγορά αυτοκινήτου πρέπει να επαναπροσδιοριστεί.
Αυτή τη στιγμή στην γκάμα της Alfa υπάρχει η MiTo, η Giulietta και η 4C, ενώ έρχεται η Giulia. Στην αγορά των Η.Π.Α. η Alfa Romeo δεν έχει να επιδείξει παρά την 4C και έχει μείνει σαφώς πίσω στα σχέδιά της, με τους οπαδούς της να περιμένουν για την Giulia. Όσον αφορά το νέο της μεγάλο σεντάν, το οποίο θα τα βάλει με την Mercedes-Benz E-Class και την BMW Σειρά 5, θα πρέπει να το περιμένουμε το 201.
Η Giulia θα έπρεπε ήδη να είναι διαθέσιμη και το SUV θα έπρεπε να κάνει την εμφάνισή του στην επερχόμενη έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο του 2016. Τώρα και τα δύο αυτοκίνητα θα καθυστερήσουν με βάση τα νέα σχέδια του Marchionne, καθιστώντας ακόμη πιο δύσκολη την επίτευξη του στόχου.
Μάλιστα το νέο πλάνο της μάρκας προβλέπει την αναβάθμιση της Giulietta, αλλά και την ανανέωση της MiTo η οποία σύμφωνα με τα αρχικά σχέδια ήταν ξεγραμμένη. Επιπλοκές θα υπάρξουν και στα σχέδια της Maserati, καθώς το μεγάλο υπερπολυτελές σπορ σεντάν της ονόματι Alfieri θα καθυστερήσει, με την παρουσίασή του να μετατίθεται για το 2018.
Τι πραγματικά όμως φταίει πέρα από την επίσημη δικαιολογία σχετικά με την αγορά της Κίνας και τις επιπλοκές που προκάλεσε στην Alfa Romeo; Φήμες κάνουν λόγο για προβλήματα που αντιμετωπίζει ο όμιλος FCA στην παραγωγή της Giulia. Ωστόσο, αυτό μπορεί να μην είναι ο μόνος λόγος.
Υπάρχουν κάποιες φήμες που αναφέρουν ότι ο Marchionne έχει βάλει όλη του την ενέργεια στην απόκτηση της GM, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα τους στόχους που είχε θέσει πίσω στο 2014. Κάτι που δεν είναι παράλογο, αφού ο Marchionne θεωρεί πως ο συγκεκριμένος γάμος θα είχε τεράστια οικονομικά οφέλη και για τους δύο ομίλους.
Εσείς τι πιστεύετε πως ισχύει από όλα αυτά; Θεωρείται τελικά πως κάτι άλλο κρύβεται πίσω από αυτή την καθυστέρηση ή απλώς τα σχέδια των Ιταλών ήταν κάτι παραπάνω από φιλόδοξα;