Μετά από μια μακρά περίοδο προωθητικών κινήσεων, η Chevrolet αποκάλυψε τελικά την έκτη γενιά της Camaro.
Η Camaro 6ης γενιάς
5.009 Επισκέψεις στο άρθρο (18/5/2015)
Η Chevrolet παρουσιάζει την έκτη κατά σειρά εκδοχή της Camaro, την οποία και εξοπλίζει για πρώτη φορά με 2λιτρο turbo σύνολο 275 ίππων, ώστε να σταθεί απέναντι στη βασική έκδοση της νέας Mustang με το EcoBoost σύνολο των 317 αλόγων.
Μετά από μια μακρά περίοδο προωθητικών κινήσεων, η Chevrolet αποκάλυψε τελικά την έκτη γενιά της Camaro. Η εταιρεία έκανε σημαντική δουλειά σχεδιάζοντας το αμάξωμά της, ξοδεύοντας 350 ώρες στη σήραγγα αεροδυναμικής, ενώ χάρη στην ευρεία χρήση αλουμινίου, το βάρος της περιορίστηκε κατά 90 κιλά. Η δομική ακαμψία έχει βελτιωθεί κατά 28% και σύμφωνα με την εταιρεία, γύρω στο 70% της αρχιτεκτονικής εξελίχθηκε ειδικά για τη νέα Camaro.Η βασική έκδοση φέρει projector φώτα αλογόνου, ενώ οι RS και SS εκδοχές εξοπλίζονται με υψηλής έντασης φωτιστικά σώματα HID με φώτα ημέρας LED, μια τεχνολογία που απαντάται και στα πίσω φανάρια. Επιπλέον, η standard Camaro πατάει σε τροχούς 18 ιντσών και οι άλλες δύο σε 20άρηδες. Η ανάρτηση αποτελείται από γόνατα McPherson μπροστά και 5 συνδέσμων πίσω, ενώ η τεχνολογία Magnetic Ride Control κάνει ντεμπούτο στην Camaro SS. Τα εμπρός δισκόφρενα είναι 345 χλστ. και διαθέτουν 4πίστονες δαγκάνες, όπως και τα πίσω, που έχουν διάμετρο 338 χλστ.Περνώντας στο εσωτερικό, παρατηρείς πως η νέα Chevrolet Camaro υιοθετεί ένα σημαντικά διαφορετικό σαλόνι από πριν. Είναι άκρως οδηγοκεντρική, διαθέτει 8ίντση οθόνη για πίνακα οργάνων, ενώ το παρόν δίνει και το τελευταίας γενιάς σύστημα infotainment MyLink, το οποίο φέρει μια οθόνη 8 ιντσών. Ο εσωτερικός φωτισμός είναι LED, το χειρόφρενο είναι ηλεκτρονικό, ενώ ο περιστροφικός διακόπτης Driver Mode Selector, δίνει πρόσβαση στον οδηγό σε πλήθος λειτουργιών.Σε ό,τι έχει να κάνει με τη γκάμα κινητήρων, η νέα Camaro εξοπλίζεται για πρώτη φορά με έναν νέο 4κύλινδρο turbo κινητήρα 2,0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 275 ίππους και 400 Nm ροπής. Επιτρέπει στο αυτοκίνητο να κάνει το 0-100 σε 6,2 δλ., την ίδια στιγμή που στο ταξίδι εμφανίζει κατανάλωση 7,8 λτ./100 χλμ.Πιο πάνω συναντάμε την αναβαθμισμένη εκδοχή του V6 κινητήρα των 3,6 λίτρων, ο οποίος έχει ισχύ 335 ίππων και ροπή 385 Nm. Συνεργάζεται –όπως και το βασικό μοτέρ- είτε με 6άρι μηχανικό κιβώτιο, είτε με το αυτόματο Hydra-Matic 8L45 των 8 σχέσεων, το οποίο φέρει και paddles για την αλλαγή σχέσεων. Η Camaro SS, τέλος, διαθέτει ένα V8 σύνολο 6,2 λίτρων, απόδοσης 455 ίππων και 617 Nm. Το 6άρι μηχανικό κιβώτιο διαθέτει τεχνολογία Active Rev Match, ενώ φυσικά και εδώ υπάρχει η επιλογή για το κιβώτιο Hydra-Matic 8L90.Παρακάτω δείτε το video της παρουσίασης της νέας Chevrolet Camaro:
Χάρη στην ευρεία χρήση αλουμινίου, το βάρος της νέας Camaro περιορίστηκε κατά 90 κιλά, ενώ η δομική της ακαμψία έχει βελτιωθεί κατά 28%.
Μπορεί να μην καίει και να μην ξηλώνει την άσφαλτο, αλλά από ομορφιά είναι το κάτι άλλο...Μου αρέσει πάρα πολύ ως σχέδιασμός, ΕΧΕΙ ΤΟ ΚΑΤΙ!!!!!!!!!!!
H Camaro πάντα είναι macho.